Някаква възможност да замените бутона Home и ИД Touch ID все още да работи?

айфон 6

Издаден на 19 септември 2014 г., този 4,7-инчов iPhone е по-малката версия на iPhone 6 Plus. Идентифицира се с номера на модели A1549, A1586 и A1589.



Представител: 667



Публикувано: 04.04.2016



Правя много ремонти на телефони и имам клиенти, които са се опитали сами да сменят екрана на своите iPhone и да брокират бутона за дома си (най-вече гъвкавия кабел).



Има ли някаква възможност Touch ID да работи отново, без да бъде поправен или заменен от Apple?

Коментари:

Възможно е, но само центърът на ябълките може да направи това и аз замених екрана на клиента и бутона за начало в магазина за ябълки и той заработи, след като замениха това. трябва да бъде поправен, след като го смените, но не знаете как.



12.06.2017 от Дейвид

Някой знае ли колко струва смяната на бутон за начало в центъра на Apple? И необходимо ли е Apple Care специално за подмяната?

08.07.2017 от Сем Б

За да замените бутона за начало с Apple, това би струвало 80 долара

11.06.2017 от Тайлър Шели

Поръчах резервен iPhone SE преди няколко дни, тъй като старият ми се счупи, и когато дойде разбрах, че е ремонтиран. Touch ID не работеше, тъй като бутонът за начало беше заменен и затова замених този от оригиналния си телефон и след това поставих телефона в режим DFU и го нулирах. Въпреки че имам оригинален, работещ бутон за дома, той не работи.

01.02.2018 от Фени

Благодаря ти Тайлър за тази информация, аз също не знаех това. Освен това, докато правя ремонти чрез iCracked, знаете ли каква информация ще ми е необходима (ако има такава), за да коригирам и поправя този компонент Touch ID, тъй като не е мое лично притежание?

27.02.2018 от Чад

30 отговора

Избрано решение

Повторение: 60.3k

Буквално не е възможно, ако замените бутона.

Възможно е отново да сглобите счупения бутон за начало, ако имате умения. Няма обаче „чип“ на началния бутон на iPhone 6. Единственият чип е сензорният чип, слят към сапфирната повърхност на бутона, не е възможно да извадите чипа от бутона или да извлечете данни от него.

Коментари:

Благодаря много за информацията, брато

08.10.2017 от Муштак Махомед

@tomchai изглеждате много уважаван, така че бих искал да ви задам въпрос относно iPhone 7/7 + бутони за начало. Когато направих замяна на моя 7+ екран, бях безразсъден и скъсах малко горната половина на огъването и сега Touch ID и функцията за щракване вече не работи. Планът ми е да взема домашен бутон на iPhone 7, който не е повреден, и да сменям U10, така че да имам оригиналния U10 на новия гъвкав кабел, изглежда това ще поправи само функцията за щракване, но не и Touch ID. Знаете ли кой чип е за Touch ID на бутона за начало flex? Бих искал да знам, за да мога да сменя както този чип, така и U10 с новия флекс, така че бутонът за начало на телефоните ми да функционира правилно. Много благодаря.

02.04.2018 от Итън

Сензорът под самия бутон хоства кодирането Touch ID, така че само оригиналният бутон ще работи.

02.02.2018 от Том Чай

Добър дял ..

03.02.2018 от pattonki

Итън, няма. Turtle (U10) няма да работи, ако MESA не съвпада и Turtle така или иначе не е сдвоена с устройството, така че преместването би било безсмислено.

06.06.2018 от Бен Дъфи

Представител: 115

Всъщност имам нов, който да работи, първо изключих батерията, изключих LCD, батерията отново включена, нека се включи към компютър, така че да знаете кога е стартирана, след това отново изключете батерията, на LCD изключете дома бутон, след това отново прикрепете lcd, оставете го да се стартира, след това го изключете отново, свържете отново бутона за начало и стартирайте, след това изключете и възстановете в режим dfu, след това ще работи, основно пренаписва кода за бутона за начало , Направих това на много много телефони сега със 100% успех, надявам се да помогне

Коментари:

Опитахте ли го с оригинален бутон за начало на Apple от друго устройство или с някаква резервна част?

10.05.2017 от mOzeb

Опитах вашия метод и в моя случай на iPhone 6S няма да работи

10.06.2017 от mOzeb

Можете ли да въведете отново това, което казахте, моля не мога да разбера какво казвате

10.07.2017 от Джейдън Симпсън

беше ли бутон за начало от Apple, много интересно

10.08.2017 от Муштак Махомед

Как разпознавате оригиналния бутон за начало на Apple. Имам около 20 оригинални екрана на Apple и никой няма бутон за начало с ябълка върху него.

10.08.2017 от Ричард Клаусел

Повторение: 12k

Не че съм намерил и със сигурност съм опитвал. Най-доброто, което мога да разбера, е, че в бутона Touch ID има чип, който е сдвоен с логическата платка в завода. Тази информация се съхранява някъде на ниво дъска, тъй като изтриването / възстановяването не я нулира.

Touch ID е доста странна солидна сигурност. Ще дам на Apple победа в тази.

Коментари:

Това може да се отнася само за iPhone 5s. Началният бутон на iPhone 6 има само един чип, самият сензорен чип.

11.04.2016г от Том Чай

Трябва да има нещо, което да съхранява идентификатора.

Нали?

Искам да кажа ... не се съхранява на еднорог. Трябва да има нещо, което съхранява идентификатора на бутона за начало, или би било възможно смяната на бутоните за начало.

Нали?

11.04.2016г от Джош У.

Да. Бутонът на iPhone 5s има 2 части, чипът на сензора зад кристала и чипът на контролера на флекса, а другият край на веригата ще бъде процесорът A7. Въпреки това, започвайки с iPhone 6, Apple започна да използва едночипово решение, чипът на сензора и чипът на контролера са едно и също.

Чувал съм хора да оправят огъванията на бутоните за начало, като снаждат счупени краища, заменят неправилно функциониращи капачки / дросели / резистори върху него или дори мигрират чипа на контролера за iPhone 5s (не е потвърден), но миграцията на чипа не е възможна за бутоните за дома на iPhone 6 и по-горе, защото има само един чип и не е възможно да го извадите от кристала.

11.05.2016 от Том Чай

залепен ли е за кристала? Тъй като имам бутон за начало, който има малки пукнатини, но работи, т.е. TOUCH ID и т.н. трябваше да замени екрана и получи нов бутон за начало с новия екран. Трябва да смените бутона само не изглежда добре с напукания бутон, моля помогнете.

05.05.2017 от Муштак Махомед

Можете да получите Touch ID възприемчив „стикер“, за да защитите бутона за начало и неговата функционалност. Имам такъв, както и 5D протектор от закалено стъкло и стикерът стои на едно ниво. Почти като че нямам този допълнителен 3-милиметров слой защита. Той също така работи с Touch ID сигурност и всички неща, ориентирани към Touch ID.

27.02.2018 от Чад

Повторение: 34.6k

За съжаление не (за което знам). Той е свързан с процесора с уникален идентификатор, така че ако и двете не съвпадат, Touch ID няма да работи. Apple направи това от съображения за сигурност.

Коментари:

Чух, че има метод за запояване (?) На чипа от флекса или нещо подобно .. И не би ли било възможно да се запознаете с уникалния идентификатор на процесора и да го промените на бутона home?

11.04.2016г от ppalfinger

Колко изперкал искаш да стана? Разбирам доста добре как работи, просто не знам как да го обясня по прост начин.

11.04.2016г от Джош У.

На теория да. Ако можете да прочетете идентификатора на процесора и имате софтуер за промяна на идентификатора на чипа на бутона за начало, можете. Доколкото знам, това все още не е направено.

Това може да се направи в бъдеще, но както казва Джош, Apple е много строга със сигурността си. Казано по този начин, все още не мога да намеря начин да препрограмирам SMC чипове от MacBooks, направени преди години, така че не мога да ги купя нови и вместо това трябва да ги изтегля от счупени дъски ...

11.04.2016г от Рийс

@joshw Моля, опитайте се да обясните :)

11.04.2016г от ppalfinger

Това е моята логика:

Apple не прави скенера Touch ID и логическата платка заедно, но не можете да използвате несъвпадащи части, така че в един момент те се сдвояват. Touch ID наистина има интегрална схема, а телефонът има своите интегрални схеми, така че в един момент двете се свързват заедно чрез програмиране. Би имало смисъл само, че когато софтуерът се зареди на телефона, той открива идентификатора Touch ID и създава уникален вътрешен код. Ако някоя от тези части е разменена, кодът не се проверява и Touch ID се проваля.

Тъй като нито едно количество софтуерно хакване не е успяло да декодира или кодира това, почти сигурно е еднократно събитие, което не може да бъде повторено, без да се използва какъвто и да е метод, използван в завода. Свикнал съм с програмирането на Android, така че според мен това е някаква проверка на MD5.

11.04.2016г от Джош У.

Представител: 37

Има начин да запазите идентификационния номер на докосване при възстановяване на бутон за начало на iPhone. Ремонтирам телефони и продавам след това в eBay. Имам куп бутони за начало и ги смесих и трябваше да намеря правилния бутон за дома за телефона, върху който работех. Обадих се на Apple и те ми казаха, че може да се направи, но така и не трябваше да ми кажат как, защото трябваше да затворя телефона и наистина просто си помислих, че представителката не знае за какво говори.

Е, тази вечер оправях телефон с черен екран и просто хванах който и да е бутон, за да го тествам, и поставих телефона в режим на възстановяване и след като започнах да го настройвам, сканирането на пръстите не се провали и успях да използвам Touch ID. Те бяха, бях използвал бял бутон и Touch ID работеше и не можеше да е оригиналът, тъй като екранът ми беше черен екран. Обадих се отново на Apple и ми казаха, че да, трябва да работи. Това, което представителят ми обясни, беше, че някои компании не поставят правилния хардуер на домашните бутони, които продават, за да спестят пари, но ако закупите качествен, той ще може да нулира Touch ID да работи, като направи пълна система възстановяване в режим DFU. Така че кой знаеше, че можете да възстановите Touch ID, това зависи само от бутона за дома, който сте закупили. Те казаха, че Apple Store и Best Buy могат да ви го поправят и да запазят вашия Touch ID.

Коментари:

Този бял бутон за начало, оригинален ли е бутонът за дома на Apple, само от друг iPhone?

19.09.2017 от Марко Химанка

Не съм сигурен, но представителят на Apple каза, че трябва да е с високо качество. Предполагам, че трябва да е Apple. Бих се обадил на помощната линия на iPhone всеки път, когато се обадя, те са много полезни.

19.09.2017 от Ричард

Не мога да потвърдя казаното от Ричард. След публикацията ви бях много любопитен дали този метод ще работи, затова сложих два iPhone настрана и пробвах бутона Home от единия iPhone на другия, но също и след нормално нулиране и нулиране в режим DFU телефонът все още ми дава грешка при докосване на ID ...

10.02.2017 от ppalfinger

Сигурен съм, че се е случило може би късметлия, в което се съмнявам. Прочетох дали това може да се направи с джейлбрейк. Ако това е вярно, това за мен е най-вероятната причина. Прочетох, ако го направите джейлбрейк, дори ако се върнете към бутона за фърмуер на Apple, остава свързан. Опитах се също да дублирам случилото се с мен и пак не се получи. Взех бутони с оригинални бутони, сложих ги на други телефони и нищо. Обадих се отново на ябълка, те отново ми казаха, че може да се направи. Започнах да усещам, че се опитват да ме накарат да променя екрана и бутона в магазина за ябълки. Казаха, че определено работи. Не знам дали това е вярно. Мисля да отида в магазин за приложения с телефон с неработещ бутон за начало и да заменя екрана и бутона. По този начин ще разбера дали просто превключват бутона, преструвайки се, че го програмират, но съм говорил с 4 повторения на Apple по телефона и всички те практически са ми гарантирали, че може да се направи. Ще изследвам метода на джейлбрейк. Мисля, че по този начин мога да имам по-голям шанс.

10.02.2017 от Ричард Клаусел

Jailbreaking няма да работи, сдвояването на защитата работи под нивото на операционната система. Във фърмуера има рутинна процедура за сдвояване, но изисква сървърът на Apple да подпише заявката, както когато актуализирате системата. За разлика от актуализирането на системата, този сървър обикновено не е достъпен за обществеността. Може би се е случил бъг, така че по някакъв начин всъщност сте го достигнали и той е подписал заявката за вас.

10.02.2017 от Том Чай

Представител: 37

Не питай как разбрах това, но чипът в „официалните“ TouchID бутони всъщност все пак не е OTP.

Това всъщност е e2prom, но с външната линия за напрежение за запис, прекарана през клетъчен предпазител, така че когато се записва, той се затваря и отива в отворена верига или поне много голямо съпротивление, за да не успее всеки опит да го пренапише.

Начинът да се поправи това би бил избърсването на чипа с рентгенови лъчи. Излишно е да казвам, че би било опасно, но UV светлината може да работи както при много по-малки чипове, от които това вероятно ще бъде. Размерът на клетката вероятно е в диапазона от микрометри, така че трябва да е осъществимо с нещо като Cool-X или подобно.

Коментари:

Чудя се дали някой дегаузер би го изтрил. Обзалагам се, че би

05/11/2020 от Джеймс

Представител: 25

Здравейте, Touch ID сензор е уникален за всеки телефон. Не можете да го замените дори с оригинален. Ако работи, просто имате късмет, защото телефонът се повреди и може да се сдвои с новия сензор. Apple поправя вашия бутон за начало, като замества целия преден екран и го сдвоява с Horizon Machine. Apple също прави това, ако имате нужда от подмяна на екрана. Мисля, че Best Buy може да поправи и Touch ID, тъй като те са имали Horizon Machine.

Коментари:

Извинявай брато, много пъти го правех успешно, за да купя това. Съществува техника на горещи клавиши / цикъл на захранване, включваща dfu, включена в компютър (или моя iMac в моя случай), където да се dfu, докато е включен, след това останете включени в компютъра и изключете телефона, изключете екрана и батерията (първо батерията), след това свържете отново хардуер и го извадете от dfu с режим на възстановяване. Може да бъде изискан и ако пропуснете времето за стъпка дори малко, това няма да работи.!

05/11/2020 от Джеймс

защо не правиш видео и да го публикуваш в YouTube и да правиш милиони

12.06.2020 от Фларенция

Представител: 13

Здравейте,

само за да ви уведомя как .. Бутонът ми „Начало“ на моя iPhone 6S се счупи и трябваше да си купя още един. Взех един от eBay за около 5 $. Инсталирали сте го и работи добре. Освен Touch ID. Опитах с възстановяване в режим DFU, както предлагаха някои потребители тук, но нямах късмет да накарам Touch ID да работи. Може би е възможно само с оригинален бутон за начало от Apple. Ако някой намери начин да накара Touch ID да работи след подмяна на бутона за начало, моля, уведомете ме.

Коментари:

да, ако все още имате стария бутон за начало

22.12.2020 от Мика

Повторение: 1.1k

Смених екрана на моя iPhone 5s Touch ID се провали за щастие, ако гъвкавостта на оригиналния скенер за пръстови отпечатъци го върна на телефона, Виола отново работи, определено мога да кажа, че е сдвояване на чип с логическа платка. Вземете iPhone 6 Plus, за да опитате следващия, скоро ще ви уведоми резултатите

Представител: 13

Apple ще трябва да смени вашия бутон за начало, дори опитах OEM oem iPhone 6 бутон за начало и го сложих на още шест, но Touch ID ще работи само с бутона за начало, с който идва логическата платка

Коментари:

възможно е, ако имате инструмента, който имам

4 януари от Мика

Представител: 25

Така че всички, които питате за 'има ли 5s информация за съхранение на чипове'

Работата е там, представете си сметало. Имате три червени и след това три блуса.

Разбира се, това е ред чипове с четене на 1 и 0. Но четецът на чипове

вътре в телефона вижда трите червени и три сини и казва добре.

Той е твърдо свързан в чипове. Това не е читава програма като такава

чипът току-що прочете серия от чипове под бутона за начало, тогава

дали е thang и казва yep, добре, това са правилните чипове в правилния ред.

Може би за да се разшири малко, има алгоритъм, който след чипа на началния бутон

е 'прочетено', той включва алгоритъма в игра и казва да, 37, това е това.

Изводът е, че няма програмируема информация, която да се съхранява

Коментари:

Всъщност чипът Touch ID на сензора има програмируема вътрешна памет, има надграждаем фърмуер и вероятно защитена зона за съхранение на ключове за сдвояване на ключ. Той е написан във фабриката и също така е възможно да бъде написан от сервизен техник на Apple по време на ремонт на екрана. Сега проблемът е, че за препрограмиране на това нещо е необходима дигитално подписана команда, само Apple има главния ключ за това. Също така изглежда, че никой все още не е измислил как да принуди четенето или писането на тази област на чипа.

30.04.2018 от Том Чай

Представител: 1

имам ip6s 64gb MKQP2J / A, проверявам, че трябва да е сребърен 64gb, но моят iphone е ЗЛАТЕН със златен пръстен около дома, докосване id workss добре! достатъчно странно а? някаква идея какво се случва с моя iphone?

Коментари:

Къде намерихте информацията (ip6s 64gb MKQP2J / A)?

Ако беше в настройките ви, може би имате друга дънна платка и бутон Home, освен този, който е произведен от вашия iPhone.

10.02.2017 от ppalfinger

Представител: 1

Здравейте, имам същия проблем. Но няма смисъл да съпоставяте оригиналния сензорен бутон с процесора, тъй като информацията за пръстовия отпечатък се намира някъде в логическата платка.

С известно търсене в интернет успях да намеря някои решения, просто влязох в режим DFU и нулирах iphone или прекъснах захранването, за да го изчистя.

Може да е късмет или не, но тъй като са го направили, си струва да опитате.

Коментари:

Този човек е най-безразсъдният в партидата

06.06.2018 от 11

елитният производител на лед в kenmore не прави лед

Представител: 1

Защо да усложнявам нещата, моят Ipad работи с пръстовия отпечатък на жена ми, s Finger, така че всеки път, когато искате да използвате този Ipad Touch ID, тя трябва да е до мен, ???

Коментари:

Всъщност можете да добавите повече от един пръстов отпечатък за достъп с TouchID или да деактивирате TouchID и вместо това да използвате 4-цифрена или 6-цифрена парола.

13.09.2017 от Рейчъл Мелвил

Не е възможно, iOS е толкова умен, че може да разбере дали отпечатъците са едно и също лице или не) :)

14.09.2017 от imoddedit

Представител: 1

Ако някой случайно се натъкне на моята ситуация, нека ми каже кой е най-добрият начин за решаване на моята ситуация. Наистина имам проблеми с моя бутон за начало на iphone 6, където той е напълно развален. И си спомням, че имах резервна част от iphone 6, но само дънната му платка (вътрешно) повредена. Без външни повреди. Основно причината, поради която исках да направя това, е само заради разваления ми сензорен идентификатор, а другият резервен iphone 6 е идеален. има ли възможност за замяна на настоящата ми дънна платка с резервната, за да мога телефонът ми да работи напълно добре с работещ сензорен идентификатор, функционираща дънна платка и други относими части, което е функция, по-специално работи като чисто нов iphone 6.

Коментари:

U каза, че другата дъска е повредена ...

28.08.2017 от c9679

Представител: 1

Моят телефон е iphone 5s. какво ще стане, ако получа работен домашен ботон на iphone 5s и го прехвърля в друг iphone 5s, мога ли да използвам touch id отново

Коментари:

Нито един touchid не е уникален

28.08.2017 от c9679

НЕ, Touch ID няма да работи.

30.08.2017 от Кей

НЕ, имам инструмент, който може да го направи

4 януари от Мика

Представител: 1

Някой знае ли колко струва смяната на бутон за начало в центъра на Apple? И необходимо ли е Apple Care специално за подмяната?

Коментари:

130 евро или смяна на телефон или в най-лошата ситуация само 20 евро за нищо (тук в Кипър)

09.02.2017 от demetris Xristou

начален екран сам по себе си оценката е $ 169, но 'други' щети се оценяват на $ 349 (щатски долари)

23.01.2018 от Ервин Тиенг

Представител: 11

Какво ще стане, ако прехвърлите оригинален бутон за начало от друг iPhone 6, ще докосне ли ID работа?

Коментари:

Не. Беше уморен безброй пъти.

10.02.2017 от Том Чай

Представител: 37

Ако прехвърлите оригиналния бутон за начало, той определено ще работи. Така че, ако го занесете в магазин, за да поправите екрана, не забравяйте да им кажете да превключат бутона за начало, за да можете да запазите асистента си за докосване

Представител: 1

Трябва да има някакъв метод за програмиране на нов сензорен идентификатор, тъй като върху гнездото има отпечатан QR код. Силно вярвам, че това е уликата. Но как? Аз нямам представа!

Коментари:

QR кодът се използва само за логистично проследяване, той не е свързан с ключа.

11.04.2017 от Том Чай

Има 5 или 6 броя с QR код, така че Apple вече знае, ако някой от тези парчета бъде променен. При промяна вече не е услуга на Apple.

15.03.2018 от Марк

Правя ремонти последователно и сигурността на ябълката все още е малко размита за мен. Но от моето разбиране на бутона nand, gpu, cpu, home, всички тези плюс още всички имат определен код за кодиране, който трябва да се подреди с другия. След като напусне фабриката, няма истински начин да знам, че това ще промени това. Най-хубавото е, че ако купите телефон или смените екрана, уверете се, че е оригиналният бутон за начало.

27.09.2020 от Антъни Гонзалес

Представител: 1

Здравейте, някой знае ли кой чип е на гъвкавия кабел, който е сдвоен с логическата платка? Имам стария гъвкав кабел, но той е скъсан, така че мислех да разпая стария чип и да го сложа на новия заместващ кабел за начален бутон. И така, кой чип е?

Коментари:

когато намериш сова, кажи ми хаха

27.01.2018 от Стивън Скот

Представител: 25

Първо здравей,

Надявам се, че вие ​​можете да помогнете, тъй като е подобно на всички по-горе въпроси, така че помислих, че бих задал тук:

Мога ли да използвам друга лента от друг 6S (не OEM) като заместител, но да запазя съществуващия оригинален бутон, би ли работил идентификаторът на бутона?

Благодаря Бен

Коментари:

Не виждам проблем, стига да използвате оригиналния бутон за начало.

12.02.2017 от Муштак Махомед

Представител: 1

Ако замените бутона за начало, той ще работи, но докосването на I.d няма да работи.

Представител: 1

Всички други щети за iPhone ще бъдат оценени на същата цена. Така че за началния екран сам по себе си оценката е $ 169, но 'други' щети се оценяват на $ 349

От техническата поддръжка на Apple

Представител: 1

Моят iphone 5 се счупи и бутонът ми за дома падна. Бутонът за начало обаче все още е в добро състояние, само че е откъснат от кабелите му. Мога ли все пак да поправя екрана, докато съживявам идентификационния номер на докосване с помощта на оригиналния бутон за начало? Как ще се свърже със заместващия lcd? Дайте ми ур поема проблема ми pls.

Коментари:

Iphone five няма сензор за пръстови отпечатъци, така че не виждам проблема. Това е единствената функционалност, загубена при смяна на бутона за начало. Бутонът homwe работи, той не може да чете пръстов отпечатък, освен ако не е инсталиран заедно с процесора, в който кодът е пренаписан, за да добави функционалност на пръстови отпечатъци динамика, която се появява, когато процесорът е инсталиран за първи път.

10.04.2019 от Арнолд Спенс

Представител: 1

Голяма част от магазините за ремонт на телефони имат машина, която сдвоява вашия бутон за дома с телефона. Apple таксува 80 долара и други магазини също ще плащат, защото Apple прави машините, които могат да си купят, дефектни, така че трябва да ги ремонтират и това е скъпо.

Представител: 1

Да, това е възможно

https: //www.youtube.com/watch? v = 8IjC7rbH ...

Коментари:

Това е възможно обаче трудно и сложно. Има няколко начина да се постигне това. Единият би бил да премахнете счупения екран, като оставите неподвижен работещия бутон за дома непокътнат. Другото включва премахване и презапояване, така че няма да го докосна

10.04.2019 от Арнолд Спенс

Представител: 1

Бутонът ми за начало на iphone 6s е счупен, ето защо трябва да го сменя и идентификаторът ми за докосване не работи

Представител: 1

имам инструмент, който може да го направи тук, е връзка, която можете да получите за $ 133 JC V1S V1 LCD Screen True tone Ремонт на програмист за Phone 11 Pro Max XR XSMAX XS

Представител: 1

Имам iphone 8, сензорният му идентификатор работи, но бутонът за начало не работи, така че има ли начин да го поправите?

ppalfinger

Популярни Публикации