Заседнал на екрана „изисква се критична актуализация на софтуера“ по време на стартиране

MacBook Pro 15 'Touch Bar 2017 г.

Номер на модела A1707. Издаден през юни 2017 г., този MacBook Pro разполага с процесори Kaby Lake до 2,8 GHz четириядрен процесор Intel Core i7 с Turbo Boost до 3,8 GHz.



Представител: 73



Публикувано: 29.10.2019



Моят MBP не се зарежда.



Това ми се случи след няколко дни използване на новия macOS Catalina. Когато го включа, той казва, че е необходима критична актуализация, но продължава да казва, че при опит за инсталиране е възникнала грешка.

Опитах да актуализирам с wifi, лична точка за достъп и с LAN адаптер, но получавам същия екран. Също така опитах чистата инсталация с и празен диск (команда + R), но показва същия екран. Опитах и ​​фабрично инсталиране на операционна система (команда за опция за смяна R), но се проваля след изтегляне на ОС. Нулирането на NVRAM и SMC не помага.

Обаче мога да използвам моя mac от режим на безопасно зареждане, но сензорната лента, подсветката на клавиатурата и звукът не работят от безопасен режим. Също така мога да използвам стартирането на mac от преносимо USB устройство с Windows, но отново сензорната лента, подсветката на клавиатурата и звукът не работят (всичко, което се използваше от същото USB устройство, преди да се случи критичният софтуер).



Интернет казва, че трябва да направи нещо с сензорната лента, но преди не съм имал проблеми. Смятате ли, че подмяната на сензорния блок ще реши проблема?

косачка за коса toro няма да продължи да работи

Блокиране на изображението' alt=

Коментари:

Току-що започнах да имам същия проблем след надстройката до Catalina. Ако извадя всички външни USBC периферни устройства, той не стартира проблем. След това мога да включа периферни устройства след стартиране. Ако го оставя да заспи с тези включени, той се срива и получава съобщението за грешка, както е описано по-горе. Следва продължение.

11.05.2019 от Чистач

Някакви актуализации за това?

01.02.2020 от Майк

Не, все още имам абсолютно същия проблем. В крайна сметка купих нов MBP.

Смяната на контролера на сензорната лента не помогна, тествах платката с всичко изключено (изключен дисплей, сензорна лента, бутон за захранване, тракпад и т.н.) само свързана батерия и външен дисплей. Той все още се зарежда на същия екран, предполагам, че проблемът е в самата дънна платка.

01.02.2020 от Дейвид

@dzavoo - Разгледахте ли системата? Внесохте ли го в Apple Store, за да видите какво казаха? Имаше малко бърборене при обновяването на тухлени системи на Каталина.

02.02.2020 от И

@danj Живея в Армения, където нямаме официален магазин за ябълки, но имаме автосервизен център за ябълки. Ремонтният център по същество направи същото като мен (инсталирайки различни версии на macOS, включително Mojave и Sierra) и те ми казаха, че проблемът е в сензорната лента и решението може да е замяна на горния корпус (целия горен корпус с батерия и клавиатура и т.н.) за $ 800- $ 900. Разбира се, не се съгласих да направя това, защото мисля, че проблемът е в дънната платка.

02.02.2020 от Дейвид

15 отговора

Избрано решение

Повторение: 409 000

В този момент трябва да изтриете устройството и да инсталирате отново вашата операционна система от външно устройство за инсталиране на OS.

Първо архивирайте всичко важно от вашето устройство (TimeMachine)

След това създайте стартираща инсталационна програма на OS, използвайки друга система за Mac, аз лично бих се придържал към Mojave засега, тъй като Каталина все още е малко бъги! Във всеки случай ето как да създадете и двете:

Рестартирайте системата, след което използвайте Вариант , за да влезете в Startup Manager, изберете USB-C инсталационното устройство. След като започнете, отидете в менюто и изберете Disk Utility и след това изтрийте всички дялове, след което преформатирайте устройството като един GUID APFS дял.

Справка: Mac комбинации от клавиши за стартиране

Сега излезте от Disk Utility и стартирайте инсталационната програма на OS, оставяйки го да направи своето! Системата ви ще се рестартира няколко пъти и екранът също ще потъмнее, така че не се паникьосвайте !!

След няколко часа системата ви трябва да завърши инсталирането на операционната система. Сега, преди да правите нещо друго, приложете всички необходими актуализации. Отново системата ви ще се рестартира, тъй като Apple е актуализирала системния фърмуер няколко пъти в зависимост от това кой macOS инсталирате.

Това работи ли?

Коментари:

Благодаря ти много! Ще пробвам това и ще ви уведомя за моя напредък

30.10.2019 от Дейвид

АКТУАЛИЗАЦИЯ: Опитах да инсталирам както Mojave, така и Catalina, когато се опитвам да инсталирам Mojave, показва грешка, но Catalina се инсталира успешно, но показва точно същата грешка по време на стартиране. Вярвам, че имам хардуерен проблем :(

11.01.2019 от Дейвид

@dzavoo - Какво беше съобщението за грешка, което получихте с Mojave по време на форматирането или инсталирането?

Време е да посетите Apple Store! Моля, уведомете ни какво ви казват.

11.01.2019 от И

@и Имам въпрос.

Затова опитах всяка възможна софтуерна корекция (нулиране на nvram / SMC, преинсталиране на различна версия на macOS от usb устройство и от възстановяване на интернет, също се опитах да стартирам от стартиращ macOS ssd и т.н.) и всичко показва точно същия екран.

Също така се опитах да премахна всичко от дънната платка (изключен дисплей, сензорна лента, бутон за захранване, тракпад и т.н.) само свързана батерия и външен дисплей. и все още има същия екран. Означава ли това, че проблемът е 100% с дънната платка?

Опитах се също да заменя кабела на контролера на сензорната лента (не целия сензорен блок, а само съединителния кабел), мислите ли, че трябва да заместя пълната сензорна лента, преди да закупя нова дънна платка? или е 100% с дънната платка.

01.02.2020 от Дейвид

Да, имате повреда на логическата платка.

За разлика от по-старите модели, които можете да замените SSD и дори по-старите модели, можете да замените RAM, тази серия е спойка!

01.02.2020 от И

Представител: 25

Не разбирам ... няколко часа след публикуването на това, моят 2017 MacBook Pro 15 (A1707) се стартира добре и тъчбарът отново заработи. Това е след 3 дни удряне на главата ми в бюрото, опитвайки се да намеря начин за заобикаляне. Мисля, че актуализацията на macOS 10.15.3 имаше нещо общо с нея, тъй като току-що излезе и системата ми се актуализира до нея, докато е в безопасен режим.

Наистина знам, че това, което ме уби, беше изтриването на цялото устройство (всички дялове, включително този, специално заделен за сензорната лента). Работеше напълно добре, докато не направих това и след това преинсталирах ОС. Защо направих това, което питате? Току-що купих този MBP от някой във Facebook и исках да съм сигурен, че започвам от напълно чист лист.

Всичко, което прочетох онлайн, казва, че не трябва да изтривате всички дялове на MBP с тъчбар, а само основния дял на ОС. Това напълно ми мирише на софтуерен проблем, а не на хардуерен проблем. Особено, тъй като моят беше добре, докато не нагласих всички дялове. Освен това този сайт ми даде много представа за това какво потенциално направих, за да създам проблема. Вижте 6-ия опит на автора (Workflow 6):

Недосегаемите - ябълки Нова активация на ОС за Touch Bar MacBook Pros

Коментари:

Проверих сензорите на сензорната лента и двата сензора вдясно и вляво работят добре. Имах същата история, когато изтрих пълния ssd, тачбарът го няма. Отначало критичната актуализация на софтуера забраняваше влизането в моя Mac, но по някакъв начин това се разреши. Опитах всичко за тази актуализация на фърмуера, но нищо не можеше да го съживи. Няма и обслужваща лента за управление. Мисля, че софтуерът, който изпълнява тъчбара, не се инсталира по време на инсталацията, тъй като продължава да мисли, че в моя MBP (1707) няма сензорна лента. може ли някой да ми каже дали все пак има да инсталирам контролните лентови услуги в моя mac.

11.02.2020 от Работа Upal

Представител: 13

Хей момчета,

Имах точно същия проблем. Това направих. Рядко изключвам компютъра си, този път си мислех, че ще му дам почивка. Имах Samsung SSD и WD MyBook Duo, включени в USB C портовете. Въпреки че съм се стартирал със SSD преди да се притеснявам, това беше първият път с MyBook Duo. Имах съобщението на екрана за зареждане, натиснах изключен. Стартира отново в Safe Boot (задръжте лявата смяна, докато логото на Apple се зареди наполовина, освободете) Получих достъп до началния екран. Деактивира Wifi и изключи MyBook Duo от USB C. Натиснато рестартиране и стартира без притеснения. Мисля, че виновникът тук може да е външният hdd. Не казвам, че това е поправката за всички, но ако имате подобен проблем и имате включено нещо в USB C, което никога преди не сте имали при зареждане, може да е полезно да преминете през процеса, който направих .

Надявам се някой да намери това за полезно

Коментари:

Да, имах същия проблем и след като изключих периферното устройство от USB-C порта, можех да се заредя в екрана за регистриране.

07/08/2020 от Лай Пау седмица

Представител: 1

Промених екрана за MBP 2017 с тъчбар и след това получи този проблем, изчисти инсталирането и получи това съобщение в края, решено чрез премахване на кабела на екрана от дънната платка, тъй като чипът t1 разпозна неоригиналния екран, след това на hdmi външен, стигнах до настройката, за да завърша инсталацията си. След като свърша, включвам обратно кабела lcd и сега Mac работи нормално, също инсталирах Sierra. Не най-новата osx

Представител: 1

След като изчерпах всички методи за възстановяване, отидох в App Genius. Веднага ме молят да сменя логическата дъска. Отказах и видях публикацията ви.

Опитен стартиращ метод на Mojave.

Веднага след преинсталирането може да се стартира в MacOS. Сензорната лента работи.

Инсталира всички системни актуализации (освен Catalina) и се рестартира автоматично, докато инсталира системни актуализации, whamp! Удар с критична актуализация на софтуера.

Така че отново е цикъл.

(Замених екрана си с ремонтник на трета страна поради възникналия проблем с подсветката през 2016 г. на MBP touch bar). Не съм сигурен дали това е свързано.

-Допълнителна актуализация. След „Опитайте отново“ и показвайки логото на Apple, Touch Bar мига / мига около 3 пъти. Всеки път по-малко от секунда.

-Опитах да деактивирам защитната стена на моя рутер, без вайл.

Актуализация (05/06/2020)

След като прочетох TS, че той е изключил кабела на дисплея, реших, че правя същото, тъй като дисплеят ми вече не е оригинален.

Преди да демонтирам, прецених, че извърших нулиране на SMC и свързах Mac към телевизора си. И някак си работи! Рестартирах веднъж и изключих веднъж преди включване. Сега не е необходима връзка с телевизия. Сензорната лента работи. Странно.

(Очевидно написах твърде скоро. 5 минути в mscOS Mojave, средата на екрана излезе нещо странно и отново влиза в цикъл за зареждане). Сега нищо не работи.

Представител: 1

Намерих начин да го поправя от себе си.

Touchbar Controlboard е прикрепен към гъвкав кабел под Logicboard и по някаква причина Touchbar Controller се е счупил поради чиста инсталация може би? Затова купих нов от AliExpress за 8 € и го смених, замяната беше супер лесна. Трябва да се премахне само логическата платка, за това не ви е необходима нова Touchbar. След това всичко, от което се нуждае, е рестартиране с кабелна интернет връзка.

Коментари:

как да премахнете батерията galaxy s7 -

Здравейте, имате предвид, че подмяната на гъвкавия кабел се нуждае от премахване на цялата логическа платка? Трябва ли да премахна датчика за пръстови отпечатъци и вентилатора също, вярвам ли? (съдейки по водача).

15.05.2020 от Едуард Еди

Не, не е нужно да го премахвате, просто го изключете от логическата платка. И двете се завинтват към горната кутия

16.05.2020 от Кристофър Фрьоле

Разбрах. Благодаря. Ще си купя един, за да го изпробвам. Вече стартирам за постоянно в bootcamp. Иначе това е просто голяма тухла ...

16.05.2020 от Едуард Еди

Можете да стартирате в безопасен режим, изключете WiFi и след това рестартирайте нормално. Това ви позволява да получите достъп до нормалния си потребителски акаунт с цялата функционалност, с изключение на Touchbar.

Важно е да изключите WiFi, когато го изключите или го поставите в режим на готовност

17.05.2020 от Кристофър Фрьоле

Кристофър: Благодаря много за знанията, които донесете в този разговор. Вашият опит ме накара да се замисля дали собственият ми проблем може да е неправилно поставен щепсел. Разбира се, след повече от една седмица на разочарование, аз поставих отново внимателно гъвкавия кабел Touchbar и след като стартирах, Touchbar светна и след още около минута процесът на зареждане завърши и имах напълно работещ Macbook отново. Толкова облекчен!

Това все още ме оставя с още един A1706, който има неуспешен Touch ID ...

АКТУАЛИЗАЦИЯ: Току-що поправих и другия A1706! Удивително е колко малко информация има за тези два проблема (Touch Bar и Touch ID неизправност). Това, което съществува, сочи към някакъв вид скрит фърмуер T1, който е недостъпен за нас. И може би това е някак вярно, но и двата проблема в крайна сметка бяха разрешими от крайния потребител тук. В моя случай проблемът с Touch Bar беше толкова прост, колкото гъвкавият кабел, който се нуждае от повторно поставяне, а проблемът с Touch ID / пръстовите отпечатъци на другия Mac беше решен чрез връщане към High Sierra (и вероятно SMC нулиране преди това).

21.05.2020 от Ерик

Представител: 1

Здравейте всички,

производител на лед samsung не прави лед

Интегрираният SSD в моя macbook pro 15 'A1707 беше счупен и вече не може да се използва, затова инсталирах Catalina във външен SSD и останах с такъв вид проблем (Необходима е критична актуализация на софтуера за вашия Mac ...).

Възможно ли е изобщо да инсталирате тези актуализации на фърмуера на външно устройство? ... Ако не, устройство с счупен вътрешен SSD вече няма да бъде използваемо / кошче.

Коментари:

Вашият хардуер трябва да е наред! Проблемът е грешка в актуализацията на софтуера. Ще трябва да намерите пътя до Apple Store, тъй като след това са им били необходими инструменти, за да поправят това!

08.08.2020 от И

Представител: 1

Трябва да се съглася, че този проблем не е трябвало да бъде маркиран като „Решен“ и мисля, че окончателното заключение - „Да, имате грешка в логическата платка“ - не е оправдано от представените факти. Надстройката на Catalina очевидно наруши TouchBar на OP, модел на причинно-следствена връзка, който се вижда в много други публикации в мрежата. ОП беше изчерпателен в усилията му, така че следващата логична стъпка може би беше да се прибегне до Apple, но това е съвсем различно нещо от категоричното знание, че дънната платка се е провалила. Освен това, вашето „решение“ като маркирано не решава нищо.

Имах две устройства A1706 с проблеми с докосването. Борих се повече от седмица и с двамата, опитвайки всякакви вуду. Наистина започнах да вярвам, че и двете машини имат хардуерен проблем или най-малкото проблем с фърмуера EFI, който само Apple може да разреши. Един от тях оживя, когато поставих отново гъвкавия кабел. Другият се разреши само когато инсталирах прясно High Sierra. Проблемът с OP е по-вероятно да е софтуерен.

Актуализация (30.05.2020)

Всъщност това беше същият проблем на първата ми машина - „Изисква се критична актуализация на софтуера“. Групирах ги единствено, защото проблемите с TouchID са морфологично еднакви, т.е.заблуждаващи, неописани съобщения за грешки, генерирани от недостъпна повреда на фърмуера. Пуснал съм собствено „поправяне“ три пъти в дискусията тук, така че това трябва да е достатъчно.

Все пак изкривихте основната точка на отговора ми, която беше една от основните епистемологии. Не * знаехте *, че това е повреда на логическа платка. Вие * вярвахте *, че беше, защото не можехте да си представите какво остава да промените / направите. Без срам в това - стигнах до същата точка след повече от седмица постоянни опити. Но аз допринасям тук, като човек с незначителни познания по този конкретен въпрос, да кажа, че софтуерът може и наистина пробива Touch Bar и описанието на събитията на ОП посочва същото.

Ако Apple предостави по-добро съобщение за грешка и / или по-добри софтуерни инструменти, за да го поправи, тогава повече хора биха могли да го поправят сами. Правим лоша услуга на хората, когато небрежно считаме нещо за „провал на логическата платка“, защото това е равносилно на това да кажем „Не се притеснявайте да се оправяте сами“, което противоречи на самия дух на този уебсайт и неговия манифест на саморемонт.

Коментари:

@meowbie - Ерик! Присъедини се към клуба! Подкрепете Право на ремонт движение!

Не съм съгласен с вашата оценка. Неизправността на логическата платка не винаги означава хардуерен проблем! Ако си мислил, че тогава съжалявам.

Вашият отговор се губи като коментар, а не отговор! Напишете нов, като отговор ясно обяснявайте проблема и решението! И ако можете защо!

Всичко, което правите, е да седите на страничните линии, време е да стъпите до чинията и когато сте сигурни във вашите факти, тогава го поставете здраво! Коментарът е просто, че не е отговор! Не мога да бъда единственият, който отговаря на въпроси.

Въпреки че признавам, трябваше да актуализирам отговора си с моя коментар „Време е да посетите Apple Store! Моля, уведомете ни какво ви казват. Мисля, че е ясно, че трябва да предадем проблема на Apple!

30.05.2020 от И

Представител: 1

Моят 2017 MacBook Pro 15 ”е буквално унищожен след актуализация до Каталина. Проблемът с Touch Bar накара компютъра да заседне в критичния цикъл за актуализация на софтуера. След като занесоха лаптопа ми на местен сервиз, те опитаха всичко и предложиха да се замени логическата платка. Преди 1,5 години този компютър струваше 3 хил. Долара, сега е пълен боклук. Може ли Apple да носи отговорност? Нещо друго мога да направя, за да го поправя?

Коментари:

Ще трябва да намерите пътя до Apple Store, тъй като след това те са се нуждаели от инструменти за поправяне на вашата операционна система.

08.08.2020 от И

Представител: 1

Така че борбата с този проблем на 10-20 машини. 15in 2016-17 Pro’s и Опитахме всичко, с изключение на LCD, за да отстраним проблема. Едно устройство има чисто нов Logic Board и Top Case и все още има критичната грешка при актуализацията. Имате много хартиени тежести тук ..

Коментари:

Просто изтрийте EFI PERTITION и след това рестартирайте. критичната актуализация на софтуера ще се появи незабавно. свържете се с отворен интернет (без блокиране, което е трудно да се намери сега дни). Бум ....

17.11.2020 от Работа Upal

Първата ми мисъл е, че вашата корпоративна защитна стена може да блокира изтеглянето на фърмуера на Touchbar. Опитайте да вземете един от блоковете вкъщи и да видите дали той може да завърши „критичната актуализация на софтуера“.

17.11.2020 от Ерик

ps3 ръководство за подмяна на blu ray устройство

Представител: 1

Той е дефиниран на тъчбар. Инсталирах прозорци на машината си и тъй като тя не разпознава Touch Bar, тя работи безотказно.

Мога да стартирам в режим на възстановяване на mac, безопасен режим на mac, но веднага щом започне редовното стартиране, сензорната лента трябва да светне и тогава целият компютър се рестартира и преминава към критичното съобщение. Дори съм стартирал тази система на друг mac чрез целевия режим и операционната система се стартира добре.

Просто планирам да използвам това като машина за архивиране на windows / linux засега.

Представител: 1

Получих подобен проблем на 06 -01-2021. Моят macbook pro е 15 инча с тъчбар. след много изследвания бях обезсърчен, като прочетох много блогове, където решението за смяна на логическа платка беше предоставено от apple и за мнозина те бяха заменили своите лаптопи, които бяха покрити с гаранция.

След малко проучване обаче бих могъл да заключа, че проблемът се крие в актуализацията на firmware за тъчбар, която не е в синхрон с последната актуализация на каталина, така че когато лаптопът се рестартира, той не може да намери firmware за сензорна лента.

Вярвам, че някои от актуализациите на операционната система на Apple не се синхронизират с фирмената тъчбар, затова възниква този проблем.

И поддържаният коректор на firmware не е достъпен или не е достъпен за актуализацията.

Обърнах се към този проблем, като влязох в безопасен режим, като натиснах клавиша Left Shift по време на рестартиране и след това влязох отново в акаунта си в Apple и след това инсталирах най-новата OS mac OS Big Sur версия 11.1, която отново активира сензорната лента и също не ми дава всякакви проблеми след преинсталиране.

Вярвам, че тази операционна система се предлага с актуализирана Firmwere на Touchbar и така е разрешен проблемът.

Надявам се, че вие ​​намирате това решение за полезно наздраве.

Представител: 1

Смених тъчбара, най-горния корпус, тествах нов модул на дисплея и най-лошия от всички дори замених логическата платка на един с грешка при актуализацията. Все още има грешка при актуализацията. Целият софтуер, свързан с изтриването на вграденото хранилище чрез дискова програма и изтрива „скритата“ OS сензорна лента

Представител: 1

Еха. Тази тема все още продължава. Е, последните новини за моя MBP в края на 2016 г., A1706.

Той претърпя всякакви предмети и 2 пътувания до сервизния център на Apple бяха котирани около $ 1k за смяна на логическа платка.

Уморих всякакви проблеми, свързани със софтуера, без резултат.


Има 1% шанс, че моят MBP може да се зареди в MacOS, където сензорната лента може да свети. Това ме навежда на мисълта, че или кондензатор, или чип, който захранва тъчбара, е неуспешен.

Купих нова сензорна лента, но тя не светна.

Това означава, че повреденият кондензатор или чип е прикрепен към логическата платка. Изпратих го в моя местен сервиз. Те потвърдиха, че един от чиповете е изгорил захранването на сензорната лента. Те цитираха 200 долара за подмяна на чипове.

Изпратих MBP и той трябва да се върне след няколко дни. Ще се актуализира отново.

Едуард от Сингапур.

Коментари:

хей Едуард! как е вашият macbook сега?

28 февруари от ягода_лимз96

Представител: 1

Ъъъ, имам 2016 MBP и получавам и изключвам съобщението за грешка в продължение на ГОДИНИ. Дори го получих, когато лаптопът беше на около 3 дни. Ако лаптопът беше заменен от Apple изцяло веднъж, все още получава същия критичен екран за актуализация. Помислете защо Apple ще има критична актуализация, която не е посочена на официалния уебсайт за поддръжка на Apple com, където ВСИЧКИ изтегляния са налични, особено за OS. Към момента няма актуализации за Catalina, различни от .2 .3 .4 .5 и комбинираните актуализации. Всички предишни ОС имат някои налични актуализации на защитата. Но защо тази актуализация не би била изброена там. Все още го получавам след нова инсталация и инсталиране на най-новия наличен 10.15.5. Няма смисъл Apple да има критична актуализация на защитата веднага след актуализация на операционната система. Това е така, защото не е Apple - това е признак за злонамерен софтуер в efi, известен още като фърмуер. Този тип зловреден софтуер е както добре документиран, така и реален и съществува от поне 2016 г.

Коментари:

Казвате това с такава сигурност и въпреки това е ясно, че не разбирате добре този проблем. „Критичната актуализация на защитата“ всъщност е инсталирането на фърмуера на TouchBar, защото TouchBar всъщност е отделна част от ARM-базиран хардуер със собствена операционна система („EmbeddedOS“). Всичко, което прекъсва процеса на изтегляне, инсталационния процес или логическия път между хост машината и TouchBar, ще генерира тази грешка

30.05.2020 от Ерик

Време е да посетите Apple Store, тъй като те имат магията да поправят операционната система поради грешка в актуализатора на операционната система.

08.08.2020 от И

Те магически променят логическата платка за 1000 $

10.09.2020 от Владимир Ростовцев

@meowbie Напълно си прав.

11.02.2020 от Работа Upal

Дейвид

Популярни Публикации