Началният бутон на iPhone 7 не работи след подмяна на екрана

iPhone 7

Издаден на 16 септември 2016 г. Модел 1660, 1778 Предлага се под формата на GSM или CDMA / 32, 128 или 256 GB / розово злато, злато, сребро, черно и черно черно.



Представител: 455





Публикувано: 19.09.2016



iphone 7 бутон за начало не работи след подмяна на екрана, помощ

Коментари:

Заменихте екрана на телефон, който беше пуснат само преди три дни?



19.09.2016г от майер

да, всъщност съм направил

19.09.2016г от Алберт

Имам същия проблем, тествахме два телефона и същият проблем се случи след смяна на оригиналния екран !!!!!!

20.09.2016 от джихад

правилно ли е заглавието, „iPhone 7“

23.09.2016г от Абдул Галиб |

Как, по дяволите, всъщност вече го счупи?

23.09.2016г от Gigabit87898

39 отговора

Избрано решение

Повторение: 40.5k

Много въпроси тук и малко отговори. Ето моето мнение, след като прецених ремонтната общност и направих някои замени на екрана сам в нашия магазин:

ФАКТ 1: бутонът за начало има вграден чип на гърба на бутона. За да използва прости думи, този чип съхранява ключа, който позволява на дъската да го разпознае. По този начин, ако използвате различен бутон за начало, независимо дали е оригинален или вторичен, дъската няма да разпознае бутона за начало.

В резултат на това бутонът за чуждестранно начало няма да може да сканира пръстовия отпечатък и няма да реагира на вход. Телефонът ще действа така, сякаш липсва напълно бутона за начало. Ще се появи и съобщение „Touch ID не може да бъде активиран“. Единственият начин да имате функцията за бутон за начало в този случай е като използвате помощното докосване, известен още като виртуален бутон за начало на екрана. И единственият начин да събудите телефона ще бъде чрез използване на бутона за захранване или повдигане за събуждане.

ФАКТ 2: Apple - и то само в притежаван от Apple магазин Apple, но започвайки да се показва на някои AASP, докато пиша това - може да замени екрана и бутона за начало и да препрограмира новия бутон за начало и да го сдвои с платката / телефона. Ако сервиз на трета страна или „Направи си сам“ повреди бутона за дома по време на ремонт или собственикът го счупи по някакъв начин или не успее, единственият начин да възстановите функцията за бутон за дома на тази дата е да го занесете в Apple Store или един от тези AASP, които започват да получават машината за сдвояване.

ФАКТ 3: Apple не направи нищо, за да предотврати подмяната на екрани с OEM или резервни части. Ако смените екрана и прехвърлите бутона за начало, без да го повредите, всичко ще работи нормално. Но очаквайте евтините части да се представят слабо. Така че инвестирайте в части с добро качество от реномирани доставчици. Резервните екрани трябва да бъдат възможно най-близо до екраните на Apple по отношение на: верност на цветовете, подсветка, докосване, принудително докосване, издръжливост, повдигане на рамката, довършване на рамката.

ФАКТ 4: много заместващи екрани имат дефектен свързващ кабел за начален бутон. Когато бутонът за начало работи с оригиналния екран, но не и с заместващия екран, това е лош екран и трябва да го гарантирате или да го замените. И да, цяла партида може да бъде дефектна.

Въпреки това, понякога докато разглобявате iPhone, повреждате удължителния кабел на бутона за начало на счупения екран, след което се опитвате да поставите лоша резервна част. Сега бутонът за начало не работи нито на стария, нито на новия екран и предполагате, че самият бутон за начало е неуспешен. Ами не, понякога не е така.

ФАКТ 5: може да повредите бутона за начало и напълно да загубите всички функции, особено ако скъсате кабела на бутона за дома. Някои много търпеливи хора препартират парчетата заедно. Предпочитам да поставя оригинален счупен екран заедно с повредения бутон за начало и да ги изпращам до Apple Store за пълна подмяна на сглобяване на екрана и сдвояване (вижте ФАКТ 2). Цената на новия екран от Apple е сравнима по цена с цената за повторно сглобяване на счупения бутон за дома, според мен.

ФАКТ 6: в някои случаи чип (различен от този във ФАКТ 1), присъстващ на бутона за начало, е повреден (особено по време на прехвърляне на бутона за начало от счупен на нов екран). Когато е повреден и се повреди, този чип ще попречи на функцията за начален бутон да работи, като например да излезе от приложение и да се върне на началния екран. Но скенерът за пръстови отпечатъци все още работи и вие можете да събуждате / отключвате екрана с пръст / пръстов отпечатък и да използвате достъпност. Този чип е достъпен (противно на чипа за скенер за пръстови отпечатъци във ФАКТ 1, който е практически недостъпен) може да бъде заменен и проблемът може да бъде отстранен. Понякога частично скъсване на кабела на бутона за начало може да причини същата повреда. Поправя се и от някои хора с подходящи инструменти, умения и мислене на пациента.

РЕДАКТИРАНЕ: Нов факт (7)

ФАКТ 7: някои техници за ремонт забелязаха, че повреден модул на предната гърбица може да попречи на функционирането на бутона Home / Touch ID. За да изключите тази възможност, тествайте функциите Home Button + Touch ID, след като сте изключили гъвкавия кабел на предната камера. НО, като се започне с iOS 11, може да се наложи присъствието / свързването на предната камера да бъде възможно, за да може iPhone да стартира. Така че може да опитате различен / известен добър.

РЕДАКТИРАНЕ: iOS 11.0.0-11.0.3

ФАКТ 8: след издаването, ако iOS 11, и до iOS 11.0.3, забелязахме, че някои iPhone 7 устройства не могат да се стартират напълно или може да стартират, ако бутонът за дома липсва или е повреден (както и сглобката на предната камера). [Все още не е проверено: колега от технология забеляза, че някои i7 ще се стартират без прикачен бутон за начало. Неговата теория е, че версията на борда, която има определен чип на Intel, ще се стартира без бутона за начало, докато версията на платката с чип Qualcomm изисква бутонът за начало да бъде инсталиран за стартиране].

Надявам се, че това ще ви помогне и не се колебайте да ми пишете за допълнителна информация или разяснения. Ще се радвам да споделите.

Коментари:

@wounds , Благодаря за ФАКТИТЕ, хубаво пишете.

15.06.2017 от L Pfaff

Искате да кажете, че ако изтръгнете самия бутон за начало, можете да разпаяте чипа и да го преместите в нов бутон за начало и ще получите обратно функцията за идентификация на докосване и бутон за начало?

07.04.2017 от Рамзи Ф

Не RamseyF Не казвам това. Прочетете последния абзац отново.

07.04.2017 от Рани

Правих iPhone 7 / 7P веднага след като екранът за подмяна беше наличен. Успешно поправих над 100 iPhone 7 / 7P, но просто се втренчих да се сблъскам с тази ситуация, когато бутонът за начало не работи, това се случи с 4 от последните ми ремонти. Първоначално, макар че това беше група дефектни екрани, поръчах най-висококачествените OEM iPhone 7 / 7P резервни екрани и същият проблем се случи с началния бутон на iPhone 7. Така че моето заключение е, че последните 2 актуализации на IOS са объркани със софтуера, с комбинация от екрана за замяна. Дори след като смените оригиналния счупен екран отново с оригиналния бутон за начало, пак не работи. Трудно ми е да повярвам, че след 100 успешни ремонти свалям грешно бутона за начало. Както или сега спрях да приемам ремонт на Iphone 7 / 7P, докато не бъде намерено валидирано решение.

07.11.2017 от M&D ГЛОБАЛЕН БЕЗЖИЧЕН

Брат @ m & d, трябва да приемаш и други, за да можем всички ние да намерим това лекарство. Без телефона под ръка не можете да намерите точния проблем. Някои телефони трябва да бъдат лабратри за експеримента. Отново със сигурност проблемът не беше в повторната актуализация bcos, този, който създаде тази нишка, изпитва проблема по-малко от седмица след пускането на телефона. До което осът беше на 10. И все пак той изпитва този мит. Така че бих могъл да кажа, че правите нещо правилно по време на вашия 100 успех. Но това не беше проблемът с операционната система.

12.07.2017 от Абдул Галиб |

Повторение: 3.1k

Хей! Ясен тук, от екипа на iFixit. Поиграхме с някои от нашите iPhone 7 устройства и разменихме няколко екрана. Успяхме успешно да сменяме екран от един iPhone 7 с друг iPhone 7 - и бутонът Touch ID / начало работи след смяната за нас.

Интересувате се да видите някои от резултатите, които всички получавате след смяна на екрани. Продължавайте да публикувате тук с вашите резултати! Ще продължим да тестваме и на наша страна.

Коментари:

Здравей, Ясен, благодаря за твоята страхотна новина!

Опитахте ли се да разменяте с включен бутон за начало или също прехвърлихте бутона за начало от единия екран на другия?

24.09.2016г от Олдрин

Здравейте Алдрин, прехвърлихме бутона за начало от екран на екран, но го запазихме с оригиналния си iPhone 7.

24.09.2016г от Аш Фридъл

Ах страхотно! Исках да се уверя, че бутонът не се счупва, когато се опитате да го премахнете :-) благодаря за информацията, Ясен.

Приятен уикенд!

24.09.2016г от Олдрин

Размених непокътнат екран на iphone 7 на счупен lcd iphone 7 (само lcd без бутони за дома)

Първият резултат беше напълно неотзивчив бутон за начало.

Като втори опит смених lcd с бутони за дома, резултатът беше същият.

3-ти опит: актуализирах IOS, без промяна

4-ти опит: Поставих счупения екран обратно с бутона за начало, работи.

Някаква идея или ръководство за това как да смените екрана на iphone 7?

Имам сервиз, но все още нямам опит за iphone 7

Благодаря ти

20.12.2016 от мехмет фатих дабан

Същото нещо се случва с мен ябълка не мога физически да направя каквото и да било, изглежда, че трябва да изчакам около 5-10 дни, за да ги поправят

29.12.2016 от Хектор Батиста

как да заобиколите Google акаунт на rca voyager таблет -

Представител: 277

Актуализация (02.09.2017)

Добре, мисля, че най-накрая открих проблема, така че първо искам да обясня нещо.

Тук един човек написа, че току-що е отворил iPhone 7 и не е изключил нищо и бутонът за начало спря да работи. Вече отварям 4 iphone 7 и след отваряне на телефона с помощта на топлинен пистолет бутонът за дома все още работи добре, преди да изключите нещо, така че топлината да не повреди бутона за дома.

Други хора пишат, че може би е така, защото екранът за подмяна не е оригинален, това не е причината, поради която бутонът за начало спира да работи, нито защото просто сменя стъклото от LCD за два iPhone 7 и бутонът за начало спира да работи и това е с оригиналния LCD и кабели.

Така че проблемът, който открих досега, е, когато да се опита да премахне голямата метална плоча от екрана, където големият кабел за домашен бутон преминава с лепило. Ние прилагаме топлина върху тази плоча, за да можем да я отделим от кабела и изглежда, че кабелът е наистина наистина мек, така че дори ако не го счупите вътре, ще се повреди, така че подменяме подсветката с този кабел и бутонът за начало да работи добре отново.

Заключение: установихме, че използването на оригиналния LCD, но подмяната на подсветката с дългия кабел ще реши проблема (решаваме проблема два пъти досега)

Коментари:

Имах случай, че той изключва вашата идея.

i7 напуканият екран е заменен от друг i7, запазващ оригиналния HB.

Приложих топлинна пушка и за двата екрана, за да заменя HB.

Екранът заменен i7 HB изобщо не реагира. Аз отново смених екраните. HB работи перфектно.

ако бях повредил гъвкавите кабели на началния бутон, преминаващи през задната част на екрана, въпросът ми е, че „защо собственият бутон за дома работи добре с повреден HB кабел“

Отговорът трябва да бъде „трябва да има още една мистерия“

Не смея да подменя екрана i7 за клиенти, имам ремонтна работилница, като 5-10 екрана се ремонтират на ден,

14.02.2017 от мехмет фатих дабан

Смених екрана на iphone 7. Направих пълен суап с бутон за начало от един добър екран на iPhone 7 на друг iPhone 7 с лош екран. Бутонът за начало не работи. Мислех, че може би защото се нуждаете от оригиналния бутон за начало, но виждайки тази тема, изглежда, момчета се натъкнаха на същия проблем Бутонът за начало не кликва и не отговаря smh

17.02.2017 от Джон доу

Мога да потвърдя, че това решение работи. Направих първия си днес. Трябва внимателно да изрежете лепилото около горната част и 1/4 'от горната част на всяка страна. От този момент използвайте игрална карта с восъчно покритие, изрежете приблизително 1/2 'от ширината и отделете останалата част от подложката от слоевете на LCD екрана. Бъдете EXTRA внимателни, за да не повредите крайния слой фолио над 3D тъчпада. Премахнете частите от новия екран и го заменете от стария екран. Чипът, който е в подложката, съдържа някакъв подпис, който работи заедно с бутона за начало. Уверете се, че сте почистили ВСИЧКИ отломки от вътрешните слоеве на LCD. Дори ясно парче отломки се появява на черно петно ​​на дисплея. 91% алкохол и среда без власинки / драскотини. НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ МИКРОФИБЪР !!!

От любопитство и с цел експериментиране и дискусия: би ли работил 6s екран по подобен начин? Бутоните винаги са работили за мен, но ако някой е трябвало да смени бутон за начало, бихте ли могли да използвате такъв от счупен / неизползваем телефон, ако замените 3D сензорния слой, както е описано по-горе?

EDIT: Разглобих 6S екран. Те са идентични, с изключение на това, че подсветката е отдолу на 7, а отгоре на 6S. Ще редактирам това в бъдеще, когато възможността се появи. Ще се радвам да прекарам някого да опита, ако има резервни счупени телефони наоколо.

18.02.2017 от Джейми

След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

03.09.2018 от billa.4you

Джак Николсън понякога можем да поправим скъсани бутони за дома. Наистина зависи от степента на щетите и местоположението на разкъсването.

12.04.2018 от Рани

Представител: 169

Когато бутонът ми за дома откаже да сътрудничи, му давам нов живот

Как да замените сензорния IC на бутона за начало

Представител: 263

Хей момчета,

Може би трябва да публикувам и това в нишката на iPHone 6S. След актуализиране до iOS 10 установих, че екрани, които не са OEM, не работят на iPhone 6S.

Това може да е свързано тук, ако заместването, което използвате за iPHone 7, не е OEM. Мисля, че Apple е добавила нова мярка за „сигурност“.

Коментари:

Забележете чипа на гърба на екраните на iPHone 6S. Те може да използват това за удостоверяване с дънната платка ...

20.09.2016 от Мишел Лаваш

Touch ic чипът също е зад екрана. Не забравяйте това.

20.09.2016 от Бен

Определено променях дисплеите на трети страни на 6S с ios10 бета. Почти съм сигурен, че току-що го направих на 6S с iOS 10. Клиент беше дълго време и наваксвахме. Така че може да греша. Все още не съм работил по 7. Чии получават дисплеи или клиенти, готови да платят за по-малко от 250 долара?

29.12.2016 от iMedic

Всъщност имаше проблем, когато една от фърмуерите v11.x.x загради телефона, но в крайна сметка Apple го поправи поради огромния натиск от страна на обществеността. Е, сега с iPhone X, освен ако не замените екрана с оригинален екран (това е част от $ 400!), Той няма да работи с по-евтините екрани от $ 200. Control freak Apple отново е на път!

14.08.2018 от billa.4you

Представител: 581

Имах същия проблем. Но аз го оправих. Кабелът за 3D Touch и бутон за начало (един кабел) е много крехък. Отстранете металната задна плоча на гърба на екрана и проверете целия кабел. Моят беше счупен. Подменям цялата подсветка + 3D Touch (Премахването на старата подсветка + 3D Touch е много трудно) и Touch ID работи без проблеми.

Ако имате някакви въпроси, не се колебайте да ми пишете съобщение.

Коментари:

добре, това може би има смисъл.

02.09.2017 от Julius osilia

Това се потвърждава, че работи

18.02.2017 от Джейми

Това е вярно. По-горе дадох подробни инструкции как да извърша прехвърлянето. 3 за 3 досега.

27.02.2017 от Джейми

Направих същото .... просто разменете оригиналния бутон за начало от оригинален напукан екран на втори екран, даде ми неподходящ бутон за id / home. изпробвах суап обратно на оригинални напукани сипеи и всичко работещо. така че, не знам дали вторият нов екран е пристигнал с лош плосък конектор, или дали Apple е сложил нещо, което трябва да съвпада (като чип някъде на фоновото осветление) с бутона за начало, но аз смених новия екран, стария метал backplate, и ВСИЧКИ РАБОТИ ОК :) благодаря ти Мариус

https: //www.youtube.com/watch? v = 4DIuNHTN ...

31.05.2017 от Онияки

Въпреки че горният метод може да работи, изглежда доста трудна операция и може да не е за всички.

След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

03.09.2018 от billa.4you

Представител: 137

Това е репост, но имахме същия проблем и днес. до този момент бяхме поправили около 10-12 i7 и 7 плюс телефони без проблеми, но на този бутонът за дома спря да реагира (пръстовият отпечатък работи добре). След смяна на екрани, опитване на донорски телефони и т.н., нищо. Затова направихме резервно копие на телефона, пуснахме го в режим DFU и направихме пълно възстановяване. Бутонът за начало се върна добре.

Актуализация (15.05.2017)

По-рано публикувах, че имаме този проблем, направих повторно свързване на пуснатия телефон към DFU и го възстанових и бях добре. Оттогава сме поправили 50+ модела iphone 7 и 7 плюс и изобщо няма проблеми, мисля, че за нас първият беше ранен пакет, подобен на проблемите с хаптична обратна връзка за 6s серия.

Коментари:

Как попаднахте в режим dfu, ако бутонът за начало не работеше, Питър?

13.04.2017 от Логан

Има помощни програми, които могат да принудят телефоните да влязат в режим DFU. Използвам постоянно такъв в магазина си за ремонт. Казва се RecBoot. По принцип включвате телефона в компютър и RecBoot го принуждава да влезе в режим DFU. Супер лесно.

19.04.2017 от Капитан Сачмо

iPhone 7 не използва бутони за начало, за да влезе в режим dfu, използва бутон за захранване и намаляване на звука

09.05.2017 от Остин Тейлър

Остин Тейлър FTW !!!!

23.05.2017 от Техническите лекари

Това е странно! Направих DFU и бутонът ми за начало все още не работи. Вместо това обаче получих „виртуален“ бутон за начало.

10.06.2019 от kathwick2

Повторение: 60.3k

Сменихте ли оригиналния бутон за начало с новия LCD?

Коментари:

оригиналният бутон за начало не работи на новия LCD, а само на стария lcd

20.09.2016 от Алберт

Дори за 2 нови LCD дисплея?

20.09.2016 от Том Чай

Да за 2 нови LCD

20.09.2016 от Алберт

Интересно. Сега се нуждаем от повече проби, за да експериментираме, за да можем да потвърдим проблема и може би да намерим решение.

20.09.2016 от Том Чай

Същото и аз се интересувам, не намерих някой, който да е успял да промени екрана, като запази бутона за начало, за да работи нормално.

22.09.2016г от Бен

Повторение: 57.3k

Публикуване тук, за да мога да остана на тази тема

Коментари:

Следващата ми точка ->.

28.05.2018 от Рани

Представител: 73

Това е след пазарни екрани, виждаме това всяка година с новите iPhone. Винаги има нещо, от което производителите трябва да преодолеят изкривяванията. 5C имаше лоши проблеми с докосването, 6-те имаха проблеми с повдигането на рамката, 6-те със сила на допир, а сега със 7-те отново е докосване / подсветка на силата на резервното оборудване.

Трябва да получаваме отговори от доставчиците. И екраните на iFixit правят същото, опитах се. Имах само няколко екрана от различни доставчици. В момента е като игла в купа сено.

Представител: 157

След като вчера имах проблем с началния бутон на iPhone 7 (но touchID на заместващия екран БЕШЕ, странно) вчера бях доста предпазлив с iPhone 7 днес. Използвах топлинен пистолет за загряване на задната част на телефона (ниска температура до точката на метала, който просто се „затопля“) и леко нагряване по краищата на екрана, избягвайки бутона за начало. Използвах бръснач, за да плъзгам под краищата на екрана, не повече от 1/8 'инча. НИЩО не изключих, но когато включих телефона отново за тест, нито бутонът за начало, нито touchID вече не работеха . Отново, освен просто повдигане на екрана от металната рамка, това е недокоснатият оригинален екран и бутон за начало, за който говоря. Освен това си мислех, че това може да е въображението ми, но можех да се закълна, докато загрявах гърба (и телефонът беше изключен), усетих как двигателят на хаптичната обратна връзка вибрира, сякаш бутонът за начало е бил докоснат.

Актуализация 15 минути по-късно: както touchID, така и бутонът за начало работят на екрана за заместване след пускане на пазара, така че предполагам, че кабелите на началния бутон на първоначалния екран са повредени при ремонта. Мисля, че беше топлината, дори лека, колкото беше - НЯМА повреди по кабелите от бръснача. Все още не съм монтирал задната метална рамка на екрана след пускане на пазара. ЗАБЕЛЕЖКА: едно нещо, което направих по-различно от неуспешния ремонт вчера, този път НЕ премахнах малкия гумен пръстен от вътрешната страна на бутона за начало, който според мен беше само за хидроизолация. Мисля, че може би това е жизненоважно за функционалността на този нов бутон за начало. Също така се уверих, че металната скоба на бутона за начало е правилно на мястото си (пластмасовият бум от лявата страна е изцяло вътре в кръговата междина на скобата) и останалите три винта са на място, преди да поставите винта за действителния бутон за дома в Също така имам навика да не слагам бутона за начало на магнитната си винтова подложка.

Окончателна актуализация: след като пазарният екран е напълно инсталиран и бутонът touchID и бутонът начало все още работят правилно.

Коментари:

Благодаря .. това е интересно .. тъй като това сочи към „топлина“ отново като виновник. Докато описвате, избягвахте HB да насочва топлинния пистолет само отстрани, но може би просто така е набрал малко топлина. Често се изненадвам колко „груба топлина“ се улавя от непредвидени предмети, като метални инструменти, разположени до или дори близо до напр. iPads .. където използвам повече топлина от всеки друг ремонт. Когато взимам екрана, го изваждам отдолу и след това се придвижвам с нокът на палеца, докато вдигам рамката ... Много по-бързо и 100% безопасно за корпуса - Без драскотини - Не топлина!

О, между другото. Ако прочетете това 'Гед', моля, не давайте на този човек минус за споделяне на опита му, макар че това може да не е 'решение', пътят към такова нещо често е покрит с опит ... благодаря!

03.07.2017 от FIX4U.DK

Вчера ми се случи ТОЧНО същото нещо. Не правя ремонти за прехрана, а само за семейство и близки приятели. Знаех, че iPhone 7 изисква трикрилен драйвер, но не осъзнах хиляда. Отворих телефона, използвайки МНОГО лека топлина около краищата и използвах метален шпудер, за да пробия в него. Успях да премахна щитовете, за да изскоча кабелите и след това осъзнах, че винтовите глави са твърде малки за върха, който имах. Продължих просто да сглобя телефона отново и сега бутонът за начало е безполезен, както и 3D Touch. Бях изключително внимателен с този телефон. Винаги трябва да започна, но особено когато го правя за първи път. Заключваме ли, че дори най-слабата топлина косвено причинява този проблем? Това е лудост. Имам новия екран и когато получа подходящите инструменти, ще продължа да правя суапа. Някакви предложения да продължите напред?

08.08.2017 от Джаред Гутри

Джаред Гутри не, не правим заключението, че топлината е причинила щети .. заключаваме, че сте поставили инструмент повече, отколкото трябва и сте повредили кабелите или сте скъсали при повдигане на екраните.

08.08.2017 от Рани

Топлината определено не е проблемът.

Повредили сте кабела с помощта на инструмента си повече от вероятно, тъй като и 3D Touch и бутонът за начало не работят, това е ясен знак, че кабелът е повреден, тъй като и двамата минават през един и същ кабел.

08.07.2017 от Гед

Топлината и / или физическите щети може да имат нещо общо с това, но проблемът с бутона за начало изглежда доста случаен. Някои потребители са фиксирали десетки телефони подред без никакви проблеми, докато други, включително мен, са имали 4-5 телефона подред с проблем с бутона за начало. Работя професионално върху телефони повече от две десетилетия и съм изключително внимателен (като ocd), докато работя върху телефони, но този проблем изглежда продължава да съществува напоследък. Моето заключение е, че повредените бутони и гъвкавите кабели вземат предвид, но е трудно да се определи точната причина във всеки отделен случай.

След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

03.09.2018 от billa.4you

Представител: 439

Проверете вътрешните кабели, където се свързва бутонът за начало, и се уверете, че всички връзки са стабилни

Коментари:

Здравей,

Тествал съм го няколко пъти, но бутонът за начало няма да отговори, тествал съм с два LCD,

той работи само с оригиналния LCD, с който iPhone е дошъл, наистина са странни проблеми.

19.09.2016г от Алберт

трябва да е оригиналният бутон за начало, за да работи. това е unik към оригиналния екран, така че id за докосване няма да работи при подмяна на екрана.

20.09.2016 от ренехолм

Мистерията се задълбочава, тъй като бутонът за начало е спрял да работи след подмяната на екрана, И също така е спрял да работи дори след като ОРИГИНАЛНИЯ екран е бил върнат заедно с оригиналния бутон за начало!

Имайте предвид, че използвах максимално внимание, докато извършвах ремонта и проверих всички връзки и гъвкавия кабел с микроскоп от 500 долара без абсолютно никакви видими повреди. Мога само да установя, че бутонът за начало по някакъв начин се е повредил вътрешно по време на разглобяването и / или по време на първоначалното повреждане на екрана.

След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

03.09.2018 от billa.4you

Представител: 151

Здравейте, момчета

Споделям тук, моя опит с ремонти на екрана на iPhone 7:

До миналата седмица направих 7-8 LCD оригинални сглобки Foxconn (и един ремонтиран монтаж), всички без бутон за начало или други проблеми.

За всички тях използвах повторно клавиша HB / Touch и всички останали „малки части“, като ги преместих от напуканите екрани. НЕ съм преместил задната плоча с HB удължителен кабел,

Използвал съм МНОГО малко топлина в долната част на металната задна плоча на LCD, за да накарам лепилото да пусне LCD / Touch flex. Необходима е много малко топлина, тъй като материалът е тънък и се загрява светкавично. По-добре да подавате малко количество топлина, отколкото да дърпате гъвкавите кабели.

НО моята щастлива ивица приключи внезапно ... Тази, която получих в магазина миналата седмица, имаше счупен екран и малка пукнатина в HB стъкления диск. HB беше / е мъртъв .. (също преди замяна на екрана, което клиентът забрави да ми каже). Така че, без щракване / без докосване.

Падна на тротоара от „височина на гърдите“ и телефонът вече е безполезен и не мога да помогна на клиента си поради тези подли / детински строителни политики от Apple, и тъй като той го изпусна, той също няма гаранция .

Резултатът е един абсурдно скъп „Jet Black - 256GB“ - само на ЕДИН месец и готов за скрап.

Учудва ме, че Apple дори си прави труда да харчи умишлено време и пари, създавайки караница и неприятности за собствените си клиенти, а впоследствие и за нас „пичове за ремонт“. Те правят милиарди, така че наистина не разбирам точката. Това може да се окаже дори по-голямо раздразнение от „Грешка 53“, ако не го поправят по някакъв начин, в по-късните IOS.

Всъщност се надявам, че има друго обяснение за това, но дори след сериозни спекулации, все още не разбирам защо HB трябва да се свързват с логическите платки? Някои интелигентни публични потребители се опитаха да обяснят, че „той е конструиран по този начин, за да затрудни работата с функцията за идентификация на докосване“. Но защо сдвояването на конкретния четец с дъската трябва да затрудни това. Имате само 5 или повече опита, докато iPhone все пак изисква паролата. Освен това предполагам, че „данните за отпечатък с пръсти“, прочетени по време на настройката, се съхраняват в логическата платка .. НЕ в ИС на флекса и по този начин цялата идея за сдвояване няма абсолютно никакъв смисъл .. не и за мен.

В резултат на всичко това, плюс липсващия мини жак, изпъкналият обектив на камерата, неудобно позиционираният бутон „клавиш за заспиване“, монополът (и няколко други неприятности), реших, че следващият ми телефон ще бъде бъркам с марката, която има „i“ в края на името ... не в началото!

Коментари:

Това не е решение, по-скоро е приказка.

28.02.2017 от Гед

И бутонът за начало беше счупен предварително, както споменахте, следователно това няма нищо общо с ремонта.

28.02.2017 от Гед

Връзката HB към борда трябва да бъде шифрована, за да се гарантира, че данните не могат да бъдат прочетени от злонамерени хардуерни или софтуерни хакове. Apple обаче избра просто статично симетрично криптиране на ключ вместо сложна, сигурна, но сменяема настройка на публичен ключ.

В тяхна перспектива „ние“ можем да го поправим, така че е поправимо. „Не ни интересува какво правят момчетата от трета страна.

28.02.2017 от Том Чай

Благодаря Том .. че добави малко смисъл към конструкцията. Не се сетих за това .. но сериозно. Някой би ли се опитал да открадне данни за пръстови отпечатъци ..? Трудно ми е да си го представя, но разбира се .. ВЪЗМОЖНОСТТА е налице и с „лудото супер високо ниво на сигурност“ на ябълките те може би просто искат да го блокират .. -)

03.02.2017 от FIX4U.DK

@Ged:

Да, бях разочарован по това време .. и никога не съм декларирал написаното от мен като решение. Дори на първия ред написах, че „споделям опита си“, очевидно по отношение на разглобяването, като избягвам да повредя разширението HB-flex .. като по този начин се опитвам да помогна на други потребители .. така че благодаря много за минуса .. Разбрах се, разбира се, заслужавайки минуса и наистина ви уважавам, че ме поставихте така.

03.02.2017 от FIX4U.DK

Представител: 13

Ремонтирам iPhone 7 plus и промених екрана, тъй като оригиналът беше счупен, запазвайки всички останали оригинални части като горна камера / високоговорител и бутон за начало, установих, че с горната камера / високоговорител, свързан към дънната платка, бутонът за дома спира да работи и има приблизително 5-10 секундно закъснение на екрана, при изключена горна камера / високоговорител всичко работи напълно добре без забавяне и мога да използвам бутона за начало напълно добре, опитах това с оригиналния счупен екран и същия проблем се случва с това, въпреки че преди това работеше добре (дигитайзерът просто беше напукан зле), също така сега замених бутона за начало и камерата / високоговорителя с нови части и все още имам същия проблем.

Мисля, че има нещо общо с хардуера на телефона, но не съм сигурен, моля, помогнете.

Коментари:

Имам същия проблем, намерихте ли някакво решение ???

07.03.2017 от joseang860724

След няколко опита намерих проблема и решението, беше позицията на гъвкавия кабел на камерата, трябва да поставите свържете гъвкавия на позицията с кабела надолу, ако свържете кабела в другото положение бутонът за начало Спри да работиш...

07.03.2017 от joseang860724

Според моя опит е вярно, че най-горният кабел за камера / високоговорител трябва да бъде свързан, в противен случай бутонът за начало ще се повреди. След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

03.09.2018 от billa.4you

Повторение: 1.4k

Бутонът Начало на iPhone 7 няма да работи, ако сте заменили нов екран. Ако екранът ви е счупен и искате бутонът за начало да работи, изпратете вашия iPhone до магазин на Apple.

Коментари:

Не е вярно ... трябва да премахнете стария HB (внимателно!) На новия екран. Просто проучване приятелю :)

08.09.2017 от Уес

какво е HB?

26.08.2017 от Султан 393

HB означава бутон за начало

27.08.2017 от Кей

Представител: 49

Всъщност имах същия проблем. Опитах се да настроя бутон за начало интензивност, промени скоростта на щракване на бутона за начало и използва AssistiveTouch, за да отмени този проблем. И наистина ми подейства.

Коментари:

@Angela Derkel

05.02.2018 от billa.4you

Представител: 13

Може да потвърди поне в този единствен случай, че подмяната на прокс сензора на iph 7 е върнала бутона за начало до пълна функционалност.

Представител: 13

Актуализация - Имах същия проблем с HB, поправих собствения си iPhone7 екран с iFixit екран (не е евтин), използвах повторно моя HB и стария ми фотоапарат / високоговорител. Touch ID работи, но бутонът не реагира. Отстраняването на винта от задната страна на бутона не беше решението. Преминах през DFU и това, което ми даде, беше „виртуален“ HB, който се появява на екрана ми като бутон за призрак. Идентификаторът ми за докосване отваря началния екран и когато искам да се върна към него от приложение, всичко, което правя, е да докосна виртуалния бутон. Това е странна работа, но работи.

Коментари:

И за да направите бутона за виртуален дом още по-лесен за използване, отидете в Настройки> Общи> Достъпност> Помощно докосване> Персонализиране, след това натиснете '-' 10 пъти, за да изтриете всички функции, накрая натиснете '+' и добавете само бутона НАЧАЛО. По този начин екранният бутон за начало ще действа точно като хардуерния бутон, без излишното претрупване. )

10.08.2019 от billa.4you

Хубава опция, не знаех това, благодаря за актуализацията

18.05.2020 от Адам Мейтро

Благодаря, спестихте ми малко пари

06.02.2020 от Николай Луканович

Представител: 13

Здравей:

В моя случай беше предната камера / високоговорител / сензор flex, след промяна flex, бутонът за начало работи успешно.

Коментари:

Това е така, защото те излязоха с нови бутони за резервни части за iPhone7 и 8, които възстановяват само функцията за дома, но не и сензора за пръстови отпечатъци (тъй като това е кодирано). По-добре е от нищо. )

Когато купувате един от тези нови бутони, това е или в описанието, или цената е над $ 10 / бутон. Старите евтини около 3 долара не работят.

03.03.2020 от billa.4you

След промяна flex, бутонът за начало работи успешно.

Благодаря, имам същия проблем

29.04.2020 от Николай Луканович

Имате ли някакъв урок как да промените гъвкавостта?

14.05.2020 от Сандер Имадлин

Представител: 439

Опитайте да смените кабела за връзка на бутона за начало, като използвате оригиналния на новия екран. Той е под управлението на LCD

Коментари:

Знаете ли вече дали това го е решило?

26.10.2016г от Джеро

iphone 6 plus touch не работи

Замислих се, забелязвам това, след като изключих екрана и го включих отново в дъното на дома вече не работеше. Имах работещ iPhone 7, нямаше пукнатина. Когато главата извадих екрана и наистина го в другия, а homebotton беше не работя в другия телефон с различен монтаж и домашно дъно, когато изпреварих и го извадих и поставих в оригиналния екран на iPhone и orginAl, но дъното на дома спря да работи и на двата телефона какво да правя какво би могло да означава това като ремонт магазин

29.12.2016 от Хектор Батиста

Проблемът с гъвкавия кабел беше през 2016/2017 г. с нискокачествени екрани за обновяване. В днешно време това е сортирано повече или по-малко. За да избегнете този проблем, не купувайте евтини „бюджетни“ екрани ($ 20-30), а вземете добрите неща ($ 40-50). )

30.08.2018 от billa.4you

Благодаря ви за коментара, мисля, че това ще ми помогне да разреша проблема с телефона си

05.04.2020 от Zimbebabw Armete

Представител: 49

Някой да опита това, Направете резервно копие на iPhone 7, Заменете екрана с екран за вторичен пазар, запечатайте го и след това го поставете в режим DFU, оставете го да се изтрие самостоятелно, след което го възстановете в режим DFU. просто се интересувам дали ще замени фърмуера и приема новия екран и HB като оригинал. Бих го направил, но нямам iPhone 7 за тестване.

Коментари:

Не, няма. HB трябва да бъде нулиран от сервизен софтуер, всички операции на ниво потребител просто отказват да работят. Това е доказано безброй пъти, така че не губете време и пари.

18.12.2016г от Том Чай

И отново!!! добавям. Мисля, че ще се нуждаете от HB, за да поставите телефона в режим DFU. Така че след размяната HB вече не работи, което означава, че u не може да влезе отново в DFU. Това е сериозно. Не губете ур време като @tomchai каза по-горе.

25.12.2016 от Абдул Галиб |

На iPhone 7 вместо да задържите бутона за начало, задръжте бутона за намаляване на звука за нулиране, така че мислейки, че трябва да можете да поставите iPhone в DFU, използвайки същия метод, не съм опитвал, а просто мислех, че ще работи.

26.12.2016 от DC LifeTech

Не съм чувал това да работи. Но ако не знаем, трябва поне да опитаме. Това може да е начин, по който Apple се опита да ни заключи (ремонтниците) да не работим на тези телефони. Като грешка 53

26.12.2016 от iMedic

Да, това няма да работи за съжаление, телефонът просто ще се рестартира отново и отново, имате нужда от точно същите части за него ..

29.12.2016 от МАРИАН ИГНАР

Представител: 1

Някой намерил ли е надеждна работа или може да провери, че заместващите екрани няма да работят. Все още получавам противоречиви доклади. Някои казват, че неработещият бутон е просто лош ремонт, други казват, че Apple отново е до гадост.

Коментари:

Изглежда, че всичко е изброено по-горе ... ако бутонът за начало или неговият гъвкав кабел са счупени, той е напълно изстрелян, без да го занесе в магазин на Apple за замяна.

От друга страна, това може да бъде причинено и от удължителния кабел за удължаване на бутона за начало, минаващ през задната част на lcd, и / или повреден гъвкав кабел за камера / високоговорител отгоре. Така че не забравяйте да проверите внимателно всички, преди да прибегнете до магазина на Apple.

След като прочетох много предложения, ето едно, което ми прозвуча интересно. И ето, това решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

10.03.2018 от billa.4you

Представител: 1

Реших го. Наскоро имах този проблем на iPhone 7 Plus. За първи път замених екрана добре. След това забелязах, че сензорът, който изключва екрана при извършване на разговор, не работи.

След като отворих телефона за втори път, когато го събрах отново, получих съобщението за бутона за начало, който може да се нуждае от услуга. Телефонът също беше изключително бавен. Предната камера не работеше, нито сензорът. Много приложения спряха да работят.

С моя електронен микроскоп за възстановяване бих могъл да забележа проблем с дънната платка. Смених малките чипове и всичко работеше добре. Това ми даде няколко часа главоболие и дупка на заек.

Този проблем се дължи най-вече на дефектен екран, но понякога може да бъде дънна платка.

Притежавам и управлявам малък сервиз в Швеция.

Коментари:

Добра работа Тони, за съжаление повечето хора или дори магазините нямат необходимото оборудване за извършване на микро ремонти на ниво дъска.

Това може да бъде причинено и от удължителния кабел за удължаване на бутона за начало, минаващ през задната част на lcd, и / или повреден гъвкав кабел за камера / високоговорител отгоре. Така че не забравяйте да проверите внимателно всички, преди да прибегнете до магазина на Apple.

След като прочетох много предложения, ето едно, което ми прозвуча интересно. И ето, това решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

10.03.2018 от billa.4you

Представител: 1

Това е нещо друго, други неща се случват. Постоянно имаме проблем, че трябва да спрем да ремонтираме iPhone 7 в нашия магазин. Днес си играех с моя човек iPhone 7. Отворих телефона си на 140 градуса и без да правя друго, върнах го и бутонът за начало спря да реагира. Чете отпечатъка ми, но няма щракване.

Коментари:

Ремонтирах много iPhone 7 и 7 плюс и не съм имал проблеми.

Ако бутонът за начало спря да реагира след само отварянето му, или сте повредили кабела от дясната страна на телефона.

Или използвате твърде много топлина, има малък чип, който се намира на бутона за огъване на началния бутон, ако това е повредено, Touch ID пак ще работи, но нормалната функция на началния бутон няма, това ще трябва да бъде заменено, възстановено , или може би дори преправянето ще работи.

Това е нещо, което правите все пак.

29.07.2017 от Гед

Предполагам, че направих 2 7 плюс днес, отделих си време. Излезе много добре.

Мисля, че просто трябва да бъда много внимателен

29.07.2017 от АБДУЛАХ ФАРРУХ

Неговият софтуер на Apple. Направихте ли всички предложения, първокласен екран, цикъл на захранване, възстановяване, повторно използване на фабричен лентов кабел, други екрани и др. Без радост. Разрешено е да се актуализира от 10.3.2, до 10.3.3 и voila! Всичко работи.

Препоръка: Не позволявайте на телефона да се захранва с изключен хардуер и запазете оригиналния бутон Начало. Хардуерът беше добре. Изглежда, че телефонът е усетил, че е отворен и / или заменен хардуер и е влязъл в snit. Без съмнение Apple ще твърди, че това е проблем със сигурността, вероятно сигурността на ремонта $$$$.

08.01.2017 от Том Х.

Имах същото чувство на неудовлетвореност от 5 iPhone 7 подред, докато използвах скъпи екрани за 50 долара.

След много изследвания попаднах на предложение, което ми звучеше интересно. И ето, това решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

14.03.2018 от billa.4you

Представител: 85

Опитът ми по този въпрос е два пъти ... или прекъсвате HB или екранът е дефектен. От стотици, които съм направил, това са единствените два въпроса, които съм виждал. Мислех, че имам счупен HB при един от последните ремонти, опитах 5 различни екрана и се отказах. Оказва се, че имам лоша партида от екрани, които не са на OEM, които са с дефектна гъвкавост (сериозен лош късмет там!).

Просто бъдете внимателни с отстраняването на HB (внимателно вдигнете малко вдясно, но със спрей iso и игрална карта и излиза хубаво, бъдете внимателни около чипа u10 ic (големия ic в средата на HB), може да бъде заменен, но ви трябват умения!

Вземете качествени екрани, знам, че хората обичат да максимизират печалбите, като изцеждат екраните, но не си струва за ip7, както е в крайна сметка, само в крайна сметка премествате HB повече и това причинява допълнителен стрес на и без това слаб кабел. Отсега нататък ремонтираме оригинални LCD дисплеи и имаме страхотни резултати, около 95% от всички екрани работят перфектно.

Не съм виждал проблеми или с SW, или просто като ги отворя, IMO те са просто митове за лоши ремонти.

Коментари:

+1. Ако iPhone не работи правилно след подмяна на екрана, бутонът за начало е повреден поради напрежението върху кабела по време на премахването. ИЛИ вие имате лоша гъвкавост на екрана. Освен това изключете iPhone, докато го обслужвате!

15.10.2017 от Ричард Розенбергер

Представител: 1

Счупи екрана на i7. Отворих екрана и разбрах, че това е много повече усилия от други iphone. Върнах екрана надолу. Сега бутонът за начало няма да се инициализира.

Някакви предположения?

Представител: 1

Въпросът е, че бутонът i7 after market home не може да работи, поне за мен опитах няколко от тях, но без успех.

Коментари:

Въпросът е, че бутоните за начало на пазара не могат да работят за i7, поне за мен опитах няколко от тях и нищо.

24.08.2017 от Омар

Представител: 23

сменям екрана си, началният бутон работи, но Touch ID сканира, че не работи всичко, ¿някакви улики?

Представител: 1

Здравейте, смених пълна реконструкция на ip6 за нов гръб на корпуса, всички ленти са променени от оригиналния екран на Apple под метална плоча и оригиналният бутон за начало е преместен .HB работи, но не разпознава скенера за пръстови отпечатъци. малка квадратна плоча под конектора, който HB конекторът се свързва към екрана, е под лентата на екрана. това вярно ли е? Актуализирах iOS, но няма превес. Нямам нищо против да бъда честен, защото все още мога да въведа 4-цифрен код за достъп, за да отворя телефона .im мисля да направя същото надстройване до синьо или червено обратно преследване за моя ip7, но след четене на всички публикации Уморен съм от невъзможността да отворя ip7 сега, само в случай че HB изобщо спре да работи. това е просто така, че телефонът ми е различен, не поради повреда. всяка информация за това надграждане, така че имам оперативен HB след като го направя и за какво да внимавам.

Актуализация (01.05.2018 г.)

.

Представител: 23

Просто актуализирайте или възстановете iOS.

Това е помощ за мен.

Представител: 1

РЕШЕНИЕ ЗА НАЧАЛНО БУТОН !!

Имах същия проблем с бутона за начало като много от вас, с 5 iPhone 7 подред, докато използвах скъпи екрани за $ 50 на OEM.

След много изследвания попаднах на предложение, което ми звучеше интересно. И ето, това решение всъщност работи !! Просто разхлабих винта в задната част на бутона за начало, който го държи към металната скоба, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

Всички кредити отиват на:

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

Което е напълно логично, тъй като леко изкривяване на сензорния сензор може да причини неизправност, създавайки всички страховити проблеми с докосването. Сега може да има и други причини, като например евтин / нискокачествен екран за подмяна (не бъдете евтин! Хаха), счупена лента или повреден софтуер, които всички могат да бъдат решени доста лесно, но разхлабването на винта на бутона за начало трябва да бъде първо опитах. :)

Коментари:

Няма проблем и повярвайте ми, дори и за тази технология от 1999 г., бях затрупан от този проблем доста дълго време. Изглежда, че това може да бъде причинено от счупена лента (както от горния, така и от долния сензор) или просто от прекалено затегнатия винт на сензорния сензор, който пречи на нормалната му работа. И причината, поради която докосването се синхронизира заедно с основната платка, е извън мен, мисля, че е просто глупаво и монополистично. Не е като някой да запоява проводници, за да открадне пръстовия ви отпечатък. хаха

31.03.2018 от billa.4you

Представител: 13

Имах този проблем със счупен iphone 7 плюс закупих с повреден екран. Телефонът работеше перфектно с напукания екран, включително бутона за начало и сензорен идентификатор, но когато замених с екран за копиране, бутонът за дома и идентификационният номер на докосването не работеха, така че върнах частите на стария оригинален екран и двамата работеха . След това закупих оригинален ремонтиран LCD от друг магазин за части и бутонът за начало и сензорният идентификатор работеха.

Това е свързано с хардуера .. за iphone 7 / 7plus препоръчвам да използвате LCD от по-висок клас вместо евтиното копие. Също така този проблем може да възникне, ако сте били твърде груби със самия бутон за начало, така че не забравяйте да го загреете, преди да премахнете от оригиналния lcd.

Коментари:

Имах същия проблем с бутона за начало като много от вас, с пет iPhone 7 подред, докато използвах скъпи екрани за $ 50, но това не беше истинската причина.

След много изследвания попаднах на предложение, което ми звучеше интересно. И ето, това решение всъщност работи !! Просто разхлабих винта в задната част на бутона за начало, който го държи към металната скоба, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

Всички кредити отиват на:

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи всички, но при мен се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

Което е напълно логично, тъй като леко изкривяване на сензорния сензор може да причини неизправност, създавайки всички страховити проблеми с докосването.

Сега може да има и други причини, като например евтин / нискокачествен екран за подмяна, счупена лента или повреден софтуер, които всички могат да бъдат решени доста лесно, но първо трябва да се опита разхлабването на винта на бутона за начало. :)

31.03.2018 от billa.4you

Представител: 1

*** НАЙ-НАЧАЛО РЕШЕНИЕ ЗА ОПРАВЯНЕ НА БЪРЗАТА СЕНЗОРА НА СЕНЗОР !! ***

Момчета, имах същото разочарование от пет различни iPhone 7, докато използвах скъпи екрани за $ 50, така че не винаги екранът е причината за проблема.

След като прочетете всички тези съобщения, ето няколко интересни, които да опитате. Ниско и ето, второто решение всъщност работи !! Отстраних напълно този единичен винт, рестартирах телефона и бутонът за начало започна да работи перфектно.

27.06.2017 от сам

Опитайте да подмените най-горния гъвкав кабел на камерата / високоговорителя / сензора за близост с нов и всичко отново трябва да работи нормално. Това изглежда дефектно, ако кара телефона да работи, когато е свързан. Можете да замените това с ново и трябва да поправите всичко.

31.05.2017 от скрийнсейвъри

Разхлабих винта зад центъра на бутона за начало (придържайки го към металната скоба) и сега магически работи. Това може да не поправи много от тях, но ми се получи. Просто затягах този винт плътно, но сигурно беше прекалено прилепнал.

Което е напълно логично, тъй като леко изкривяване на сензорния сензор може да причини неизправност, създавайки всички страховити проблеми с докосването.

Също така трябва да бъде свързан най-горният гъвкав кабел за камера / високоговорител, в противен случай бутонът за начало ще се повреди.

В заключение използвайте само висококачествени екрани (не бъдете евтини! Хаха) и не затягайте прекалено много единния винт в задната част на сензорния сензор. Което е напълно логично, тъй като леко изкривяване на сензорния сензор може да причини неизправност, създавайки всички страховити проблеми с докосването.

Коментари:

@Nwarpakir

18.04.2018 от billa.4you

@Baladeva Ratna

05.02.2018 от billa.4you

Да, винаги купувайте части с най-добро качество ...

21.05.2018 от Flica Hussey

Забележка: Ако управлявате сервиз, не се страхувайте да поискате справедлива цена вместо изгодна цена в сутерена за вашите части и услуги. Използвайки добър висококачествен екран, можете уверено да предложите едногодишна гаранция, докато другият човек по улицата няма да може с евтините си скапани екрани или ще се счупи за нула време. Повечето клиенти помнят кога имат добри части и обслужване)

14.08.2018 от billa.4you

@ Алекс Сандър

Добре казано Алекс, много 'евтини' погасени магазини използват части за боклук и те не осъзнават, че това ще им струва по-дълго в дългосрочен план, след което на първо място купуват такива с добро качество. Дори ако доставчикът го размени, времето и усилията, необходими за опаковането му, написването на бележка, изпращането, проследяването, изчакването, ще струват повече.

Всеки ден клиенти влизат в магазина ми, тотално отвратени от ремонт в търговския център, правейки този вид глупости. Предполагам лошо за тях, добро за мен. )

31.08.2018 от billa.4you

Представител: 1

И така, купувам iphone 7 със счупен екран и бутон за начало, така че какви инструменти и части трябва да купя? Може ли някой да ми помогне?

Коментари:

Това е въпрос като: „Току-що купих кола, която участва в катастрофа, какви части и инструменти са ми необходими, за да я поправя?“ Със сигурност дори не бих помислил за ремонт на катастрофирала кола, така че на тази бележка вероятно е по-добре да я занесете в местен професионален магазин за телефони. Понякога е предизвикателство дори за професионалистите, които са го правили от години, да не говорим за някой, който иска какви части и инструмент ще са необходими. Наистина не струва толкова много (по-малко от сто) и ще ви спести един тон главоболие. Само предложение, прави каквото искаш.

09.10.2018 от billa.4you

Представител: 1

Мисля, че това е ново решение за бутон за начало Iphone 7

https://youtu.be/JV6tl04-Rdk

https: //www.unionrepair.com/new-charging ...

Представител: 1

моя i телефон 7 плюс дома ключ не работа след екран замяна как да се решат тези проблеми

Представител: 325

Или гъвкавият бутон за начало на новия екран не работи - или кабелът в бутона, който сам се повреди. Ако това е гъвкавостта на екрана - използвайте друг екран, ако е разкъсване на началния бутон, има проблем. Само Apple може да замени бутоните за начало за iPhone 7/8. Наскоро обаче е „измислено“ решение, което обикаля ябълката. Можете да си купите нов chargeflex, където има нов бутон за начало с него, който ще заобиколи хардуерната проверка при стартиране и ще ви накара да използвате телефона. Въпреки това без идентификация на докосване и в някои случаи портът за мълния също няма да работи със слушалки .. :)

Представител: 1

И така, актуализация ... дъщеря ми пусна своя iPhone 7Plus и екранът се разби. Замених го с комплекта за подмяна на екрана от един заменен всичко работещо с изключение на бутона за начало. Нито функционалността, нито сканирането на пръстови отпечатъци са работили. Разглобих го и проверих връзките няколко пъти без резултат. Около три седмици по-късно тя го пусна отново и беше разбита, а увереността ми смазана, занесох я в павилион за ремонт в търговския център и те замениха екрана и всичко работи сега? Така че наистина не съм сигурен какво го е поправило или защо не е работило преди.

Коментари:

честно казано най-вероятно е екранът, който сте използвали. работя в ремонтно съоръжение и преминаваме през около сто на седмица. на случаен принцип ще имаме чисто нови екрани, които или няма да разпознаят бутона за начало, или това ще доведе до зареждане на устройството. ние потвърждаваме, като тестваме същия екран на други устройства. сменете екрана с друг и той работи добре. нашата теория е, че това е кабелът, който преминава от конектора за бутон за начало към логическата платка. може би пречупване или просто лоша лента. така или иначе това се случва често при няколко производители на екрани. id искам възстановяване на сумата на този екран, който първоначално сте опитали, ако бях аз.

началото на 2011 г. macbook pro 15 логическа платка

04.02.2019 от Крис к

Представител: 1

Здравейте всички, и аз преживявам тази болка в а ** ... преди няколко дни размених счупен екран с не толкова добър нов и го тествах (за съжаление, без да инсталирам веднага бутона за начало), за да видя дали работи. След като видях, че работи, инсталирах бутона за начало на новия екран, опитвайки се да бъда възможно най-щадящ, и телефонът ми даде съобщение за грешка при докосване. Затова върнах бутона за начало обратно в счупения екран, но открих странно поведение: сензорният екран не реагира (и бутонът за начало вече не работи). След някои опити забелязах, че ако съединителят на екрана отдясно е свързан, сензорният екран не реагира, със или без връзката на бутона за начало. Ако е свързан само левият конектор на екрана, сензорният екран работи, но не и бутон за начало. В новия екран сензорният екран работи вместо това с всички два съединителя, но бутонът за начало не работи. Някой от вас изпитвал ли е нещо подобно? Благодаря!

Коментари:

Мога да се съглася с теб, същото ми се случи и преди два дни - (тъжно лице)

20.05.2020 от Джери Внимателен

Алберт

Популярни Публикации