Относно сензора за идентификация на допир

iPhone 5s

Apple iPhone 5s беше обявен на 10 септември 2013 г. Ремонтът на това устройство е подобен на предишните модели и изисква отвертки и любопитни инструменти. Предлага се като GSM или CDMA / 16, 32 или 64 GB / сребро, злато и космическо сиво.



Представител: 443



Публикувано: 12.12.2014г



Когато сменя бутона за начало, мога ли да заменя само лентата за огъване или да купя цялата част?



компютърът се включва, но няма сигнал за наблюдение

Благодаря много момчета.

Коментари:

Здравейте, имам проблем с iphone 5s, замених основната платка (PCB), но пръстовият отпечатък не работи, може ли да ми помогне как да поправя? и ако купя нов сензор за пръстови отпечатъци, мога ли да разреша проблема?



Shyqi

17.03.2015 от shhysesani

Shyqi, моля, прочети темата, преди да коментираш. На вашия въпрос се отговаря няколко пъти.

17.03.2015 от iGuys

отговорите тук са неверни. Аз съм сертифициран ябълков техник и има решение за този проблем. за съжаление може да се направи само на сертифицирани ябълкови техници със сертифициран софтуер за препрограмиране на ябълки. Поправих около дузина. повечето са били iPhone 6, но същите условия важат и за 5S.

07.07.2015 от iTECH

iTECH, споменах, че сега Apple предлага този ремонт, поне от миналия септември.

07.08.2015 от Том Чай

Винаги е било поправка, която Apple може да направи, просто не се разпространява широко, както някои други поправки на факта, че Apple не споделя информация.

07.07.2015 от iTECH

9 отговора

Избрано решение

Повторение: 60.3k

Невъзможно е да замените сглобката на бутона за начало и да запазите функцията Touch ID. Сензорът е проектиран да бъде сигурен и е уникално сдвоен с всеки процесор. Не можете да извлечете ключа от сензора или процесора, защото те са проектирани да отнесат ключа до гробовете им. Препрограмирането им е малко вероятно - дори за Apple. Те никога не са предлагали да заменят бутона и вероятно никога няма да го направят. (Актуализация: Те го правят сега.)

Така че, ако устройството е в гаранция, оставете го на Apple. Ако сензорът бъде заменен от вас или повреден, ще загубите Touch ID завинаги.

Коментари:

Не е в гаранция ...

И така, какво трябва да правя ?!

В по-старите версии на iphone фиксирането на бутона за начало беше много често срещан проблем !!!

Ако ключът не реагира на натискания, мога да го хвърля към океана, защото avery sendor е уникален за телефона си?!?!

13.03.2014г от ареотов

Да, ако е мъртъв, той е мъртъв завинаги. Опитайте се да намерите начин да получите гаранция за това нещо или сте останали с мъртво.

14.03.2014г от Том Чай

Моят е повреден, но смених с друг. Touch ID вече не работи, но бутонът за начало работи добре.

14.05.2015 от silveirabruno

Предлагам на всички тези хора да отидат по-добре със samsung, те нямат сертифицирани бикове за ябълки # £ + = да поправят телефона си, когато нямате гаранция за ябълка, ако вече нямате такава, те ще ви кажат застраховка всичко е свързано с пари $$

17.07.2015 от 14

Ами ако извадите оригинала обратно и той все още казва, че не работи правилно?

22.08.2015 от ишамамриш

Rep: 1k

Ще поставя това като отделен отговор, защото изглежда, че някои други отговори на въпроса на ОП са довели до повече объркване, отколкото да отговарят на въпроси. Ще се опитам да сложа това възможно най-просто.

Ако имате проблеми с бутона за начало на iPhone 5S, монтажът може да бъде заменен. Частта се предлага от iFixIt, както и от много други доставчици:

iPhone 5s Home Button Assembly

Много е важно да се отбележи, че въпреки че можете да замените сглобката на бутона за начало, ще загубите завинаги всички функции, свързани с Touch ID, ако го направите.

Ще си върнете обаче всички основни функции на бутона за начало (т.е. щракване върху бутона за начало).

Изображение за сглобяване на бутон за начало на iPhone 5s' alt=Продукт

iPhone 5s Home Button Assembly

$ 9,99

Коментари:

Добре, в моя случай домашният Flex беше изрязан, Отпечатъкът на пръста е добър.

Така че мога ли да отделя сензора за пръстов отпечатък от домашния Flex?

29.08.2014 от Флавио

Не, невъзможно е да се отдели каквато и да е част от сглобката на бутона за начало и да не се унищожи.

Вие се борите със загубена кауза

29.08.2014 от с

Добре благодаря :(

01.09.2014г от Флавио

може би съм пропуснал нещо, но кабелът, който се свързва от бутона към платката, ако това е било прекъснато, мога ли да продължа да поддържам функциите на бутона по-малко ID на пръста

05.10.2015 от обратно

Какво ще кажете за възстановяване или актуализация - iphone остана в грешка 53 с неработещ Touch ID ???

01.08.2016г от rkaufmanis

Представител: 85

ID Touch е част от бутона за начало и за разлика от бутоните за дома в миналите модели iPhone, хардуерът ID Touch на лентата на бутона за начало е свързан с микропроцесора A7 на всяка логическа платка на iPhone 5s. С други думи, хардуерът ID touch е сключен с чипа A7 и е уникален за всеки iPhone. Ето защо не можете да промените частта от бутона за начало, за да заработи ID Touch и защо след подмяна на частта при нулиране изцяло се губи функцията в Настройки. Ако имате повреда на функцията за бутон за начало, можете да промените частта и да я върнете обратно, но ще загубите функцията си ID Touch за постоянно. Ако сте загубили своя ID Touch, то го няма, дори Apple не може да поправи, че ще ви даде нов iPhone, ако попадне под AppleCare. Apple се гордее със сигурността, т.е. iCloud и вече ID Touch. Той е много много сигурен и както iCloud има своите недостатъци, когато законните собственици на iPhone забравят там ID и PW, така че ID Touch има своите недостатъци, когато се случи неизправност. Това е просто начинът, по който Apple е проектирала тези устройства. Благодаря - iRepairsIt.com

Коментари:

Irepairsit1 ти ехо ли си? Това е казано отново и отново в този пост

18.01.2015 от с

Apple може да коригира и препрограмира нов бутон за начало на дъската. Досега съм оправил може би дузина. След като телефонът е в ръцете ми, отнема по-малко от 5 минути, за да смените бутона и около 15 минути, за да го препрограмирате на логическата платка.

07.07.2015 от iTECH

garmin nuvi няма да се включи дори когато е включен

хей можеш ли да ми кажеш как мога да го препрограмирам

08.08.2015 от dlucianob

ITech - правите ли това извън Apple Store? Ако не, тогава отговорът ви е подвеждащ. Предлагате ли услуга на останалите от нас, които нямат достъп до собствената машина за препрограмиране? За по-малко от разходите за отиване до Apple и поставяне на нов монтаж? Ако е така, всички сме уши. В противен случай правите така, че да изглежда на DIY общността, че е възможно да препрограмирате бутона извън Apple, което, разбира се, не е така.

08.08.2015 от jessabethany

@itech можеш ли да го направиш за мен?

27.09.2015 от Матиас

Представител: 1

Можете да поправите бутона за идентификация на докосване, ако вашият идентификатор на допир все още работи, но не и вашият бутон. Въпреки че тяхното умение е някакво. Всичко, което трябва да направите, е внимателно да отпоявате бутона от долната страна на бутона за замяна и да разглобявате оригиналния бутон (4 крака) и след това да запоявате бутона за замяна обратно върху оригинала. Направих много от тях.

Коментари:

Уау, това е невероятно и има хора, които ще ви продадат бутона за начало и дори няма да ви кажат, че това е факт. и когато ги попитате, те казват, че не са имали оплаквания и че има дефектни бутони там? Замених 2 бутона на същия Iphone само за да търся и намеря този отговор защо не работят. Благодаря пич!!!

28.05.2015 от Гилбърт Феро

Не разбирам напълно какво имаш предвид.

Случайно изрязах гъвкавия кабел и ще го заменя. Възможно ли е тогава да поддържате Touch ID работещ?

18.02.2016 от йехуда

Бихте ли могли да разясните това?

Запазвате ли стария кабел с новия бутон или стария бутон с новия кабел?

25.10.2016 от harveymarcandre

Как го правя? не искам да го опитам

02.07.2017 от tomasbeauchamp

да, споделете как го направихте. Поставете го на Github и го свържете. Изпускайте инструмента. Борба със силата. Направете каквото можете, за да ни помогнете.

05.11.2017 от dikkedimi

Повторение: 36.2k

Моят съвет е да го поправите под гаранция и няма да ви струва нищо

Коментари:

Не е в гаранция ...

И така, какво трябва да правя ?!

В по-старите версии на iphone фиксирането на бутона за начало беше много често срещан проблем !!!

Ако ключът не реагира на натискания, мога да го хвърля към океана, защото avery sendor е уникален за телефона си?!?!

13.03.2014г от ареотов

Том казваш ли, когато сензорът за идентификация на докосване не успее, дори подмяна няма да го поправи?

Защо 5-те не са в гаранция, телефоните идват с годишна гаранция и arnt дори на година все още!

14.03.2014г от с

Не, нищо не може да го поправи. Единственият начин да коригирате Touch ID е да замените целия телефон. Много е малко вероятно дори Apple да измисли начин да поправи това.

Може би телефонът му е бил повреден, така че Apple няма да предостави гаранция.

14.03.2014г от Том Чай

И така, ако сензорът за докосване спре да работи, дори нова част не може да го поправи?

14.03.2014г от с

Не мога да си увия главата около този том, така че ако скенерът за пръстови отпечатъци не успее, защо нов скенер за пръстови отпечатъци не работи, виждам заместители за продажба при моя доставчик

14.03.2014г от с

Повторение: 2.7k

Сензорът за пръстови отпечатъци е женен за процесора. НЕ е възможно да върнете функцията на сензора за пръстови отпечатъци, след като тя се счупи, единственият ви шанс е чрез застраховка / гаранция. Честно казано, дори не мисля, че Apple го поправя. Не съм чувал случай, в който да го правят, те просто подменят телефона изцяло

Коментари:

Те правят. Виждал съм сметка за ремонт на Genius Bar за нефункциониращ бутон за начало, те заменят модула на дисплея за около $ 100.

galaxy s7 edge спечели зареждане

12.09.2014г от Том Чай

Глупаво. Типичен Apple.

05.03.2018 от Чад Гайнор

Представител: 13

Здравейте, замених дисплея си с друг дисплей на iphone 5s .. Само дисплеят ми беше счупен, а не touch id все още id id работи добре .. Но замених с пълен дисплей и touch id на други Apple iphone 5s .. Той не докосва id работи ... .. Ако сложа първоначалния си идентификатор за докосване, който е работил преди .. Ще работи ли

Благодаря ти

Коментари:

Разбирам, че ще стане, но може да се наложи да направите възстановяване в iTunes, за да го върнете. Последвайте по този въпрос, за да ни уведомите дали това е вярно.

29.09.2015 от recellvalue

Занесох своя 5S на технология на трета страна, за да заменя изгубената ми батерия с батерията на неправилно функциониращия 5S неработещ баща ми. Те също размениха екраните (с бутона за начало) ... Казах им да ги сменят обратно и да не ми таксуват нито един долар за нещо, което не съм поискал.

В момента TouchID не работи. Ще се опитам да възстановя 5S и да докладвам отново

22.12.2016г от Дейвид

Здравей, Дейвид - Просто влез в настройките на TouchID и добави отново пръстовите си отпечатъци.

Не трябва да се налага да възстановявате. Ако не ви позволява да добавите пръстов отпечатък, тогава бутонът за начало, който имате, не може да TouchID.

23.12.2016г от Xrgsz

Здравей, Xrgsz. Той има оригиналния бутон, а не бутона на някой друг iPhone. Вече опитах това и ми каза, че не може да активира сензора. Всъщност опцията „Добавяне на нов пръстов отпечатък“ беше неактивна и нито един от запазените преди това пръстови отпечатъци не беше в списъка. Опитвайки се да включите превключвателя, за да използвате TouchID за покупки в AppStore и iTunes, показа потребителския интерфейс „Добавяне на нов пръстов отпечатък“, но само една секунда по-късно ми показа това съобщение за грешка.

Планирах да възстановя iPhone, но батерията му свърши и след като го включих отново TouchID работеше безупречно, без дори да се налага да добавям отново пръстовите си отпечатъци.

Мога да предположа, че iPhone проверява сензора TouchID, след като вече е включен, за да реши дали активира функцията при следващото зареждане. При първо зареждане с оригиналния бутон за начало не е работило, но при второто зареждане, след като е открило, че е оригиналният сензор, работи безотказно

24.12.2016г от Дейвид

Да. прав си! Не знам защо не се сетих за това ... Трябваше да кажа просто да го изключвам и включвам отново. Радвам се, че го накара да работи, без да се налага да правите възстановяване и да преминете през всичко това. При зареждане услугата TouchID трябва да се активира, ако не може да се активира по някаква причина, ще трябва да се рестартира, за да заработи отново. Мислех обаче, че когато това се случи, автоматично премахва всички / всички запазени пръстови отпечатъци. Но може би не във вашия случай.

защо екранът ми е толкова тъмен

Весели празници.

25.12.2016 от Xrgsz

Представител: 1

Публикувано: 07.07.2016

Можете да използвате софтуера 3u, за да актуализирате iphone, дори и да имате грешка 53, ако вашият компютър липсва, този софтуер надминава грешката, поради което имате успешен опит

Коментари:

Грешка 53 вече не е проблем и не е била от известно време. Няма нужда да полагате толкова големи усилия, за да заобиколите или да избегнете грешка 53 ... просто възстановяване или актуализация на iPhone 6 или по-нова версия, която няма Touch ID, ще работи добре.

08.09.2016 от iGuys

Грешка 53 се връща, но този път е много по-трудно да се поправи.

25.10.2016 от Тим Льо

@Tim - Моля, обяснете. Притежавам мобилен сервиз и съм много свързан с останалата част от ремонтната общност. Съвсем съм сигурен, че щях да чуя за всяко възобновяване на грешка 53 .... поне по отношение на неоригинален бутон за начало ... ако наистина се беше върнал.

26.10.2016г от iGuys

@iguys можеш да притежаваш каквото искаш приятелю. Аз съм част от iFixit.vn, ако не ни познавате, не знаете много!

26.10.2016г от Тим Льо

Ами ако някой разглоби чипа на оригиналния бутон за начало и го прехвърли на заместващия?

30.12.2016 от Джъстин

Представител: 1

Само за да стане ясно, новата грешка 53 изобщо не е свързана с Touch ID. За тези хора, които работят на дънната платка на iPhone като мен. Ще разберете за какво говоря. Сменяйки свързани части, вече не е нужно да се притеснявате за грешка 53. Няма го! тя беше предназначена само за техник на ябълки. За тези от вас, които се опитват да отлепят оригиналния скенер Touch ID към нов бутон за начало, отговорът е да, ще работи. направих го

Коментари:

Все още трябва да ми кажете конкретно какво причинява тази „нова грешка 53“. Продължете, можете да получите технически ... Аз също правя ремонт на ниво дъска. Аз съм сравнително нов в него и може да не съм толкова сръчен като вас, но разбирам терминологията и ще знам за какво говорите, ако ми кажете конкретните компоненти, които се заменят.

Независимо, защо изобщо споменахте тази „нова грешка 53“ в тази тема, ако тя няма нищо общо с Touch ID? Тази тема е свързана с Touch ID. Всъщност името на нишката е дори „За сензора за ID на докосване“.

01.05.2017 от iGuys

Тъй като питате, може и да ви кажа, за да не бъдете с това, за което говори Тим. Проблем с основната лента е, ако видите новата грешка 53 или някога ще имате шанс да работите толкова много на борда, дори да я видите. Но ти си мъжът на Игуи!

01.05.2017 от Тим Льо

Няма да седя тук и да споря за нещо, което не знаете. Но аз съм тук, за да помогна за изясняването на някои въпроси, които техниците имат или притесняват в рамките на работата. Не бъди о, сигурен съм, че грешка 53 е изчезнала, бла, когато iTunes все още показва тази грешка. Подобно на грешката 3194 същата ли е, както преди? Отговорът е грешка 3194 сега и грешка 3194 преди няма нищо общо помежду си, но все пак е същата грешка нали?

01.05.2017 от Тим Льо

И накрая, малко реална информация! Това е всичко, което исках, наистина. Ако първоначално го бяхте оформили по начин, който казваше, че грешка 53 се е върнала, но няма нищо общо с Touch ID, вероятно нямаше да споря с вас. Наясно съм, че конкретни грешки в iTunes могат да бъдат създадени по редица различни причини. Отново обаче, тази тема е за Touch ID !! Така че, когато дойдете тук и кажете, че „грешка 53 се връща отново“, разбира се, ще ви разпитам ... защото тя не се връща отново като грешка, която се появява поради проблеми с Touch ID! Все още съм в недоумение защо дори сте го повдигнали в тази тема, когато няма нищо общо с темата на темата.

Освен това наистина бих могъл да се справя без снизходителното отношение. Вие не ме познавате и моите способности и база от знания като техник, така че престанете да се държите, сякаш съм някакъв нисък селянин, който нищо не знае.

01.07.2017 от iGuys

Троловете са навсякъде ... Шиш!

17.01.2017 от Дейв Фаулър

ареотов

Популярни Публикации