Елитният хладилник Kenmore не охлажда

Хладилник

Ръководства за ремонт и демонтаж на уреди за охлаждане на храни, включително хладилници, фризери и хладилници с фризери.



Представител: 157



Публикувано: 11.02.2018



Здравейте. Имам елитен хладилник Kenmore, който не охлажда. Стана на малко повече от година, не би трябвало да е нещо голямо.



Обадил се на местен сервиз, платил 30 долара сервизно обаждане и казал, че няма фреон. Поръчах стойност за пробиване на куршуми и можех да спра изтичането с фреон. След като закачи всичко, манометърът отчиташе, че има фреон. Така че платено обаждане за услуга за нищо хаха.

Търсите съвет какво да правите по-нататък. Няма кодове за грешки, вентилаторът и компресорът работят, просто не се охлаждат.

Номер на модела е 795.74023.411



Благодаря предварително, страхотен сайт. Чел съм много статии тук.

Коментари:

Мислех само за поръчка на термостат, за да видя дали това е проблемът. Мразя да започнете да купувате ненужни части, докато намерите подходящата.

02.11.2018 от Хийт с колата

Имат същия проблем и искат да видят дали някой е намерил решение, купих моето от sears и не мога да стигна до никъде, като говоря с тях

24.07.2018 от Парга444

Имам 795.74022.411 температура на хладилника Kenmore Elite варира между 39-53 градуса. Фризерът 15-30 градуса?

30.08.2018 от Тони

Имам същия модел и току-що спря да работи днес - всякакви поправки - на 2 години - мисля, че LG го прави за тях

10.03.2018 от Рафал Цеп

Похарчих $ 3k за модел Kenmore Elite $ 79574023 и хладилникът и фризерът спряха да работят вчера. Техникът за поправка на Sears не успя да се появи днес, след като взех почивния ден и разсрочих за петък. Междувременно имам хладилник, който не работи, и семейството идва за коледния празник.

18.12.2018 от Джейни Коуп

23 отговора

Избрано решение

Rep: 316.1k

Здравей @zookster ,

Какво не охлажда хладилника, фризера или и двете?

Кой вентилатор работи? Вентилаторът на изпарителя, вентилаторът на кондензатора или и двете?

Вентилаторът за изпускане няма да работи при отворени врати - не искайте да издухвате студен въздух през вратата - така че ще трябва да го слушате да работи. Затворете и отворете вратата и слушайте, ако чуете как тя започва / спира при затваряне / отваряне на вратата.

Ледено студено ли е изпарителят? Той е зад панел във фризерното отделение, както и вентилаторът за изпускане.

Ето един връзка към частите за вашия хладилник. Той е удобен, тъй като дава представа за общото разположение на частите

Актуализация (02.12.2018)

Здравей @zookster ,

Знам, че казахте, че сте проверили хладилния агент, но знаете ли, че за уредите от серията Kenmore Elite (хладилници) има гаранция от пет години на затворената хладилна система и десет години на линейния компресор Това не е толкова добро, колкото звуци. След 1 година все още трябва да платите труда, за да го ремонтирате в гаранция, само не и частите. Нещо, за което да помислите, ако установите, че компресорът е повреден.

Тук е връзка към гаранционните разпоредби. Превъртете надолу до хладилници

Коментари:

Ще провери частите днес и ще ви уведоми.

Вентилаторът, който проверих, е зад хладилника, заедно с компресора. И двете работят, но линиите не са студени на допир. Както компресорът работи, но не е включен.

Нито едната, нито другата страна не е студена между другото.

Благодаря за връзката Jayeff. Оценявам вашата помощ и ще публикувам това, което разбера.

12.02.2018 от Хийт с колата

Здравей @zookster ,

Ако нито едната страна на компресора не е студена, намотките на кондензатора са топли или горещи?

Ако не, това означава, че няма хладилен агент, който се изпомпва през системата, така че може би компресорът е повреден. Вие казахте, че сте проверили фреона. Имаше ли правилното налягане?

Ако кондензаторните намотки са горещи, ще трябва да проверите дали изпускателният блок и вентилаторът са замръзнали или не.

Вентилаторът за изпускане издухва студен въздух във фризера, а също и в хладилника. Ако вентилаторът за изпускане не работи, фризерът ще бъде студен близо до устройството за изпускане, но не и на друго място във фризера.

Ако уредът и вентилаторът са заледени, това означава, че или нагревателят за размразяване не работи, таймерът за размразяване не работи, контролната платка е повредена и т.н.

Цикълът на размразяване варира между производителите. Обикновено се случва веднъж на всеки 8 -12 часа от работа на хладилника и продължава около 20-30 минути. Компресорът е изключен, както и вентилаторите и нагревателят е включен. Това позволява на всеки лед да се стопи и да се отцеди. Температурата във фризера достига до 32 ° F (0 ° C). когато достигне това, обикновено ледът вече се е разтопил, поради нагревател и компресорът отново се стартира, за да върне фризера обратно до 0 ° F (-20 ° C) при работещ вентилатор за изпускане

Ако изпускателният блок не е заледен, проверете дали изпарителният вентилатор работи (маркирайте лопатката на вентилатора, затворете вратичката за няколко минути, след това отворете вратата и вижте дали маркираната лопатка се е изместила. Също така проверете дали изпускателната единица е ледено студена. ВНИМАНЕТЕ можете буквално да се придържате към него с пръсти, ако го докоснете и той работи правилно. Носете сухи ръкавици, за да усетите.

12.02.2018 от джайф

Сложих мобилния си телефон на запис със светлина, след което затворих вратите на хладилника, за да проверя дали изтича. вентилаторът се върти.

24.01.2019 от fstmxr4u2c

Притежавам фирма за ремонт на уреди. Ето прав лъжичка: ЛИНЕЙНИЯТ КОМПРЕСОР на LG се проваля. Това не е проблем с „sears“, това е LG. Да, Kenmore е запазена марка на sears, но все още се проваля компресорът на LG. Ето как да постъпите: Вземете нов компресор И КОНДЕНСАТОР И ФИЛТЪР СУШИЛНИК под гаранция на LG или Sears и се обадете на доверен специалист по ремонт на уреди. Ще ви таксуват около $ 300 - $ 500. за да го промените. Освен ако няма успешен колективен иск или сте готови да се защитите и сами да ги последвате, това е единственият ви начин на действие.

20.11.2019 от fb2

Почти забравих едно нещо ... ако решите просто да изхвърлите хладилника, ВСЕ ОЩЕ вземете безплатните си части в гаранция и можете да ги продадете за около $ 300-400 в eBay!

20.11.2019 от fb2

Представител: 73

Моят хладилник Kenmore Elite има същия проблем. То е на 2 години и ми беше препоръчано да го изхвърля. Някой какво ли има? Става ми гадно от това, че отива на сметището. Той е в страхотна форма, различен от компресора, който не работи според двама сервизи !!!! Модел 795.74023.412. Освен това има съдебен иск за тези хладилници, за които съм се регистрирал, някои от вас може да искат да направят същото:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Коментари:

Мерси. Подал иск също.

26.01.2020 от jeffc30044

Благодаря за тази информация! Моят 5-годишен модел 795.5182 се отказа от замразяване, затова се регистрирах!

08.07.2020 от Лари Барнс

Също така ще се запиша за този Class Action за всеки случай, но според делото хладилниците Kenmore не са покрити.

14.12.2020 от Арнолд Барън

Представител: 61

Имам същия проблем. Намерих техническите документи с някои примитивни процедури за отстраняване на неизправности, но достатъчно, за да добия представа какво се случва. Казва се да се провери нивото на напрежението на главния съединител на платката на контролера към компресора, „CON201“. При изключен съединител на компресора изключете хладилника и го включете отново и измерете напрежението на „CON201“. След 30 секунди трябва да премине към 200VAC. Моят не. Измерванията скачаха от около 12VAC на 70VAC. Листът препоръчва да се тества напрежението със свързан съединител на компресора и след 10 минути да се провери напрежението на „CON201“ (ще трябва да натиснете тестовите проводници в задната част на конектора, за да осъществите контакт). Трябва да е 80VAC. Моят не беше. Беше навсякъде, както при другите измервания. Така че на следващата сутрин хладилникът изведнъж отново работи нормално. Реших да проверя отново работното напрежение при „CON201“. Той все още скача навсякъде, но този път скача над 100VAC. Не знам колко време ще работи и не му вярвам. Може да е останало в режим на размразяване, но изглежда единственият начин за отстраняване на проблема е да замените основния контролер. Получаването на частта ще отнеме дни, тъй като повечето места не я запазват.

Коментари:

как да смените уплътнението на промивния клапан

Благодаря много за информацията!

07.07.2019 от Рич Конрад

Представител: 61

Няма решение и за ума, компресорът е епидемия от тези хладилници на LG. Те продължават само между една и три години. И както беше посочено по-горе, никой не иска да работи върху тях. Направих местен сервиз да излезе веднага щом го погледна и каза, че го изхвърлете и си купете нов. Той каза, че Samsung и LG правят най-лошите хладилници на пазара с най-малко гаранции. Той каза, че знам, че това са ужасни новини, бих искал да взема парите ви, но трябва да намалите загубите си и да си купите надежден хладилник. Бях посъветван да поставям пари в моя хладилник на LG, би било загуба, защото това ще доведе до същия проблем отново в кратки срокове. Той каза, че купува или GE, Whirlpool, или Frigidaire. Избрах нов Frigidaire с 5 години гаранция

Коментари:

Моят хладилник е същият и компресорът е сменян 3 пъти, сега отново се провали и те смениха и двата изпарителя. Засега работи добре.

27.10.2019 от Хулио Мехиас

Всъщност ОБИЧАМ да работя върху тях. Бързи $ 500 и редовна работа на всеки 2-3 години.

05/02/2020 от ремонт на уреди

Представител: 49

Намираме се на втория ни елитен модел Kenmore 795.740 31 куб. Фута. Първо спрях охлаждането без кодове за грешки, наречено гаранционно обслужване на дома и изпратените Sears out. Какъв клъстер. Те поръчаха части за тестване на фреона, една седмица, след това още части, още две седмици, финално казаха, че това е теч на фреон някъде в кабинета, който някъде няма да може да поправи уреда. Един месец без хладилник и домашна гаранция плати по-голямата част от парите за подмяна. Закупихме отново същата единица. Съпругата ми не е доволна, тъй като по-малко от 3 години по-късно ние сме в същата ситуация и чакаме третата страна на sears да излезе и да ни каже какво не е наред. Няма кодове за грешки. Горната част е близо 40-47, а фризерът отдолу е висок 20-те.

Коментари:

Същият проблем тук. Хладилникът е на малко повече от година. Напълно спря охлаждането. Няколко стотина долара храна, разхвърляна или раздавана. Излезе сервизът на Sears и каза, че компресорът трябва да бъде сменен. Десет дни чакане на части. На седмия ден хладилникът отново започна да работи. Техникът най-сетне се завърна, за да завърши работата. Всичко работи нормално, без кодове за грешки. Казва, че не може да направи нищо и да се обади, ако се повтори. Да бе. Още една сметка от 95 долара и нищо за показване за нея. Изглежда често срещано явление тези хладилници да спрат да работят без известна причина и Kenmore няма решение за това.

02.03.2019 от Тони Пауъл

Вярвам, че хладилникът продължава да се забива в режим на размразяване. Поставяйки го в и извън демо режима, мога да накарам хладилника да работи отново (понякога за няколко дни, а понякога и за няколко седмици). Това става чрез едновременно натискане на бутоните за температура на хладилника и ледогенератора за пет секунди. Също така избрах да закупя едногодишната гаранция на Sears за $ 200. Сега те са готови за части, труд, повиквания за обслужване. Ако не могат да го поправят, те го заменят. За съжаление това беше единственият реален вариант, който имах по това време.

04.05.2019 от Тони Пауъл

Купих си елитния модел Kenmore 795.75043 миналия ноември 2018 г. През август 2019 температурата започна да се покачва в хладилника и фризера, но след ден-два отново започна да работи. Техникът излезе и каза, че нищо не е наред. Платих за удължено гаранционно обслужване, знаейки, че тези френски хладилни врати имат проблеми. На 14 декември температурата отново започна да се изкачва. Хладилникът стигна до 60, а фризерът до 40. Излишно е да казвам, че нещата започнаха да се топят. Ледът в леда кара да се топи и да капе през улея на дозатора за лед. Премахнахме цялата храна и я поставихме в нашия гараж. Два дни по-късно (днес) той отново започна да работи и темповете вече са нормални. Така че режимът на размразяване не се изключва? Забелязах, че вътрешният ръб на вратата е много топъл, но не и сега. Технологията на идването утре. Най-вероятно пак няма да направят нищо. Благодаря на всички.

16.12.2019 от фред.кавашима

Представител: 49

Еха…. звучи като всички в една лодка тук, преди около 4 години закупихме елитен хладилник Kenmore и точно миналия месец вторият компресор излезе по същия начин. Оказва се, че когато технологията sears дойде и инсталира новия компресор за първи път, той ни информира, че това е лош дизайн от LG и че кондензационната намотка също трябва да бъде сменена едновременно с компресора поради факта че кондензиращата намотка е направена от алуминий, а не от стомана. Проблемът с кондензационната намотка е алуминий е, че с течение на времето хладилният агент започва да разгражда кондензатора (като алуминий) и малките замърсители започват да се носят в системата и това може да доведе до запушване на капилярната тръба и да не циклира хладилен агент в системата, така че охлаждащият ефект не се осъществява. Само миналата седмица реших да сложа моите хладилни манометри на системата и точно това, което очаквах, когато проверих налягането на маномерите, високият страничен манометър отчиташе приблизително 110 PSIG, така че знаех, че компресорът се опитва да изтласка газа , а долната страна беше в отрицателната страна, където всъщност беше във вакуум. Само за да информираме повечето от вас, хладилната система никога не трябва да влиза в състояние на вакуум, може да е около 5 PSI и това би било, ако намотките бяха замразени, но никога във вакуум, особено когато нагревателите на изпарителя и фризера са като както са топли. И така, когато виждам, че долната страна на системата е във вакуумно състояние и изходната страна на компресора отчита налягане 110 PSIG, тогава има ограничение в системата. обикновено от предната страна на капачката на тръбата, поради което не позволява на газа да кипи в намотките и се движи надолу, за да се охлади. Още нещо, за което трябва да помислите, ако по някакъв случай сервизната техника не използва сух азот за налягане и измиване на отломки в системата след инсталиране на новия компресор, тогава системата все още може да бъде замърсена и непременно ще се случи друг отказ. Изглежда, че ще ремонтирам собствения си хладилник, тъй като не мога да разчитам на sears tec, за да го направя за първи път, особено след закупуването на този уред с гаранция. Така изглежда, че ще разглобя новия компресор от линиите и ще измия цялата система с него FJC 2032 Разтворител за промиване и сух азот. Вместо газ 404A се използва сух азот, за да не се изпраща в околната среда (Наистина би мразело да ме хванат и да загубят хладилния ми лиценз) Ако имате възможност, вижте това видео от Utube (Премахване на запушване - JD Nel Охлаждане), за да разберете какво точно трябва да се направи, за да се премахне запушването и да се надяваме да пуснете хладилника си отново в експлоатация .. И да, още нещо, което трябва да запомните, винаги се уверете, че вентилаторът и кондензаторът ви са възможно най-чисти, така че компресорът ви да не работи няма да рискувате да нагреете и да сготвите маслото в компресора и да включите тръбите за хладилен агент.

Актуализация (12/04/2019)

ЕХА!! с какъв проблем се сблъскваме всички с този дизайн на хладилника „френска врата“ Както и да е, вярвайте или не, истинският проблем с този дизайн на хладилника не е компресорът, а начинът, по който хладилният агент се разпределя към изпарителя на хладилника. Вече съм публикувал в обяснение „как работи хладилна система и начини за почистване на цялата система след изгаряне на компресора“ Да видим, първо, проблемът беше, че когато те проектираха този хладилник, производството инсталира алуминиева кондензаторна намотка или за да спестите пари или кой знае защо ?? Както и да е, когато този хладилник работи известно време, хладилният агент или минералното масло започне да разгражда тази намотка и да кара замърсителите да се носят в системата, уверете се, че филтърът / сушилнята улавя тези частици, но с течение на времето тази сушилня започва да се запушва и да създава проблеми за цялата система. Най-доброто нещо, което разбрах да направя, е да се обадя на Sears и да имам сервизен tec. излезте и сменете едновременно компресора и кондензаторната намотка (новият дизайн е направен от стомана сега), а също така инсталирайте нова филтърна сушилня (което те трябва да направят така или иначе), за да можете да получите тези части под гаранция. След това накарайте% # * @ да се уверите, че той или тя издухва цялата система с азот или още по-добре измийте системата с FJC 2032 Разтворител за промиване за да се отървете от тези частици. Хладилникът ми все още не се охлаждаше перфектно, така че това, което в крайна сметка направих, беше да отворя системата и да изменя трипътния хладилен клапан (този клапан доставя газ както за хладилника, така и за изпарителя за охлаждане на фризера), или изпраща газ към хладилника или фризера в зависимост от това кой се нуждае от охлаждане в момента. Освен това, като смени капилярната тръба, която захранва изпарителя на хладилника, тази тръба с капачка е оразмерена както за фризера, така и за хладилника, за да работи едновременно, което работи добре, когато и двете работят. Но това, което се случва, е, че когато хладилникът изисква охлаждане, а не фризерът, тази тръба с капачка е с размера, който е и само една от тръбите, течащи хладилен агент, претоварва компресора и наистина се бори да изтласка това малко количество газ. Накратко, накрая реших този проблем, като отрязах задната част на хладилника си, за да получа достъп до тази капилярна тръба и я премахнах и инсталирах тръбата със следващия размер, за да облекча това налягане и оттогава работи отлично ... Оригиналният размер на тази тръба е приблизително 0,031 I.D. затова го промених на следващия размер 0,040 I.D. и още нещо, както казах в един от другите ми постове, е, че когато първоначално поставих хладилните си манометри на системата, получавах отчитане на манометър 110 от горната страна и се изтеглях във вакуум от долната страна. Този тип натиск, който определено не искате да наблюдавате, особено когато той е в състояние на вакуум. Виждате ли, че с този компресор, работещ във вакуумно състояние, той не получава абсолютно никакво охлаждане (или леко количество хладилен агент, известен като супер топлина, за да поддържа този компресор хладен) Моят хладилник вече работи около 36 градуса, като е настроен на 34 и фризерът работи при около -10 градуса. С показанията на манометъра сега около 110 psi от горната страна, което е добре, но сега получавам около 7-10 psi от долната страна определено СТРАХОТНО !! и това устройство сега мърка като коте .. И компресорът остава хубав и хладен !!!

Коментари:

Здравейте, можете ли да изпратите снимка на клапата, която сменяте

12.12.2019 от Тери с

намирате ли се в Ню Джърси, ако е така, бих искал да обслужвате моя кенмор

21.02.2020 от САВОН АНДРЕ

моят имейл е garylety@gmail.com, ако не можете да ми препоръчате somone, различен от sears

21.02.2020 от САВОН АНДРЕ

Как да поставим и извадим демо режим ??

22.02.2020 от Миджи

LOL ... Нещо все още не е наред, ако трябва да увеличите размера на тръбата на капачката.

05/02/2020 от ремонт на уреди

Представител: 73

Класен екшън костюм:

https: //www.classaction.org/lg-refrigera ...

Подадох информацията си и те се върнаха при мен с искане за повече подробности около 1 седмица по-късно.

Късмет! Sears / Kenmore / LG са неетични и измамни с тези хладилници. Компаниите не могат да се възползват от своите клиенти по този начин, просто е напълно неприемливо. Ако са направили лош продукт, те трябва да притежават 100%.

Коментари:

Благодаря ти! Надявам се Кенмор (или някой) да може да направи това правилно. НЕ съм впечатлен от моя хладилник Kenmore Elite, нито липсата на каквато и да е услуга. Оценявам обаче вашата помощ, Жанет!

10.02.2020 от Лаури Валдвогел

Да, напълно съгласен. Този хладилник има много известни проблеми. Компресорът се разпада около 18 месеца. Техническият човек тази година, който поправи моя Refrig, беше страхотен, но трябваше да има 5 поправки. Той не е виновен. Това е ситуация на отгатване. Обажда LG постоянно. Това е втори път от 3 години. Последни ремонти, нов компресор инсталиран 2 пъти, надстройка до верижна система, за да помогне с известен проблем, нови намотки на хладилника, фреон изтичащ 2 пъти, правилен баланс между хладилника и фризера изключен. Знам много повече, отколкото бих искал за хладилниците.

05/05/2020 от КРИСТИНА МККЕНА

Представител: 25

Не знам дали това има нещо общо с това, че моят хладилник работи отново, но след една седмица без охлаждане или замразяване го поставих няколко пъти в демо режим. На следващия ден той започна да работи и работи вече няколко месеца. Не знам, но не струва нищо да опитате и да видите дали работи.

Коментари:

Направих това и нищо не се случи.

След това изключих захранването от стената,

и след това отново включете захранващия щепсел до 120 VAC.

Тогава компресорът и вентилаторът на изпарителя стартираха

бягане!

Единственият проблем е, че стартовата капачка 20u450VAC е

вероятно все още лошо, тъй като чете само 33VAC,

вместо 80VAC, извикан в ръководството.

Отивам в Grainger сутринта и ще разбера за

капачка 40u450VAC и вижте дали това ще започне

компресора по-добре. Единствената добра част е

компресорните намотки все още трябва да бъдат непокътнати, дори и след

работи при това ниско напрежение и е прекалено горещо!

04.04.2019 от polkatrumpeter

Представител: 25

Kenmore elite на по-малко от 2 години спря да охлажда / замръзва преди няколко месеца. Извикахме технология. Той каза, че контролният панел трябва да бъде сменен, затова поръчах нов. В деня, в който пристигна, хладилникът отново заработи, след като го вкарах и излязох от демо режима няколко пъти в продължение на няколко дни, както някой друг предложи. Решихме да задържим частта за малко. Месец и половина по-късно и отново спира охлаждането / замръзването. Взе техник, който да го разгледа, той издърпа чекмеджето напълно и каза, че няма модел на замръзване, което означава, че компресорът не работи. Компресорът е покрит от Sears, но не и от труда. Междувременно купихме джакузи. (Само FYI, 5-годишната гаранция на Sears беше над $ 1000, така че не я получихме. Гаранциите на Lowe и Home Depot са по-малко от $ 300 за 5 години и получавате 30% от нея, ако не я използвате. Също така, когато закупите водните филтри след първия, можете да изпратите касовата бележка и да си върнете половината пари през 5-те години.) Все още имам голямо парче боклуци, седнало в гаража, което се опитвам да разбера какво да се направи с.

Коментари:

Обикновено тези хладилници имат лоши релета, ето защо той работи нестабилно и вероятно не изпраща захранване към компресора, някой, който знае какво правят, може да замени релетата. Правя това през цялото време, аз съм техник на уредите.

06.02.2019 от fstmxr4u2c

Не, хладилниците GE имат лошото реле на платката 942, НЕ моделите LG / Elite. Почти НИКОГА не замествам контролна платка на LG за проблеми с охлаждането, Почти 99,99% лошият линеен компресор.

08.09.2019 от fb2

Как да го извадим или поставим в демо режим ??

22.02.2020 от Миджи

Представител: 73

Благодаря за гласовете по класния костюм. Току-що изпратих моята информация / ситуация.

Коментари:

Моля! Смятам да уведомя колкото се може повече хора за това, така че LG наистина трябва да плати !!! Куп мошеници, продаващи боклук

16.01.2020 от Мишел Смит

Благодаря добавих и моите данни. Моят „не толкова“ елитен компресор на Kenmore от 2016 г. се провали през 2018 г., замени 99 долара след много седмици чакане за ремонт чрез Sears. Очаквам скоро да се повтори. И те имат смелостта да опитат да продадат разширени гаранции лично от Техниката и по телефона.

05/02/2020 от Грант Моксам

Късмет. Всички техници ми казват, че компресорът ще се повреди след 12-24 месеца. Потърсете чрез По-добро бизнес бюро и потребителски въпроси. Обаждането на Sears или LG е безкрайно главоболие. Очаквайте да бъдете прехвърлени из Филипините и да не получите отговори, освен ако не бъдете върнати обратно, за да плащате 50 долара на месец, за да осигурите своите уреди. След това, когато хладилникът ви се счупи, плащате 1/2 цена. Звучи абсолютно погрешно, добре е.

05/05/2020 от КРИСТИНА МККЕНА

Представител: 37

Ами смених компресора в моя и той работеше около 10 месеца и сега отново е счупен. Този път проблемът е, че хладилникът не се охлажда достатъчно (55-58 градуса), но фризерът изглежда добре (5 градуса). Вентилаторът на изпарителя в хладилника работи и бобината на изпарителя в хладилника е само леко замръзнала (първите няколко инча). Високото и ниското налягане в линията, когато компресорът работи, са съответно около 125 и 7, което е приблизително мястото, където са били при смяна на компресора (100/0 според моите бележки). Така че компресорът този път не е отказал, но по някаква причина изпускането на хладилника не се охлажда. Предполагам, че това може да е ограничение или може би двупосочният клапан, който захранва двете вериги на изпарителя, не работи правилно. Предполагам, че не си струва да се поправя отново, освен ако някой не знае друго.

И така ... обмислям да купя нов хладилник. Как мога да се уверя, че няма да получа друг модел, който използва този проблемен LG компресор? Моят беше с марка Kenmore.

Btw, подписах се за класното действие. Благодаря за тази информация!

Коментари:

Виждам, че LG наскоро увеличи гаранцията си, за да покрие 5 ГОДИНИ РАБОТА !!! Това ще важи за всеки хладилник, закупен през последните 5 години и би трябвало да помогне на много хора, които изпитват този проблем с компресора. За съжаление не мога да получа информация за това дали ще се отнася за маркирани от Kenmore системи на LG като моята. Подозирам, че няма. Ето актуализираната информация за гаранцията: https: //lgcommunity.us.com/discussion/38 ...

30.04.2020 от r стр

Най-новият ми техник беше много полезен, но хладилникът ми беше изключен 6 седмици. Дойде в къщата 5x. Той ми каза, че има френска врата, направена от LG и поставена до бордюра. Същият отговор миналата година с друг техник. Той предложи да си вземете хладилник GE. Те работят по тях цял ден.

05/05/2020 от КРИСТИНА МККЕНА

Представител: 79

Добре, първо, работи ли фризерът, но не и хладилникът? Ако е така, отдушникът е запушен. Въздухът тече през отдушник между хладилника и фризера. Две неща, които трябва да направите, е да размразите системата, като я изключите. След като се размрази напълно, почистете го, отворете вентилационния отвор и го почистете, проверете за нещо, което може да блокира въздушния поток. Включете го отново и почувствайте въздушния поток, особено между хладилника и фризера.

Също така слушайте как чувате компресора да започва. Ако не чуете да изгасне, може да се наложи кикстартер. Това е като гигантски кондензатор, който прикачвате към компресора на хладилника, за да го обърнете. Можете да поръчате такъв онлайн или да си купите в магазин за резервни части за хладилник.

Коментари:

Току-що проверих за споменатото по-рано от Jayeff.

Чувам как вентилаторът работи в хладилника и се изключва при отваряне на вратата.

Този в задния панел на фризера изобщо не работи. Дали това изобщо не би го оставило да се охлади или просто да натрупа лед?

Нито едната, нито другата страна не се охлажда, за другите момчета, които се опитват да помогнат. Този модел няма релето на компресора, както повечето.

12.02.2018 от Хийт с колата

Какво разбра? Моят компресор също работи, но не охлажда нищо ...

15.08.2018 от D fitz

Имам същия проблем. Така че ми е интересно да разбера и какво сте разбрали.

15.08.2018 от Дейв

Не не не. Този компресор НЕ има кондензатор. Невероятно невежество тук. Всеки си мисли, че е експерт.

05/02/2020 от ремонт на уреди

Представител: 13

Посетете ли човек за ремонт на сеар по отношение на елитния хладилник kenmore, който не се охлажда само на 3 години. Компресорен изстрел поръча нов в гаранция. Извикайте такса от $ 99, изчакайте 3-4 седмици техникът да се върне и инсталира нов компресор с още $ 260. LG боклуци никога повече. През цялото време sears се опитват да продават месечна гаранция за всички ваши закупени от Kenmore артикули за $ 50 на месец.

Коментари:

Същото - жлъчът да се опита да ме продаде, когато обслужването на клиентите им е ужасно (задържане или затваряне - имаше записано съобщение, в което се казва, че компютрите им са паднали, и да се опитаме да се обадим обратно след 24 часа - предполагам, че Филипини - намирам, че функцията за чат е много по-добра) и те сервизните техници не бяха надеждни (не се появи - трябва да поръчват части, които биха отнели една седмица за очевидно често срещан проблем) и не успяха да го поправят. Чувствах се зле, че имаха 3-часова ремонтна работа, пълна с запояване - и все още не я поправиха

За LG да направи толкова лоши хладилници и да извърши ремонта като операция - където трудът е над 500 долара - хладилникът ми все още не се охлажда - и съм близо до закупуването на друг хладилник - просто се надявам, че ще спазят своята гаранция - 4 срещи geeesh

Толкова е лудо, че те нямаха представа, че продажбата на нещо, което се счупи, което можеха да поправят, не ме накара да искам да им плащам месечна такса

Просто трябваше да се обезвъздуши

25.01.2020 от дъга шалом

Представител: 13

Kenmore Elite 795.7402 е известен с проблеми с линейния компресор. Купувач Внимавайте !!!!

Коментари:

Предложението беше 750 долара за ремонт, така че го бракувахме. По време на диагностичната ап, технологията се опитва да продаде разширена гаранция. В най-добрия случай това е сенчеста бизнес практика. Не купувайте от Sears. Те имат лоша репутация за качество и обслужване.

06.04.2019 от jeffc30044

Някой намерил ли е решението на това? Наистина ли компресорът се разваля? Прочетох коментар тук, където напрежението беше навсякъде по време на тестването на напрежението на компресора. Моят прави същото, но на диаграмата на хладилника е посочено да замени основната контролна платка, ако не успее при този тест. Поръчах си нов за 180 off ebay. Надяваме се, че това го поправя, но имам големи съмнения, че ще се дължи на четенето на този последен коментар по отношение на компресора. Това е огромен недостатък на тези хладилници. Не бива да се налага да поразяваме разходите за храна и ремонтите. Всички трябва да се съберем за съдебен процес. Всичко работи в моя хладилник, просто не се охлажда. Вентилаторите осветяват бутони без кодове за грешки. Компресорът работи постоянно, без да изхвърля. Компресорните линии са топли на допир, а кондензаторните намотки не се нагряват както трябва. Моля, помогнете, ако някой има отговор на проблема. Вече се навеждам към отказ на компресора. Благодаря на всички предварително

07.07.2019 от Янис

Е, мога да ви кажа, че в моя случай напрежението на компресора наистина беше навсякъде и платката беше наред. Проблем беше компресорът. Имаше абсолютно същите симптоми, които описвате. Тази платка прави някои странни неща с напрежението на задвижването. Изглежда, че нараства много бавно, след това усеща товара и се регулира непрекъснато. Предполагам, че трябва да се насочат към изключително сложни конструкции, за да получат огромен агрегат като този с два изпарителя, които да работят с такова малко количество хладилен агент (4.75oz). Дори след като смених компресора, бяха нужни часове, за да се стабилизират наляганията и около 24 часа, преди нещо да се охлади правилно. Той работи перфектно от няколко месеца (34 хладилника и 0 хладилника стабилно), но от това, което прочетох, не очаквам да продължи твърде дълго.

iphone 7 замяна на бутон за начало не работи

16.07.2019 от r стр

Наистина няма поправка. Купих си хладилника за $ 2200 преди 3 години. Достойните техници ви казват проблема. Компресорът е основен, но това кара платката да се нуждае от нова лепенка, фреонът се променя 3 пъти, хладилните бобини се сменят. Моят технически човек тази година беше в къщата ми 5 пъти, той постоянно говори по телефона с LG. Това означава Kenmore Elite, направен от друго сътрудничество. Платени $ 270 преди 14 месеца и $ 450 този път. Дори не можех да остана в къщата ми. Очаквайте това. По този начин се борави с него.

05/05/2020 от КРИСТИНА МККЕНА

Мразя да споменавам, но потърсете BBB и Consumer Affairs. Ще видите хиляди същите проблеми. Не е само Сиърс. Kenmore Elite би трябвало да е качествен продукт, но е накарал да си купи друга компания. В случая LG. Друго сътрудничество, което уж произвежда висококачествени продукти. Нищо не се прави. Ние трябва да плащаме разходите на всеки 12-18 месеца. Вчера в Loews LG Refrig се продава за 2800 долара. Същият проблем, същите проблеми.

05/05/2020 от КРИСТИНА МККЕНА

Rep: 316.1k

Здравей @ Линда Маккой

На повече от или по-малко от 5 години?

Ако е по-малко от 5 години от датата на покупката, има 5 години гаранция на производителя върху запечатаната система (вж. стр. 3).

Ще трябва да платите за всеки труд, но не и за части, за които се установи, че са дефектни.

Ако проблемът се окаже компресорът, тогава има 10-годишна гаранция на производителя за него.

Коментари:

Да, ръководството ми за собственици ми казва това

01.05.2020 от Линда Маккой

Човек от ремонта казва, че това е фреонът и не може да се поправи.

01.05.2020 от Линда Маккой

Здравей @ Линда Маккой,

Добре, но ако изтичането е в запечатана система, тогава системата трябва да бъде отстранена, дори ако това означава подмяна, напр. ако в тръбопроводите или кондензаторните намотки и т.н., тогава този конкретен раздел трябва да бъде заменен. Ако във вътрешността на тръбопровода към хладилника и няма достъп до него, тогава според мен хладилникът трябва да бъде заменен, тъй като осъзнавам, че тази област на хладилника не може да бъде фиксирана.

Гаранцията не прави разлика къде е проблемът, само ако има проблем или не със запечатаната система, ако разбирате какво имам предвид.

01.05.2020 от джайф

@jayeff Моля се да ми помогнат, тъй като моите 5 години бяха на 19 февруари

И се счупи през април и те не могат да стигнат до къщата ми до 27 май = (

12/05/2020 от Линда Маккой

Представител: 1

Някакви обновявания? Имаме едни и същи проблеми. Донесоха го в сервиз и те казаха, че това може да е дънната платка.

Коментари:

Смених основната платка, но не помогна. Хладилникът все още не работи. Вече купих нов хладилник и това е моят проект за гараж. Когато го поправя, ще се отърва от него.

01.07.2019 от Тони

@ Melissaann501 получихте ли новини за възможни решения?

24.01.2019 от Бони Уит

Не. В нашия район няма никой, който да поправи хладилници, направени от LG или Samsung. Взехме следващата налична среща за ремонт с Sears, която е сряда, 9 януари. Иска ми се да имам по-добри новини. Веднага след като получим отговор от тях, ще публикувам.

01.07.2019 от melissaann501

И така, покрива ли вашата гаранция разходите за подмяна? Във вътрешността на ръководството е посочена 10-годишна гаранция за компресора.

01.08.2019 от melissaann501

Някакви възможни решения?

24.01.2019 от Бони Уит

Представител: 1

След всички главоболия с изгаряния и прекарване на часове и часове и имам предвид над 8 часа по телефона, всяка дума, че се прехвърля от отдел в отдел, се отказах. Компресорът и фреонът бяха покрити с гаранция, но те искаха 600 за труд, затова реших да купя онлайн компресор и да го инсталирам сам. 180 за компресор и 30 долара в сребърни пръти, необходими за спояване на линиите ... и малко фреон ... всичко съм направил сам за под 250. Хладилникът работи добре сега, но изглежда работи 45 минути в даден час и само изключете за около 4-5 минути и след това компресорът отново се включи ... някакви идеи? Това е наистина ужасен хладилник ... .. ние го обичаме, но го мразим в същото време ... Не мисля, че си спомням, че работи толкова дълго и само 4-5 минути почивка за компресора ... не ми се струва правилно. Всеки съвет ще бъде оценен ...

Коментари:

Можехте да получите безплатно заместващия компресор и сушилня от Sears в гаранция и все пак да го инсталирате сами. Това направих. Изпратиха частите до къщата ми. Просто изглед, в случай че другите обмислят този маршрут. Това е трудна работа и опит и са необходими специални инструменти.

13.05.2020 от r стр

Представител: 1

Компресорът трябва да има 10 години гаранция. Имах моята от 5 години и тя беше покрита. Трудът не е покрит и ми струва $ 380 и някаква промяна, за да го поправя.

Коментари:

Sears изчезна от бизнеса малко след като купих хладилника. Купих разширената гаранция и за 500 долара! За щастие използвах Visa за закупуване на гаранция и те успяха да ми върнат парите. LG отказа да уважи гаранцията на производителя, заяви, че не я покрива, защото е от Sears.

как да върна вратата на килера на правия път

16.01.2020 от Мишел Смит

Ако вашият хладилник е Kenmore Elite, произведен от LG, LG не носи отговорност за никоя от гаранциите. Sears носи отговорност, защото sears, продадени с името Kenmore Sears, дава 10-годишна гаранция само за запечатаните части на системата. Все още трябва да плащате труд и такси за пътуване.

16.04.2020 от LadyTech

Запечатаната система има 5 години гаранция, а компресорът има 10 години гаранция. Но се моля да почетат поправката на запечатаната система, тъй като 5-те ми години бяха изтекли на 19 февруари, тя спря да работи през април и те отнемат повече от месец, за да излязат до къщата ми = (

12/05/2020 от Линда Маккой

Представител: 1

Някой може ли да ме насочи към начина, по който да се включа в груповия иск? Това е лудост. Ние сме разумни хора, които харчим трудно спечелените си пари за боклуци. Не мисля, че нашата грижа е да получаваме пари за нищо. Това направи Сиърс. Повечето от нас не искат нищо повече от хладилник, който работи. Охлаждането и замразяването ни радват и не мисля, че това е неприемливо искане.

Благодарим за всяка насока или съвет, който можете да предоставите.

Коментари:

Lauri waldvogel, ако хладилникът, който сте закупили от Sears, има Kenmore Elite отпред, той е произведен от LG, но Sears отговаря за гаранцията. Те дават десетгодишна гаранция само за запечатаните части на системата. Ще трябва да платите труд. Ако на хладилника, който сте купили, на предната страна пише LG, тогава LG е отговорен за гаранцията.

29.04.2020 от LadyTech

Моето ръководство за собственици казва, че запечатана система е 5 години, а компресорът е 10 години

12/05/2020 от Линда Маккой

Представител: 1

Не само френски хладилник на вратата на Kenmore Elite (действителният производител е LG). Компресорът е известен проблем. Струва над $ 2K и е известно, че се разпада с 18 месеца. Отстранен е същият проблем, тъй като компресорът не е бил извикан или променен. Справяли сме се два пъти за 3 години. Всички свестни техници ви казват, че ще се счупи отново или просто ще се отървете или ще го направите. Толкова е лошо. Обслужването на клиенти отнема часове разговори, разпространени по целия свят. Миналата година няма работещ хладилник за 1 месец, тази година + Corona

Коментари:

Компресорът е с гаранция 10 години. Запечатана система е 5 години гаранция

12/05/2020 от Линда Маккой

Представител: 1

Вашият фризер е студен и работи ли, но хладилникът е топъл, сменете превключвателя на фризера!

Този превключвател контролира охлаждането към секцията на хладилника. Това е част от 8 долара. Или просто го извадете от корпуса и го изключете от контакта. Трябва да чуете старта на двигателя. Надявам се това да ви помогне!

Garrett.s.daniels@gmail.com

Коментари:

Целият хладилник не се охлажда. Човек от ремонта каза, че е излязъл от фреона и това е в недостъпната част на хладилника. Или поне би било супер скъпо да се поправи.

12/05/2020 от Линда Маккой

Фризерът и хладилникът са топли ...

12/05/2020 от Линда Маккой

@ Линда Маккой,

На колко години е хладилникът?

Проверете подробностите за гаранцията, защото ако е модел Elite, той има по-дълга гаранция за „запечатана система“ от стандартния хладилник. Не съм сигурен, но може би 10 години вместо 5 години

Уплътнената система включва компресора, изпарителя, кондензатора и свързаните с тях тръбопроводи и др. Имайте предвид обаче, че тя има гаранция само за частите, а не за труда.

Ако е в недостъпна част на хладилника, той все още е покрит.

Ако сте закупили модел Elite, сте платили за привилегията да имате по-дълга гаранция на запечатаната система

12/05/2020 от джайф

@jayeff това е Elite, така че това ми дава надежда !! Благодаря ти

12/05/2020 от Линда Маккой

@ Линда Маккой,

Извинения

Дадох ти фалшива надежда.

Само компресорът има 10-годишната гаранция.

Запечатаната система има само 5 години гаранция

Превъртете надолу до Битова техника Kenmore Elite

Въпреки че каза това, липсата на гаранция от 1 месец за подобна повреда трябва да бъде взета предвид от производителя по отношение на това, което те считат за „качествен“ продукт.

Още веднъж искрени извинения.

12/05/2020 от джайф

Rep: 316.1k

Здравей @Larry Bounds

На колко години е хладилникът?

На много хладилници запечатаната система има гаранция на производителя от 5 години на части (не труд). Останалата част от хладилника обикновено има само 12-те месеца. Проверете гаранцията на вашия модел (погледнете в ръководството за потребителя), за да видите какво пише.

Уплътнената система включва компресор, изпарител, кондензатор, филтър сушилня и свързани тръби и др.

Ако проблемът е някъде в тази област, с изключение на тръбите, където те са обвити в изолацията на шкафа, тогава той може да бъде отстранен.

Хладилният агент трябва да бъде извлечен, дефектната част заменена, запечатаната система трябва да бъде евакуирана (създаден вакуум) и поставен нов хладилен агент и след това системата трябва да бъде тествана, за да се увери, че налягането, температурите и т.н. са наред и след това отново запечатана.

Ако вече не е в гаранция, по-скоро е решение дали е икономически изгодно да се направи това или не, като се имат предвид възрастта и състоянието на хладилника

Коментари:

Как можете да разберете на колко години е вашият хладилник? Имам модел Kenmore 795.73055.410 / сериен номер 506TRVM2C047. Започнахме да имаме проблеми с хладилника да остане достатъчно студен, за да запази храната замразена. Хладилникът изглежда също е по-топъл от обикновено. Изпразихме фризера (всичко до боклука) и издърпахме уреда далеч от стената. Купих си термометър и за двамата и сега те се охлаждат, но с няколко градуса под избраните настройки. Някой да има представа какво се случва? Ремонтникът на Sears ни каза, че това се дължи на твърде близо уреда до стената. Не съм съгласен, тъй като е там от години без проблем. Ние също го поддържаме чист и без прах. Сега регистрираме по-хладно от избраната настройка и храната замръзва в хладилника.

29.07.2020 от Колийн скала

Rep: 316.1k

Здравей @magen

Какъв е номерът на модела на хладилника?

2-годишните хладилници могат да се поправят и тъй като е модел Elite, има 5 години гаранция само за части за запечатана система и 10 години гаранция само за части за компресор което така или иначе е по-добро от повечето други модели, тъй като частите в уплътнената система или компресора са скъпи.

Моля, повторете проблема с хладилника?

Дали фризерът се охлажда добре, но не и хладилникът, вярно ли е?

Ако е така, тогава има проблем с размразяването.

Това може да бъде причинено или от дефектен нагревател за размразяване, от повреден термостат за размразяване, блокиран източник от фризера към тавата на изпарителя или от дефектна контролна платка.

След като вашият модел е известен, мога да ви насоча към мястото, където се намират частите и т.н., за да могат да бъдат проверени

Хийт с колата

Популярни Публикации