Мога ли да вмъкна 16Gb RAM в MacBook Pro в началото на 2011 г.?

MacBook Pro 13 'Unibody в началото на 2011 г.

Модел в началото на 2011 г., A1278 / 2,3 GHz i5 или 2,7 GHz i7 процесор.



Представител: 295



Публикувано: 26.07.2012



Apple казва, че мога да надграждам RAM от 4GB на 8GB (2x4GB RAM). Възможно ли е да инсталирам 2x8GB DDR3 SoDIMM 1333MHz карти в моя Mac?



Продължих и инсталирах 16GB RAM RAM в моя Macbook. Работи добре, освен когато се опитвам да стартирам Windows 7 Pro в bootcamp. Той излиза на екрана за вход, след което спира. понякога просто се стига до бял екран. Мисля, че win pro7 може да се справи с 192 GB REM, така че какъв е проблемът? Може ли това да е моделът на паметта? Купих Crucial DDR3 16GB 1333MHz SODIMM за Mac.

Благодаря!

Коментари:



Съжалявам, че изкопавам стари публикации, но искам да надстроя mbp до 16 GB и искам да знам дали всичкият овен ще бъде разпознат.

Търсих в мрежата, доколкото съм способен и мога да намеря ясен отговор някъде.

Благодаря

31.12.2013 от Теконе

Хей, момчета, имам 15-инчов Macbook pro от 2011 г. и съм го надстроил до 8Gb RAM (2x4Gb RAM). Apple казва „4GB (два 2GB SO-DIMM) от 1333MHz DDR3 памет, два SO-DIMM слота поддържат до 8GB“ от тази връзка:

http://support.apple.com/kb/sp620

Възможно ли е да надстроите от 8 на 16Gb?

Знам, че на този пост е отговорено и казах „да, можем да надстроим до 16 gb“, не е така с тези думи, но го разбирате. Просто исках да се уверя.

Благодаря.

Арджун

04.04.2014г от Арджун

Арджун - За справка в бъдеще публикувахте въпрос на мястото, където само Отговорите принадлежат. Моля те използвайте връзката за добавяне на коментар до подходящия отговор или стартирайте вашия O.Q .. Всички модели 011 могат да работят с 16GB RAM, не е така поддържа купете Apple, но това работи.

04.04.2014 от originalmachead

Хей, добавих 16 концерта към моя MacBook Pro от 2011 г. и го направих все по-голяма производителност. Беше охлюв, докато не се преоблекох над овена.

Сигурен съм, че можете да получите много допълнителна скорост със SSD, но защо да харчите парите, когато можете да подобрите скоростта за части от разходите. Всеки път, когато надграждам операционната система, системата сякаш се забавяше. Поставяше толкова много във висока памет на овен, че машината ми беше почти безполезна. Сега скоростта е точно там, където ми харесва и нямам никакви проблеми с всичко това. Дори старият проблем с търсенето на Wi-Fi на всеки пет секунди наистина не е проблем. Купих паметта на Amazon и беше евтина и можете да проверите в YouTube за инструкции как да я замените във вашата машина.

Моят MacBook Pro и моят iMac имат по 16 концерта, а старият iMac е I5, а MacBook Pro е I7.

Опитайте първо паметта да е евтина и след това да решите дали искате SSD. Може да откриете, че SSD не е необходим.

Успех и щастлив ремонт

11.10.2015 от miata90redd

Също така добавих 16 ram към моя MacBook Pro от 2011 г. и 500 SSD устройство .. $ 300 за всичко .. Чисто нов компютър .. Много лесно е да го направите и сами .. тонове видеоклипове в You Tube .. Силно препоръчвам да се правят и двете. ..

01.09.2016г от Класически спорт

12 отговора

Избрано решение

Повторение: 115.8k

Да.

Ако този отговор е бил полезен, моля не забравяйте да върнете марка то е прието.

Коментари:

Потвърдено, в момента Mac: Mac book pro 15inch в началото на 2011 г.

4gb dfr3 1067 MHz 204 пин да, прекалено съм надстроил до 16Gb RAM в този MacBook. Самостоятелно инсталиран овен. Забележка за потребителите, уверете се, че сте изпразнили компакторите, преди да опитате това с Mac нулиране на компютъра и да заземите себе си и да използвате антистатична защита, за да не повредите компютъра. Уверете се, че паметта е напълно поставена. Включете компютъра и стартирайте началната си страница и проверете паметта, за да проверите след инсталирането, като отидете на около този Mac, за да видите новия номер на инсталиран RAM.

10.12.2016г от Джон

Да, и аз го направих .. беше инсталиран успешно.

17.01.2017 от Мохамед Фаруки

Имам Mac Book Pro (15-инчов, края на 2011 г.) и съм инсталирал 2 8 GB (1600 MHz DDR3) на дънната платка. Не съм имал грешки, проблеми и бягам

(2) 2TB в системата за общо 4TB (1 на нормалното място за HD и аз премахнах CD-ROM и го замених с Docking Bay за 2-ри SSD). Не съм имал проблем.

подменете кабела на твърдия диск

16.11.2019 от дов

Повторение: 7.4k

Ще работи ли?

Да.

Тотална загуба ли е, ако все още имате въртящ се твърд диск?

АБСОЛЮТНО!

Вземете SSD, след това RAM. Предпочитам SSD и 2 GB RAM, отколкото твърд диск и 20 GB RAM. Докато компютърът все още използва твърд диск, той е повреден, що се отнася до мен, и нещастно неизползваем.

Коментари:

Не разбирам коментара ти. Моят твърд диск на MacBook Pro 2011 е вграден. Как не бих използвал твърдия си диск?

13.05.2016 от euchreyou

Мисля, че препратката е, че ако все още използвате твърд диск с твърд диск (твърд диск), тогава е безполезно .. Но мисля, че това е глупаво обяснение. Твърдият диск на SSD ще работи много по-бързо от твърдия диск от тип плоча. Мислете за това като за калкулатор срещу молив, когато правите математика. Калкулаторът е много по-бърз, тъй като всичко е цифрово / електронно. Молив, подобен на стандартен твърд диск от тип плоча, е много по-бавен (за сравнение) с калкулатора, тъй като е устройство с „механично четене“.

30.06.2016г от Рик Уол

HDD не е безполезен, но е вярно, че SSD е лесно най-ефективното надграждане за всеки компютър, който все още го няма. В Macbook все още можете да запазите твърдия диск за по-бавно мащабно съхранение, ако жертвате оптичното устройство. Отидох с оптично устройство + SSD, но постоянно изчерпвам дисково пространство, отчасти защото се надявам, че твърде много суап, че OS X не изглежда да се почисти. Надявам се, че допълнителната RAM ще реши това, като постави този въпрос в пълен кръг.

10.03.2016г от Мартин Вос

Представител: 73

Имам MacBook Pro 15 '2.0Ghz от 2011 г. и инсталирах 2 модула Corsair от 8 GB и той разпознава и работи.

Но изобщо не съм забелязал подобрение в представянето :-(

Мисля, че ако надстроите до 8GB ще свършите работа ..

В няколко машини просто няма да използва всичко това. Не знам, може би го е направил и не съм забелязал.

Коментари:

Поставянето на 16GB RAM в компютър не е като изпускане на 600HP Hemi в кола ... Това е по-скоро като добавяне на теглещ пакет към автомобил, камион или джип ... ако вече дърпате голям товар, пакет за теглене (напр. повече RAM) помага да свършите работата по-ефективно. Има ли логика в това? Ако не сте използвали приложения с интензивен процесор ( Приложения, използвани в приложения за създаване на съдържание като PhotoShop, Illustrator, Final Cut Pro ) преди превключвателя, тогава не, няма да забележите промяна след. RAM определя колко приложения и колко данни Mac може да следи, без да се налага да чете от или да записва на носителя (достъп до VMEM, който забавя процеса). Скоростта на електронна поща или сърфиране в мрежата ... или възпроизвеждане на музика няма да се промени значително след Maxing RAM. Машината вече изпълнява тези приложения толкова бързо, колкото човек може да открие, и приложението позволява .. тези употреби просто не се възползват от наличието на 16GB RAM.

10.03.2014г от originalmachead

„Ако не използвате приложения с интензивен процесор“ от originalmachead

Сигурен съм, че е имал предвид интензивен RAM, а не процесор. Въпреки че те могат да бъдат едно и също, те не са непременно. Отварянето на огромна картина във фотошоп може да бъде интензивно с RAM, а сложният филтър може да изисква много процесор. Може да е полезно да имате повече RAM, но няма да ускори интензивната задача на процесора.

03.02.2016г от макцентричен

Това е за originalmachead. Имам и MacBook Pro 2011 и от El Capitan става все по-бавен и по-бавен. Обикновено не използвам приложения като Photoshop или InDesign ... само Apple Mail, Google Chrome и Pages. Значи казвате, че ако увелича RAM, това няма да помогне на непрекъснато забавящата се скорост на компютъра?

13.05.2016 от euchreyou

@euchreyou - бих се съсредоточил първо върху почистване на HD. Забавянето на вашата система означава, че устройството се пълни и файловете са фрагментирани. Стартирайте Disk Utility от външно стартиращо устройство, след което стартирайте Disk Doctor или някакво друго средство за почистване на кеш и дневници. След това изчистете колкото можете повече боклуци. Искате да имате поне 1/4 от вашето устройство безплатно, а по-малкото устройство се нуждае от повече (1/3). След като имате свободно място, стартирайте добро приложение за дефрагментиране като: Карам род . След като вашето устройство се върне във форма, трябва да видите голямо подобрение!

14.05.2016г от И

Що се отнася до следващата стъпка, бих увеличил RAM паметта ви предвид факта, че правите редактиране на изображения. Най-вероятно проблемите с устройствата ви се дължат на факта, че използването ви е създало много фрагментирани файлове, тъй като не е имало достатъчно RAM, за да държи изображението в RAM. Бих разгледал или смяната на HD с голям SSD (1 или 2 TB), ако можете да си го позволите. или помислете за SSHD. Не бих преминал към двойно устройство, освен ако системата ви не може да го поддържа (има проблем при някои модели)

14.05.2016г от И

Представител: 61

Да, възможно е. Внимавайте само с марките. Не всички марки ще работят перфектно. Имах някои евтини работи перфектно, а някои изобщо не работят.

Коментари:

Здравей MIlan. Можете ли да кажете марките, които са работили и марките, които не са работили? Мерси

11.10.2015 от контакт

@contact Има много комплекти за тази надстройка, които могат да бъдат намерени в ebay, те може да са по-скъпи, но е много по-вероятно да работят

16.10.2020 от CNG Master

Представител: 25

моят MBP2011 работи много добре след инсталиране на 16GB RAM и Samsung SSD 850 EVO 500GB. Отварянето на страницата за показване отнема само около 14 секунди. Заслужава надстройката и вашият MBP се чувства като по-нов компютър.

Представител: 35

За всички, които искате да надстроите до 16BG RAM ... НЕ!

Защо, не защото машината няма да го приеме, защото ще го приеме и ако имате добра марка, тя ще работи добре и ще я разпознае, въпреки че Apple ясно заяви, че е 8Gb е максимумът.

Повечето хора обаче вярват, че бавният компютър се дължи на паметта, което е фактор, но надграждането до 16 гига само губи парите ви, 8 GB е достатъчно, освен ако не планирате да използвате 5 виртуални машини наведнъж, малко вероятно.

Може да помислите за други фактори като вашата графична памет, при които можете да надстроите, тъй като тя е в чипсета, и скоростта на твърдия диск. Понякога вашата графична памет е претоварена, като изглежда, че е само 256MB в сравнение с 2.2GHz MacBook Pro (MC723LL / A) версия от началото на 2011 г., която има 1GB графична памет. След това твърдо шофирате, той може да бъде бомбардиран с толкова много данни за музикални файлове и видео файлове, че дори не може да намери това, което търсите навреме.

Помислете за тях, преди да похарчите прахосани пари за надграждане на паметта. Наистина няма да видите голямо различие при 16GB RAM памет.

Коментари:

Брайън, съгласен съм с част от твърдението ти „8GB са достатъчни за повечето хора“. Правя изключение по отношение на забележката ви за Apple, че ясно е посочено, че 8GB е ограничението. Ограничението на Apple се основава на първия ден от историята на моделите, а не на това какви модули памет са излезли по-късно. Въпреки че е вярно, Apple не се е върнала да тества по-новите модули памет, които други имат. Освен това някои системи (Core2 Duo) имат ограничение поради процесора и логиката на контролера на паметта, използвана в тях. Системи, които могат да адресират повече памет (i3 / i5 / i7) и най-актуалната OS-X, могат да я използват. Последното парче тук е приложението: не всички приложения могат да използват цялата тази памет (нито се нуждаят от нея). Стартирането на различни приложения по Contently може да позволи на всяко работещо приложение цялата необходима памет. Наличието на едно приложение, което има възможност за достъп до цялото това по-голямо количество RAM, ще трябва да бъде проверено от дадения доставчик на приложения. Като пример CadCam може да използва тази добавена RAM.

13.05.2014 от И

Виртуалните машини само объркват проблема тук, тъй като ограничението на паметта на ОС на виртуалната машина трябва да бъде взето предвид и накрая, броят на виртуалните машини и защо използвате виртуални машини. Повечето хора, използващи виртуална машина, трябва да стартират Windows или UNIX / Linux, за да получат достъп до дадено приложение и след това се прилага същата история, каква е границата на операционната система и приложението за тази дадена виртуална машина. Тогава производителността на процесора, съхранението (HD / SSD) и / или мрежата се превръща в ограничение на производителността. GPU отразява само способността на системите за обработка. Така че затънала система ще срещне проблеми, независими от количеството RAM, което има. Хората не успяват да вземат предвид всички парчета и баланса на всеки елемент, който прави компютъра. Което е най-долният ред тук и аз също се съгласявам с вас по този въпрос.

13.05.2014 от И

Гласувах против този отговор, защото е неправилен.

29.04.2015 от майер

Силно препоръчвам да замените HD със SSD. Ще видите много подобрения във времето за зареждане и цялостната производителност.

11.10.2015 от hgontijo

Дали ще видите въздействието на надстройката на паметта зависи изцяло от вашето използване. Не използвам никакви виртуални машини, но използвам 7,9 GB и моят Mac създава твърде много суап файлове. Мисля, че повече памет ще ми донесе много добро. RAM е евтино.

10.03.2016г от Мартин Вос

Представител: 561

Да, можеш. Също така винаги можете да проверите на уебсайта на Kingston. Той изброява каква е максималната памет при избор на машината.

http: //www.kingston.com/us/memory/search ...

Представител: 19

16 гига оперативна памет е добре само за 64 битови системи, на 32 бита се използват около 8 гига оперативна памет преди компютърът да се затвори.

Коментари:

Може да ви шокира да чуете, че OS X 10.8 и по-нови версии и целия хардуер, който може да работи с 10.8 и по-нови версии, е 64 бита. Доколкото ми е известно, единствените машини, които ще адресират повече от 8 GB RAM няма run 10.8 са кулите от последно поколение G5 и кулите Mac Pro от първо поколение.

01.09.2016г от орел

32-битов компютър дори не може да адресира повече от 4 GB. Дори 8 GB са загуба в този случай.

10.03.2016г от Мартин Вос

Вярно ли е? Нямам идея. Благодаря. 8 GB е половината от цената на 16 .. мисълта 16 се чувства като модерна базова линия. Дори 8 на по-новия ми MBP се чувства слаб

27.03.2019 от Шон

Току-що добавих 16 концерта към моя MacBook Pro от началото на 2011 г. и когато от плужек към състезателна машина. Освен това подобри интернет. Ако надстроите, погледнете монитора на активността и той действително използва над 10 концерта за работа.

Използвах consair Mac памет.

Моята машина се забави с всяко надграждане на операционната система и мисля, че това е методът на Apple, за да кажа, че имате нужда от нова машина. Използвам кабел за връзка за обиколка, за да заснемам снимки от моите файлове в камерата Raw и сега работи чудесно.

06.06.2015 от miata90redd

Ако сте имали 4GB система, тогава бихте могли да спрете на 8GB и да видите същия резултат. По-голямата печалба тук е почистването на вашето устройство от събрани боклуци. Един добър инструмент е Disk Doctor можете да изтеглите от App Store. Следващото нещо е да стартирате Drive Utility от друго зареждащо устройство и да поправите и коригирате разрешенията. Последното нещо е да дефрагментирате HD, тъй като с течение на времето файловете се фрагментират. Ако можете да се люлеете, вземете SSHD или SSD, за да замените по-бавния HD. В комбинация с 8 GB RAM ще имате писък!

06.06.2015 от И

Представител: 1

Също така надстроих моя Macbook pro от началото на миналата седмица от 4 на 16 и всичко, което мога да кажа, е WOW.

Коментари:

Сега, когато е януари 2018 г., все още ли е уау или имате проблеми? И използвате ли ssd или оригиналния hd? И коя операционна система използвате? Имам macbook pro 2011, работещ с 10.6,8, и мислех да актуализирам операционната система, но четох ги, че трябва да направя и паметта. Памет от коя марка използвахте? Също така искате да сте сигурни, че cs3 ще работи върху нова операционна система.

16.01.2018 от фонтан

Две години по-късно купих MBP в края на 2011 г. Беше страхотно, отидох на 16 гигабайта и щастието ми се удвои, след това сложих Intel SSD за Mac (серия 535) и щастието ми отново се удвои. Имах ASUS VX7 през 2011 г., който имаше 16 гигабайта и същия i7 като този MBP, Apple рита ASUS VX7 задника. Сега имам 30 секунди стартиране на двойно зареждане на Windows 10, понякога по-малко и има много програми. Как можеш да бъдеш толкова щастлив с 9-годишен компютър? Всичко това с нов овен и нов ssd не 2ih, струва ми около $ 750 ($ 450 първоначална цена в eBay. Няма нов компютър с Windows, за който бих заменил този 9-годишен MBP, никой от тях не можеше да отговори на очакванията ми след tis и Пънкам се в компютърните магазини, за да изследвам скоростта, а не просто фантастично записани спецификации. О, тичам с лекота и напълно функционален Catalina. Catalina се зарежда по-бързо от 30 секунди прозорци, изрод ли е?

28.06.2020 от Ric Glass

Представител: 25

едноредово изявление ... в MBP 13, началото на 11, споделената видео памет просто ще се увеличи. Имах 3xxMB видео RAM, когато имах 4GB RAM .. Сега имам 512MB видео RAM с 10GB RAM. графичните произведения се изпълняват толкова гладко. (Adobe suite) специално ...

който казва, че нищо няма да се промени, е над техническото.

Коментари:

10 GB RAM ... Наистина сте сигурни

16.10.2020 от CNG Master

Представител: 1

вмъкнах 16gbs в моята 8, 1 началото на 2011 г. MBP не разпознава един слот на овен. Тестван е Ram на memtest86 и MBP в средата на 2012 г. работи добре. Актуализирах до high sierra, нулирах прам и smc все още нямам късмет да накарам mac да го види. може би таранът се движи твърде бавно. ОБАЧЕ веднъж видях как mac казва 16gb ram. така че може би имам дефектен порт. но при пускането на оригиналния ми 2x4GB Ram видя и двете напълно добре. Така че наистина съм изгубен

Коментари:

macbook pro в началото на 2011 г. твърд диск

Току-що сложих 16gb на моя macbook pro 13 инча в началото на 2011 г. и 'about mac' показва само 8gb с отворен един слот. Аз също съм на висока Сиера. Също така се чудя дали компютърът ми просто не го разпознава ??

01.12.2020 от жакард

Вероятно имате лош контакт или не сте поставили напълно SO-DIMM

25.10.2020 от И

Представител: 1

Публикувано: 15.03.2020

Intel core i7 2860QM, използван в 15 ”и 17” MBP, поддържа до 32GB RAM. Сега, интригуващият въпрос е как тези MBP ще отговорят на един 16 GB стик DDR3 RAM 1600, 1333 и 1066 MHZ 204 пина? Разбира се, като се предположи, че RAM стикът физически ще се побере в RAM слота на MBP.

скоро ще го пробвам с моя 17-инчов MB-2011.

Коментари:

Няма да стане! Само защото архитектурата на процесора има способността, това не означава, че Apple е активирала всички адресни редове или е настроила паметта, за да може да се направи. Той беше тестван преди 32GB да не е работещ.

25.10.2020 от И

Алекс

Популярни Публикации