Наистина ли ми трябва антистатична каишка / постелка за демонтиране на работен плот?

Настолен компютър

Компютри, които обикновено не включват вграден дисплей и са предназначени да стационарни.



Представител: 166



Публикувано: 24.06.2010



Добре. Имам неизползван работен плот и искам да го дисектирам, за да поставя по-пресни части в него (в момента работи с Pentium 4). Наистина ли ми трябва антистатична каишка / постелка? Защо?



PS: той е недокоснат от 2007/2008

Благодаря предварително

Актуализиране

ами, така че все още ли се нуждая от антистатична подложка?



Коментари:

да, имате нужда от esd каишка и подложка, необходими са почти 3000 волта статични, за да почувствате удара, а са необходими само 100 волта статични, за да изпържите електрическите компоненти вътре в лаптопа. Винаги използвайте ESD каишка и постелка, когато работите с компютри, ВИНАГИ

24.08.2019 от Рекс Кларк

Имах твърде много компоненти „мъртви при пристигане“, които трябваше да загубя, защото не използвах антистатична лента ... това е най-невероятното отношение да не спазвам стандартите за най-добри практики „защото знам по-добре“, отколкото не да разбере основите на електрониката и електричеството. Страхотно ...

28.01.2020 от Чили Старц

17 отговора

Избрано решение

Повторение: 12.9k

Тъй като тук има противоречиви отговори, нека се опитам да поясня:

Не е жизнено важно или за вашата безопасност, или за безопасността на електрическите компоненти на компютъра, които използвате антистатична лента / постелка. Като се има предвид това, изобщо не вреди да се използва такъв и определено ще помогне да се гарантира, че всичко, което правите, е по-безопасно .

Анекдотично (приемете това с известна доза сол): Вече повече от десетилетие небрежно правя ремонт и изключване на компютри и никога не съм използвал антистатична лента / постелка. Никога не съм прекъсвал нито един от компонентите, върху които съм работил, но със сигурност съм поемал някои рискове, като не съм използвал каишка за китката.

като Наистина ли ми трябва антистатична каишка / постелка за демонтиране на работен плот? , ако вземете други необходими предпазни мерки, вие мога избягайте без него. Това е по-скоро въпросът колко удобно ви е да се уверите, че винаги държите заземеното шаси и колко сте уверени, че случайно няма да запънете нещо. Ако направите нещо, със сигурност ще съжалявате, че не сте били по-внимателни - това е просто риск, който бях готов да поема.

За справка iFixit продава доста евтина и ефективна Антистатична каишка за китката .

Изображение с антистатична лента за китката' alt=Продукт

Антистатична каишка за китката

7,99 щ.д.

Коментари:

Тейлър, сигурно правиш ремонта си в офис с подови плочки. Повечето хора ще правят ремонти в домовете си с много килими. Премахнах целия килим в дома си и го замених с плочката Saltilo. Невероятното време, прекарано в опити за диагностика и компоненти, ударени с ESD, ще промени мнението ви.

18.04.2015 от майер

Съгласен Майер! Това е по-лошото време на годината! Въпросът е, че климатът ви играе голяма роля за това колко присъства статично електричество (какво е ESD). Влажната среда няма да бъде изправена пред същите рискове, както много сухата среда. Така че в средата на зимата в Аляска или в средата на пустинята Сахра е задължително !, сред дъждовната гора на Централна Америка или дъждовен ден през пролетта в Мичиган не! Играйте безопасно, използвайте подходящи предпазни мерки!

19.04.2015 от И

Ако използвате дървена маса или дъска за рязане, която е суха (без задържане на влага), носете памучни ризи с къси ръкави, докосвайте и придържайте шасито, докато работите върху системата, използвайте антистатичната чанта, в която е влязла, когато е възможно, не се движете много, стойте далеч от килима, работете, когато въздухът не е много сух, боравете само с частите им по краищата и не докосвайте веригата, най-вероятно ще се оправите. Помня. Това, че не виждате или не усещате удар, не означава, че електрическият компонент не е повреден да се повреди веднага или известно време в бъдеще.

28.08.2015 от Алън Скот

Така че по-добре ли е да имате тези предпазни мерки, когато ремонтирате някои неща като компютри, а не по-малки неща като iPhone? Или това би било обратното? Не виждам особени предпазни мерки, когато става въпрос за хора, които ремонтират телефони ...

iphone 6s остана на червен екран за зареждане на батерията

12.07.2016г от Феликс Робинсън

Като студент по ИКТ, защо е важно да познавате често срещаните компютърни проблеми?

10.11.2020 от навивам

Повторение: 675.2k

Получаването на електроника с ESD ще ви побърка. RAM се удря най-често, но това ще доведе до периодични грешки и странни неизправности, които не винаги се показват с диагностика. Прекарах дни, опитвайки се да разбера какво не е наред с машината за удар с ESD. Подложката е за предотвратяване на ESD (електростатичен разряд), който може сериозно да повреди електронните части. Ето Wiki в него: http: //en.wikipedia.org/wiki/Electrostat ...

Ето моят предишен отговор по този въпрос: Можете да изградите статичен заряд, носещ почти всичко. ESD (Електростатичен разряд) 1/10 количеството усетен удар може да унищожи RAM и други електронни компоненти. Ако вашите стенни крикове са заземени, можете да се освободите, когато седнете. Посегнете и докоснете централния винт на плочата. Ако все още се притеснявате, можете да си купите лента за заземяване на китката, която се включва в стената за по-малко от 5,00 долара в местния Radio Shack или да използвате заземена подложка.

Погледнете и това: Контрол на електростатичен разряд (ESD)

За тези, които мислят, че съм луд, моля, направете малко проучване по темата, преди да отговорите, ето урок по него: http: //www.radio-electronics.com/info/el ...

Ето още от асоциацията на ESD: http://www.esda.org/

Коментари:

Но кои са някои често срещани симптоми на ESD увреждане на лаптоп и някои от тези странни неизправности? Нито веднъж не съм виждал публикация тук, свързана с това, и там, където заключението беше, боже, по дяволите, загубихме още една заради повреда от ESD! Предполагам, че там ме губи - хората говорят по този въпрос на ниво вуду и суеверие, а не по отношение на осезаеми симптоми, за които всъщност може да се внимава, така че ми е трудно да го приема сериозно. Това ми напомня за целия въпрос „как да се грижим правилно за батерията на вашия лаптоп“.

12/09/2010 от rdklinc

Разкъсвам се по този въпрос. Съгласен съм с Mayer за основната идея за статична защита. Научи го и го използва като работещ техник както във флота, така и в голяма компания за ремонт на компютри. Това каза в моята лична сграда и ремонт на компютри, че горе-долу следвам Тейлър и rdklinc. Така че, като се има предвид всичко, давам и на трите знака +

12/09/2010 от rj713

Rdkl, имаш достатъчно резервни части, за да опиташ това. Направете нарочно памет на RAM и вижте дали ще се покаже на някой тест за RAM. Този проблем ми донесе повече мъка от всичко друго в компютърния свят. Имам iMac G5, по който работя от две седмици и просто не е правилно. Всичко работи до последните 2%. НЯМА ОПИСАТЕЛНИ СИМПТОМИ. Всичко работи добре, докато не стане. Електрическият удар, който спира сърцето ви, през повечето време няма симптоми, но е реален. Ще ви убие или ще ви върне.

12/09/2010 от майер

Тъй като симптомите на увреждане могат да бъдат много различни. Биха били необходими милиони долари и книга с дебелина 900 страници, за да се документират всевъзможни симптоми на ESD. ESD може да разтопи микрофините вериги, които преминават през повечето електроника. Тази връзка може да няма голямо значение сега. Може само да бъде отслабено, но в крайна сметка може да умре седмица, месец или малко по-късно.

28.08.2015 от Алън Скот

Аз съм компютърна техника повече от 25 години. НИКОГА не съм използвал каишка за китки или постелка. Работеше чрез гръмотевици и мълнии .. работеше върху килим. НИКОГА НИКОГА НИКОГА не съм „шокирал“ или „захващал“ НИКОЙ компютър или негови компоненти.

22.05.2020 от Клавдия

Повторение: 409 000

Подкрепям позицията на Майерс (предоставена малко късно в диалога)

Трябва да използвате лента за заземяване и постелка, които са свързани към добра точка на заземяване. Понякога правя измами. Но го правя, като уредът, върху който работя, е включен (само за заземителни устройства) и изключен. След това държа едната си ръка да държи металното шаси, така че да съм със същия потенциал на напрежение като устройството и инструментите си, които използвам, като никога не се движа или докосвам нещо друго.

Въпросът е, че вашият климат играе голяма роля за това колко присъства статично електричество (ESD). Влажната среда няма да бъде изправена пред същите рискове, отколкото много сухата среда. Така че в средата на зимата в Аляска това е задължително, в дъждовната гора на Централна Америка не е толкова голяма нужда.

Добре - Какво доказателство е, че има някаква вреда, ако не се използва такава? Щетите не винаги са мигновени, често може да отнеме няколко дни или година или две, за да се покажат. Което затруднява мнозина да повярват, че това е фактор.

Когато работех в IBM, те ни дадоха много завладяваща демонстрация. Използвайки електронен микроскоп, те ни показват верига, която е имала изходни проводници, към които сме приложили ESD заряд. Със собствените си очи можехме да видим района да се изпарява и да се повреди. Направихме това три пъти с различни напрежения, две показаха повреда, но все пак работиха. Беше ясно, че повредата отслаби чипа, тъй като накрая се провали.

Представител: 61

Абсолютно, ако вашето намерение е да имате дълготрайно, по-малко склонно към оборудване оборудване.

Първо, постелката и каишката трябва да се използват, когато оборудването не е под напрежение. Постелката трябва да бъде импрегнирана с метал, за да помогне за разсейването на зарядите, ако използвате захранващо оборудване на постелката, ако това може да доведе до нараняване на вас или вашето оборудване.

Второ, каишката трябва да разсейва заряда ви към земята бавно, а постелката трябва да разсейва всеки заряд на оборудването към земята, отново бавно. Така че, когато докоснете вашето оборудване, вие и оборудването трябва да имате един и същ потенциал, като по този начин ограничавате всеки поток от електричество.

Работих по електроника във флота в продължение на десет години и те бяха стикери за използване на рогозки и ремъци. Те похарчиха големи суми за програмата и предоставиха микроскопични изображения на причинените щети от ESD по време на обучение. Повечето хора не могат да видят щетите, които ESD причинява, но всеки, който познава електрониката, я използва. Вашият процесор се предлага в екранирана чанта, както и вашата RAM, вашата дънна платка, графичен процесор и т.н. ... всички производители признават неговото значение. Разбира се, 'повечето' хора отиват без да ги използват, но постелка и каишка от 25 долара са малки инвестиции за вас, защо да рискувате.

P.S. Винаги чувате за хора, които имат странни проблеми с ново оборудване, DOA оборудване и т.н. ... някои съм сигурен, че са свързани с повреди от ESD. Корпорациите биха го използвали, ако не смятат, че е необходимо, тъй като добавя разходи към производството.

Повторение: 33.8k

Никога не съм използвал такъв и никога не съм бил свидетел на щети, които биха могли да се отдадат на неизползването му. При тези въпроси, които са толкова спорни, отговорът обикновено е, че не, вероятно няма значение. Ако го направи, доказателствата ще са далеч по-ясни. Искам да кажа, бих посъветвал да не инсталирате мохнати килими в района, където ремонтирате компютри, купувайте отвъд очевидни такива неща, бих казал, че сте добре.

Представител: 49

Това наистина е много просто. Бях професионален компютър за целия си живот, над 20 години. Ако възнамерявате да завържете ръката си за нещо, докато работите на компютъра си, защо просто не продължите и не сложите белезници с тази ръка на задната примка? Ще се получи по същия начин, е моята точка. Да, има много хора, които биха се радвали на любов, да ви продадат тридесет и пет цента материални и производствени разходи само за $ 20 USD, но истината? Винаги винаги имайте навика да държите ръката си върху металното шаси, което е вътрешната рамка на всеки един компютър, сървър, терминал за продажба и т.н. И т.н. Трябва да има тази метална рамка, тъй като спецификациите изискват това за други неща да се заземят да, за да се предотврати пожар. Статичният се дължи на различен електрически потенциал (представете си, че тялото ви е голям оле кондензатор, защото всъщност е. Вашето тяло и способността му да задържа електрическия потенциал е в основата на технологията със сензорен екран, всъщност.) Между два обекта и той разряди, анулирайки този различен електрически потенциал. Шасито на вашия компютър обаче винаги ще се разрежда безопасно, ако това е първата част от компютъра, който докосвате. Просто влезте в навика да го движите физически около пейката от това шаси с ръка без ръкавици и ще се оправите. Никога не съм носил каишка за китката, нито веднъж на 20 години. Нито веднъж на 20 години не съм убивал част със статични. Всъщност, обзалагам се, че ако сте стояли зад професионална пейка и сте искали да избиете и изгорите 40 ремонта на смяна и сте извадили каишка за китката? Вие бихте се засмяли на подигравки зад гърба ви като анален задържащ случай на OCD. Статичната лента за китката е решение отчаяно в търсене на проблем и уверявам ви, че всеки, който твърди, че имате нужда от него, не върши продуктивна работа върху сериозен хардуер, точка.

Актуализиране

Смешно е, че дори хората на работа от време на време купуват тези глупости - нямам предвид глупости като ESD не съществуват, но глупости, че трябва да правите каквото и да било, освен да изпразните тялото си към шасито. Дори видях нещо с етикет 'ESD повреда' в изходящия багажник, издърпах го и не ... просто не изглеждахте достатъчно твърдо, има известни проблеми с RAM с чипове adolf revision 2.0b от този ODM, работещ върху този друг неясен VIA чипсет на freeBSD .... разделя 2GB RAM на две дъски и тази странна грешка, която имате, ще спре изцяло. От моя гледна точка, работата на задната страна на малки компютърни магазини - „ESD повреда“ е обща диагноза и нещо като половината от времето, в което мога да намеря проблема и да го поправя. Намирам много захранвания с издухани 12-волтови релси след лоши гръмотевични бури с етикет „ESD повреда“, когато всъщност не е така. В отговор на лицето, което публикува всички тези прекрасни ръководства за ESD? Не можем да разберем кой е написал уикипедия, не наистина - но забелязвам почти всички останали във вашия списък, удобно, има каишки за продажба за 1200% надценка ... Греша ли, че съм подозрителен към твърденията, че това е абсолютно необходимо, когато са пренебрегнали това професионално през цялата ми кариера и все още не са повредили нито една част? Вижте, мога да знам, че ако бягах наоколо и имах проблеми с ESD, моите RMA номера на чисто нов хардуер, който се инсталира, биха го разкрили.

Коментари:

Така че IBM, HP и Apple, за да назовем няколко компании, които приемат това много сериозно, са мокри. Не мисля така! Явно си. Щетите, които създавате, не винаги се виждат в момента, в който сте заложили логиката. Трябва да прочетете малко техническите документи на уебсайта на IEEE.

28.05.2014г от И

ESD съществува? Съгласен.

ESD може да навреди изключително много на хардуера? Също така се съгласете.

Мисля, че не успявате да вземете предвид обединяването на труда, обучението, културните различия, а също така се позовавате на корпоративната политика, сякаш някога е имала някакъв разум за нея.

Прави ли ги правилно? Със сигурност е така, ако се доверите на грешен човек да борави с компютърни компоненти.

Въпреки това...

Това е математическо ниво от трети клас просто - Всяка нова част, която докосна (и докосвам тонове, всеки ден) на работа, ми се възлага в база данни, точка. Всяка част, която изпращам обратно към ODM, също е таблична. Ако имах проблеми с ESD, номерата ми щяха да се изкривят от степента на неизправност на производителя с порядъци, а те просто не. Това не е мое мнение, това е неоспорим математически факт. Не използвам или не усещам нужда от каишка за китка. Това, което Apple има от чуждестранните производители, е съвсем извън тази точка.

29.05.2014 от Робърт Скот

Току-що заявихте, че трябва да греша, защото хората, които възприемате като „експерти“ в тази област, твърдят, че това е необходимо - и може би е така, ако управлявате голям брой хора от трудов фонд, намиращ се в селски Китай ... не бих искал имам някаква представа за това, твърдя, че няма опит в работата за чуждестранен производител. Но да се опитаме да твърдим, че нещо е правилно, защото „това, онова и другата група експерти казват така“ е очевидно весело - водещи експерти по едно време вярваха, че земята е центърът на Вселената, че светът е плосък и т.н. и т.н. Че едно мнение е популярно и дали то има действителна нужда въз основа на опит са две неща, които са доста несвързани - жалко за вашата позиция в този дебат, че мога да посоча буквално хиляди случаи, в които целият свят на експерти се оказаха напълно некоректни. Що се отнася до мен? Освен ако не направите това професионално и имам предвид цял ден, тогава нямате опит да подкрепите каквото и да е мнение.

30.05.2014г от Робърт Скот

Hype се основава на компаниите, които се чувстват задължени да се съобразяват с възприетите отговорности. Голяма компания не може да каже „не ни интересува ESD“, защото това изглежда безотговорно, така че те се карат да купуват подходящи продукти за безопасност, въпреки че никой никога не е ставал свидетел на щети, пряко свързани с ESD. Поправката е логична и основаваща се на доказателства дисциплина, но ОУР е нелепост, който е невъзможно да се определи, така че вярата в нея лети в лицето на онези от нас, които имат логичен подход. Заявяването „IBM, HP и Apple се съгласяват, че съществува и следователно и аз“ е оскърбление на този подход. Просто нямаме капацитета да тестваме за ESD по същия начин, по който правим, да речем, лошо оптично устройство. Правя хиляди ремонти годишно и никога не съм успял окончателно да стигна до заключението, че някакви щети са причинени от ESD или че ESD е повлиял на бизнеса ми. ESD е реално, ако сте учен в лаборатория с подходящите инструменти за тестване, но за мнозинството това е просто надценен шум и не представлява реална практическа загриженост.

30.05.2014г от rdklinc

Какво е ESD? Свободни електрони, движещи се наоколо. Какво представлява компютърният компонент? Практика на опит за управление на свободни електрони, които се движат наоколо, за да свършат работа. Нека поговорим за действителната чувствителност на електрическите компоненти, произведени от производствени процеси като литография за момент - те са толкова чувствителни, че е абсурдно. Погледнете достатъчно внимателно комерсиалните спецификации на процесора на устройствата за абсолютно критична инфраструктура за данни и ще намерите числа за грешките, причинени от случайни космически лъчи, които го карат да премине опаковката на чипа и произвежда свободен електрон. Не е заземен? Не, това е повече „не разбира какво е заземяването“. Заземяването използва земята като гигантски кондензатор. Като каза това, ВСИЧКИ вериги са заземени - земята е частта, която кара електроните да текат в кръг, създавайки веригата. Електроника, толкова чувствителна, че количеството йонизиращо лъчение, излизащо от подметката на обувката ви, би я унищожило.

30.05.2014г от Робърт Скот

Представител: 377

Не се нуждаете от антистатична подложка или каишка за китката. Най-добре е да го включите и да изключите захранващия конектор от дънната платка. Уверете се, че имате една ръка или предмишницата, която докосва метална част на корпуса, докато работите. Аз съм полеви техник и никога не съм носил с себе си постелка или каишка. Просто вземете другите необходими предпазни мерки.

Представител: 187

Не. Просто изключете всички електрически контакти и всички периферни устройства и устройства от машината и докоснете нещо метално, за да освободите останалата част от натрупването на статично електричество (особено ако имате килими!).

Коментари:

Морис Леви, напълно си прав. На този въпрос обаче беше отговорено преди около година и отговорът беше приет. Надявам се, че можете да дадете някои добри и полезни отговори като този на текущите въпроси ....-)

19.04.2011 от oldturkey03

Представител: 245

Наистина нямате нужда от антистатична каишка - изтривалка.

Ако не ви интересува какво може да се случи с частите на компютъра ви, не го използвайте.

Каишката ви позволява да избегнете електрически разряди на вериги и чувствителни електронни компоненти, които вече могат да спрат да работят, ако получат някаква статична електрическа енергия.

Така че е добре да го използвате.

Коментари:

Един от начините да го погледнете е като да кажете на някого, че е безопасно да премине през червени светлини, стига да не ви ударят или ударят никого, тогава е смъртоносно! Хосе с право, хората трябва да приемат това сериозно, тъй като ESD е реална заплаха за електрониката. Ако работите върху собствени неща, вие поемате риска. Ако от друга страна, когато работите върху нечии неща, по-добре използвайте добри практики за ESD!

14.11.2012 от И

Хм, просто ... Включете и изключете компютъра ми, докато зелената светлина в задната част не се изключи.

22.02.2019 от BLANCEDRHINO78 игри

Представител: 13

Докато вашият инструмент е заземен трябва да е наред ... включете захранващия акорд, за нас в Малайзия имаме наш акорд.

Представител: 13

Какво е толкова трудно, просто вземете предпазните мерки предварително и завършете работата.

Коментари:

страхотен коментар!

21.12.2015 от винсент чирафиси

Представител: 43

Добре, добавям един за книгите ... Антистатичен мат? Разбира се, ако възнамерявате да изпробвате компютър, върху който работите. Инсталиране и премахване на части, ако е необходимо, като същевременно се осигурява работно пространство за работата. Антистатична китка? Разбира се, ако искате да боравите със статично чувствителни устройства.

Но всъщност не е нужно да стигате до цялата тази крайност, ако просто искате да го направите у дома и то бързо. Самият корпус на компютъра, когато е включен и изключен, все още осигурява земя, просто се уверете, че превключвателят на захранването или на захранващата лента, или на гърба на захранването е изключен. С едно докосване на металната кутия с една ръка ще се разреди статично.

Внимавайте за остри ръбове. Ако не сте сигурни, оставете го на мира. Използвайте на свой собствен риск. Ремонтът на компютър с „ZAPPED“ може да струва скъпо. Аз лично никога не съм имал проблеми.

Представител: 25

Всеки има различен подход за предотвратяване на повреди от ESD (така че смята, че е необходимо да го направи). Тъй като съм мързелив и не искам да се занимавам с каишки и така нататък, моите лични предпочитания са просто да предотвратя ESD. Моят начин е безжичен, просто настроих малък вентилатор, ръководен от 2 бр. Ion Quadbars над работното ми пространство. Никога повече не се притеснявайте за процедурите. Лесно, ефективно и за всеки, който се занимава ежедневно с чувствителни устройства, не толкова интензивно.

Коментари:

Какво??? Вентилатор с йонна система отпред не предлага никаква ESD защита. Всичко, което прави, е да премахне статичния заряд във въздушния поток. Похарчете парите си за евтина ESD каишка и килим.

13.11.2012 от И

Просто включвам и изключвам компютъра си, докато зелената светлина в backi не е включена, след като го изключа.

22.02.2019 от BLANCEDRHINO78 игри

Здравей @ BLANCHEDRHINO78gaming,

Как разреждате статичното електричество от тялото си, което също може да причини повреда от ESD на електронни устройства?

Самото изчерпване на остатъчната мощност, останала в електронните устройства, не ги прави имунизирани срещу ESD щети при работа от вас.

22.02.2019 от джайф

Представител: 1

Важно е да извадите кабелите от контакта, да натиснете бутона за захранване, за да източите останалите заряди и все още да заземите системата, в която ще работите. Това помага да се защитят компонентите и техникът за ремонт. Със системата наземните заряди не могат да се натрупват, но ако не заземявате себе си и системата, могат да се натрупат заряди, които могат да повредят компонентите и здравето ви. Абсолютно необходимо е да се поставя каишка през цялото време, когато се работи в кутията на компютъра.

Нелсън, 3 май 2013 г.

Коментари:

Докато вашата идея за изключване може да ви предпази от вредни напрежения в мрежата (110/220 волта). Той премахва това, от което се нуждаете за EDS защита, ако нямате правилно заземена подложка и каишка за китката, от която да работите. Ако устройството използва сменяем AC кабел и имате резервна, можете да отрежете захранващите ножове на кабела, оставяйки само заземяващия щифт, сега отговаряте и на двете нужди (като използвате лента за китка, вързана за металния корпус). Що се отнася до разреждането на вашата система, това имаше по-голям смисъл преди години, когато имахме CRT, които използваха високо напрежение (800 ~ 1000 волта DC) и големи кондензатори за съхранение. Днес само захранващите блокове имат големи кондензатори вътре и най-вече имат екраниране около тях за защита на експозицията. В случая на CRT трябваше да използвате специален инструмент за тяхното разреждане (5 Ohm 15 ватов резистор с тестови проводници), тъй като задържането на бутона за захранване няма да ги разреди (честно казано, не открих, че държането на превключвател на захранването е направило голяма част от нещо в разреждащите кондензатори на енергийната система)

06.07.2013 от И

Представител: 1

Здравейте, препоръчвам ви да го направите, в случай че искате да използвате старите части в друг компютър

Представител: 23

Когато оправях компютрите си за препитание, ни издадоха каишки за китки. Някога се чудех дали става дума по-скоро за това колко професионални сме се появили, като се има предвид, че това беше полева служба в домове и офиси.

Самият аз преди това бях оставил базовата клетка включена с изключен мини, ако е необходимо, така че корпусът да беше заземен. Не можете наистина да работите вътре, без да докоснете кутията, така че и вие сте заземен. Навремето, когато бях студент, използвахме неръждаемото отцедник в кухнята за нашите проекти за електроника.

Навремето смятах каишката за болка, тъй като тя винаги хващаше нещата, плюс това, че ако не е на върха на пръста ви, се чудя колко добре е да се отървете от всички заряди.

Както казаха други, наистина не може да навреди (освен ако не го хванете по случая) да носите такъв.

Представител: 31

Не точно. Просто изключете цялото захранване на работния плот поне 5 минути, преди да го разглобите.

Коментари:

Thx D

24.06.2010 от Ужасен

Този отговор е неправилен. Статичното електричество се натрупва върху вашето незаземено тяло. Винаги държа захранващия кабел свързан към захранването и просто докосвам която и да е метална част вътре, преди да докосна платките.

22 години това всеки ден - нулеви проблеми.

26.06.2010 от Вик

Ужасен

Популярни Публикации